Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

LeKrutes
6 jaren geleden
Wat deze kaart vooral goed maakt. Is dat het een mana intensievere Wood Elves is. En je hierdoor allerlij duals kan opzoeken. Maar deze shock duals kan je ook aan de tegenstander geven. Het wordt vooral sterk met blauw door islandwalk en zwart met Filth
 bijgewerkt door LeKrutes 6 jaren geleden
RSelen
6 jaren geleden
Mag dat dan ook, duals opzoeken? Ik dacht dat je alleen een basic forest op mag zoeken omdat er expliciet forest card staat.
Blasty
6 jaren geleden
Een Forest card is elke kaart met Type Forest.

Zie ook Basic land vs basic land types.
RSelen
6 jaren geleden
Ok, bedankt. Weer wat geleerd .
n4ppy
6 jaren geleden


Uit betrouwbare bron: "Ja, een sorcery. Maar dan nog....6 frickin' permanents bouncen is VEUL."
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Hij haalt het niet bij Cyclonic Rift en ik vind eigenlijk ook niet bij Baral's Expertise, maar het is een coole kaart.
Dordledum
6 jaren geleden
Ik speel ze alle 3 met veel plezier.

6 permanents voor is echt een goeie deal!
n4ppy
6 jaren geleden
Wel verplicht 6 verschillende targets kiezen maar kan zowel je eigen spullen als die van de tegenstander(s) wegspelen dus moet in commander wel lukken denk ik zo.
Morph
6 jaren geleden
Cyclonic Rift is inderdaad beter, maar dit is een mooie Budget Variant.
Misschien als je meer van dit soort effecten in je deck wilt heben, al zou ik zelf dan eerder naar de Crush of Tentacles achtige kaarten gaan. Dan maar ook je eigen zooi terug naar de hand
n4ppy
6 jaren geleden

Uit deck van de week

In een +1/+1 matters deck? (zelf maar eens kijken of die in atraxa past )
Eclavyrr
6 jaren geleden
Ik vind het zelf heel moeilijk om een keuze te maken tussen deze en Mindless Automaton. Beide kunnen goede card draw opleveren, maar hebben ook zo hun restricties. Ik denk dat voor Atraxa de Oracle beter is, maar ik denk dat in andere deck de Automaton misschien beter tot zijn recht komt. Zijn er nog bepaalde andere kaarten die jullie voor kleurloze carddraw zouden overwegen in Commander?
LeKrutes
6 jaren geleden
Ben blij dat ik dit topic niet keer hoef te starten. Aether Gale is een oke kaart denk ik. maar er zijn gewoon betere of andere opties als je sick kijkt naar bounce.
Cyclonic Rift is de beste bounce spel die er is. 50% van de blauwe decks speelt die kaart.
Crush of Tentacles is echt geniaal vooral in token decks als Temmet, Vizier of Naktamun.
Displacement Wave kan ook erg goed zijn als jij hoge mana cost kaarten speelt.
Devastation Tide is een board resetter.
Thousand Winds en Aetherize zijn goeie kaarten om de tegenstander zijn beesten te bouncen die aanvallen.
Whelming Wave voor je kraken, leviathan, octopus deck. (Dit had een tribe moeten zijn in nieuwe commander decks ) Welke hier ook goed bij past is Scourge of Fleets en Thing in the Ice (Zoon brute kaart dit).
Evacuation blijft ook goeie kaart zeker gezien je in blauw vaak weinig creatures speelt en het is een instant.

Verder heb ik nog nooit Etched Oracle gespeeld in EDH en het zelfde geld ook voor Mindless Automaton.

Ze werken leuk in decks met +1/+1 counters maar zijn verder meh. Het zelfde geld voor Etched Monstrosity(helaas mag die alleen in 5 kleuren decks). Als je artifacts matters zou spelen. speel ik eerder Tamiyo's Journal.

Voor andere artifact creatures die je kaarten laten pakken zijn bijvoorbeeld: Baleful Strix, Combustible Gearhulk, Runed Servitor, Sandstone Oracle,Scarecrone, Solemn Simulacrum en als laatst: Walking Archive(Deze zou ik zeker in een +1/+1 matters deck spelen).
 bijgewerkt door LeKrutes 6 jaren geleden
IAmAC00kie
6 jaren geleden
In mijn speelgroep speelt iemand de Etched Oracle in zijn Ezuri, Claw of Progress-deck. Daarin is het een geniale kaart die al snel voor veel extra kaarten zorgt.
Morph
6 jaren geleden
Ik speel Etched Oracle in mijn Ghave, Guru of Spores, superkaart.
Denk dat de Oracle in de meeste decks een betere kaart is dan Mindless Automaton.
Ik zou de Automaton alleen kiezen als ik kaarten wil discarden voor Reanimate of Madness bijvoorbeeld.
nielsvd
6 jaren geleden
Speel de Etched Oracle in Breya, Etherium Shaper, daar doet ie het erg goed met redelijk wat artefact rechtsonder. Verder nooit een plek kunnen vinden.
LeKrutes
6 jaren geleden
Ik was Ezuri ook helemaal vergeten daar is hij wel goed in ja.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ja, helemaal niet aan gedacht! Ik ga beide denk ik daar wel spelen
Sunitram
6 jaren geleden
Doen we er ook gelijk een Vigor bij schade op je creature = kaarten in je hand
LeKrutes
6 jaren geleden
Dit keer een wat oudere kaart. Uit de tijd dat ik begon met Magic. Maar moet wel zeggen dat ik de kaart helemaal vergeten was.

n4ppy
6 jaren geleden
Geen ervaring mee maar 7 kaarten aan je tegenstanders geven? Geen idee of dit anti graveyard is of niet?
Lijkt me teveel een reset, begin opnieuw kaart?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top