Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Meedoen aan toernooien

Lavinius
1 jaar geleden
Hoi iedereen ! Ik ben Lavinius en ik woon in België. Ik heb natuurlijk een grote passie voor Magic: The Gathering en wil graag beginnen meedoen in toernooien. Dit wel nog zonder Arena, op paper dus. Weten jullie waar je je kan inschrijven / kwalificeren voor zulke toernooien, wanneer die plaatsvinden en van welke formats er toernooien in België bestaan? Liefst toernooien in België.
Als er niets te vinden valt, dan kan je mij ook eventueel informeren over Arena en hoe toernooien daar werken. Dat was een hele hoop... Alvast dankjewel!
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ik kan je aanraden om aan een FNM mee te doen. Friday Night Magic staat dat voor, en dat is een kleinschalig toernooitje dat in spellenwinkels die dat doen gehouden wordt. Je kunt in de Store Locator zoeken welke winkels in de buurt van jou dat zijn! Op zo'n FNM wordt meestal een Boosterdraft en/of een Standard of Modern toernooitje gehouden. Ik raad je absoluut aan om een Boosterdraft te gaan doen. In de link kun je lezen hoe dat werkt, en ze willen je het in de winkel ook wel uitleggen (en stel vooral ook vragen als je ze hebt ).

Een ander heel erg leuk toernooi is een Prerelease. Dan ga je Sealed Deck spelen met een set die de week erna pas uitkomt. Erg casual, relaxed en leuk!

Ik hoop dat dit je wat verder helpt, en stel vooral dus vragen!
Lavinius
1 jaar geleden
Dankjewel ! Van de FNM's had ik al eens gehoord, maar ik ben er nog nooit heen geweest. Lijkt mij inderdaad interessant. Prereleases deed ik tot nu toe ook enkel thuis. Dus ik zal die dingen eens proberen ! Als ik nog vragen heb, post ik ze graag!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top