Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De lay-out van magic

TheRobinros
9 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik, als linkshandige, waaier mijn kaarten langs de andere kant, waardoor de rechtshandige kaarten mij alsnog het beste uitkomen. Maar ik moet zeggen dat ik ook de SLD van left handed magic cards heb


Haha, ik heb een linkshandige Empress Galina in een commander-deck zitten. Iedere keer dat ik haar speelde, was de reactie "Gadver, wat lelijk" waardoor ze bovengemiddeld veel removal vangt. Ik vind het zelf ook niet mooi, maar geef niet zo veel om esthetiek en houd ook wel van een beetje provoceren daarmee. Zegmaar, je huis vol zetten met Xenos-meuk omdat gasten er meer moeite mee hebben dan jij, dan vind ik de binnenpret van het gesprek dat je daarover moet gaan voeren het al bijna waard. Lelijke kaarten die vanwege de art/frame removal vangen, geeft toch memorabelere potten

Zo heb ik ook een Deal Broker in een commander deck zitten (Merfolk Looter tribal in monoblauw, stiekem is dit gewoon een prima looter-variant), die krijgt ook veel commentaar in de zin "Huh, wat betekent dat? Wat voor onzin ga je daarmee doen? Ik vind het eng". In dat deck zitten ook een Bonded Fetch die erg lelijk is en een Counterbalance, ook behoorlijk controversieel hoe mooi die zijn.
 bijgewerkt door TheRobinros 9 maanden geleden
offspring
9 maanden geleden
Quote:
5 uren geleden
Ik, als linkshandige, waaier mijn kaarten langs de andere kant, waardoor de rechtshandige kaarten mij alsnog het beste uitkomen. Maar ik moet zeggen dat ik ook de SLD van left handed magic cards heb


Ik houd mijn kaarten meestal onder elkaar vast, zodat ik van elke kaart het bovenste randje (naam / mana cost) kan lezen. En ik snap nooit waarom niemand anders dat doet, haha... als je je kaarten kent, heb je zo alles wat je nodig hebt binnen een paar vierkante centimeter.
jjbvd1993
9 maanden geleden
Ik had de linkshandige secret lair nog nooit gezien, voelt ook wel echt onnatuurlijk als ik er zo naar kijk
BluezamX
9 maanden geleden
Ik vind de linkshandige kaarten ook heel naar. Niet naar genoeg om ze te haten, maar ik zou ze niet zelf in een deck spelen

Vooral dat de tekst in de naam & type box rechts is uitgelijnd maar de tekst in de textbox links is uitgelijnd ga ik heel slecht op.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 24 posts
  • Laatste post BluezamX 9 maanden geleden
  • Gemaakt door jjbvd1993 9 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top