Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

farden10
6 jaren geleden
Champion of Wits lijkt mij ook wel nuttig in een Inalla, Archmage Ritualist deck.
goeth78
6 jaren geleden
Ja, dit lijkt me inderdaad een prima aanvulling voor The Scarab God en Sidisi, Brood Tyrant; ik ga het in mijn achterhoofd houden voor het moment dat die twee weer eens onder het mes gaan ....
Airclever
6 jaren geleden
Ik heb de kaart gepost omdat ik zelf momenteel aan een Scarab God aan het sleutelen ben en ik deze nog in overweging aan het nemen ben. Momenteel speel ik al Mulldrifter en ik moet zeggen dat die draw zeker goed voor je is.
JEV
6 jaren geleden
Met Marchesa, the Black Rose heeft deze het niet gehaald. Mocht ik meer beesten uit andermans/eigen graveyard willen reanimaten dan zou het misschien kunnen.

Zijn er commanders die buffs geven? Kan er zo geen bedenken.
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
4 maanden geleden
Zijn er commanders die buffs geven? Kan er zo geen bedenken.


Meerdere, maar misschien moet je specifieker zijn?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Wat voor buffs bedoel je? Adriana, Captain of the Guard en Baru, Fist of Krosa geven bijvoorbeeld p/t buffs. Bedoel je dat? Chainer, Dementia Master geeft Nightmares +1/+1, Elesh Norn, Grand Cenobite buffed alles...u roept, wij bieden
JEV
6 jaren geleden
Quote:
Dordledum 04-12-2017 om 16:33
Quote:
4 maanden geleden
Zijn er commanders die buffs geven? Kan er zo geen bedenken.


Meerdere, maar misschien moet je specifieker zijn?


Commanders met minstens blauw in hun identiteit en die power buffen.

Maar ik denk eerder dat je dit krijgt in een tribal deck met Door of Destinies, Vanquisher's Banner,etc.
JEV
6 jaren geleden
Ik doelde op een deck waar Champion of Wits groter het veld in komt. Ik moest direct denken aan Master Biomancer (al is die niet legendary) en The Mimeoplasm, maar verder kom ik niet echt.
n4ppy
6 jaren geleden
In mijn Atraxa, Praetors' Voice deck heb ik Master Biomancer en Corpsejack Menace soms tegelijk liggen dan kan het aardig op lopen met de +1/+1. Cathars' Crusade en Call for Unity kunnen de power ook nog wat oppompen.

Mijn "record" is 48 kaarten met Prime Speaker Zegana. Yeah Kaarten!! Oh shit hoevel heb ik er nog
n4ppy
6 jaren geleden
How about....

bartist
6 jaren geleden
Het lijkt mij bijzonder stug dat deze kaart (veel) gespeeld is in commander, dus ik denk niet dat veel mensen hier ervaringen over kunnen delen...
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Mee eens. Dat de kaart sinds een paar dagen en tot 15 januari legal is, betekent niet dat iemand hier ervaring mee heeft.

Ik zeg: meldt vooral als je iets over hem te melden hebt, maar laat iemand ook een nieuwe kaart kiezen
Dordledum
6 jaren geleden
Een specifieke kaart heb ik niet perse in gedachten, maar ik vraag me wel af wat de ervaringen tot nu toe zijn met de Ixalan flip-landjes in commander?

Zelf speel ik Thaumatic Compass, Dowsing Dagger, Growing Rites of Itlimoc in meerdere decks. Maar heb ze nog niet echt in spel gehad.
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik heb een Growing Rites of Itlimoc gecast en getransformed in mijn Allies deck, en het was geweldig .

Ik kijk ook uit naar het moment dat ik Legion's Landing een keer speel in imjn Odric deck. Verder nog niet echt ervaringen mee.
robbertvanderkleij
6 jaren geleden
Over Richard Garfield kunnen we heel kort zijn, net zoals we kort kunnen zijn over Emrakul, the Aeons Torn, Primeval Titan en (snik) Prophet of Kruphix: http://mtgcommander.net/Forum/viewtopic.php?f=1&t=18749&sid=045ba5500479905a9ce3f66985892339

Growing rites heb ik een keer getransformed in Marath, Will of the Wild en dat was nuts!
Eclavyrr
6 jaren geleden
Ik speel de rode en blauwe variant in Kess, beide hebben een prima synergie met meerdere spells casten vanuit evt de grafbak.
n4ppy
6 jaren geleden
Legion's Landing doet het leuk in Markov Vampieren
Arguel's Blood Fast heb ik nog niet serieus geflipt maar wel misbruikt voor kaarten.
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
4 maanden geleden
Arguel's Blood Fast heb ik nog niet serieus geflipt maar wel misbruikt voor kaarten.


"may" is fijn inderdaad, de meeste transforms flippen verplicht geloof ik.
n4ppy
6 jaren geleden
Quote:
4 maanden geleden
Quote:
4 maanden geleden
Arguel's Blood Fast heb ik nog niet serieus geflipt maar wel misbruikt voor kaarten.


"may" is fijn inderdaad, de meeste transforms flippen verplicht geloof ik.

LOL had ik niet gezien. Maar veel van de ixalan transform kaarten hebben een may ability,
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top