Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Op zoek naar een specifieke kaart

Jens076
9 jaren geleden
Onlangs had ik een kaart in mijn handen waarvan de rules-text zei: Cast any Planeswalker you own.

Ik kan totaal niet meer herinneren welke kaart dat was noch kan ik hem online vinden. Hij zit ergens in mijn collectie maar heb geen idee waar te zoeken zonder naam/kleur/type.

Iemand die kan helpen?

Alvast bedankt!
system
9 jaren geleden
Misschien bedoel je deze?Teferi, Temporal Archmage.

Weet geen kaart die je planeswalkers laat casten zonder te betalen of bedoel je misschien Omniscience?
 bijgewerkt door system 9 jaren geleden
Eclavyrr
9 jaren geleden
Ik ken wel de versie met Eldrazi's Spawnsire of Ulamog. Zo eentje met Planeswalkers ken ik niet. Eureka en Hypergenesis geven een simultaan effect, maar daarmee kun je PWs casten.
 bijgewerkt door Eclavyrr 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
De tekst "cast any planeswalker you own" komt niet voor op een Magic kaart en betekent eigenlijk ook niet zoveel . Dus ik vermoed dat je iets anders bedoelt. Zit er iets in de voorbeelden hierboven? En kun je anders iets meer vertellen over de kaart? Was het een enchantment, een dure kaart, een multicolored kaart? Weet je er nog iets van?

Mocht je planeswalkers dan gratis casten (die kaart bestaat niet, tenminste niet waar specifiek planeswalkers op genoemd worden )? Of mocht je ze als instant casten (die kaart bestaat ook niet )?

Als je iets kunt zeggen, kunnen we je wellicht nog verder helpen .
Saint
9 jaren geleden
Maurice
9 jaren geleden
Mag je hier ook andere teksten van kaarten neer zetten als je ze zoekt? Zo niet sorry zo ja gelukkig.
Ik speelde laatst tegen een persoon die een artafact had wat zei dat ald hij meer dan 40 levens had het werd getransformeerd in een kaar als je die tapt het 5 damage op een speler doet.

En weet iemand toevallig een kaart waarmee je een tegenstander in zijn libarary laat zoeken?
Blasty
9 jaren geleden
Chalice of Life zoek je Maurice.

Fertilid, Maralen of the Mornsong en Collective Voyage dwingen je tegenstander zijn library te doorzoeken.
 bijgewerkt door Blasty 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Van mij mag je dit topic gebruiken om een specifieke kaart te helpen zoeken.

De meeste kaarten die je tegenstander door zijn library laten zoeken, doen dat optioneel. Als in: hij mag kiezen of hij zoekt. Er zijn een paar kaarten die hem hiertoe verplichten, maar dat zijn er echt maar heel weinig. Je hebt ook kaarten als Ghost Quarter en Path to Exile, die het wel heel aantrekkelijk maken om hem te laten zoeken. Maar verplichten, dan heeft Blasty de meeste genoemd.
marijnswart
9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Aha, dat zou het wel verklaren. Nou, die is dus fake .
Jens076
9 jaren geleden
Hoi heren,

Sorry voor de late reply, beetje hectisch de laatste weken.

Bedankt allemaal voor de replies, zitten sowieso leuke dingen tussen. Inderdaad, die text die ik had gezien is een fake Ugin die je praktisch als eerste krijgt op Google. Dat maakt me echter niet minder blij met mijn Ugin pull uit het eerste boostertje dat ik voor de fun ben gaan halen
Maurice
9 jaren geleden
Kent iemand toevallig een instant versie van Into the Void of bestaat dat niet?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
AEther Burst met een paar in de graveyard, Quicksilver Geyser en Waterwhirl. Dat zijn kaarten die meer dan 1 creature/permanent targeten en naar de hand sturen. Er is ook Evacuation bijvoorbeeld.
Maurice
9 jaren geleden
Daar kan ik wat mee bedankt.
Slagbroder
9 jaren geleden
Je hebt ook nog Aetherize, maar da's specifiek voor attacking creatures.
Heeft me al eens een leuke situatie opgeleverd omdat de tegenstander dacht me dood te kunnen meppen met zijn hele leger
Maurice
9 jaren geleden
Het probleem is dat ik de stackers moet aan pakken niet de aanvallende.
Slagbroder
9 jaren geleden
Je hebt ook nog Retraction Helix, maar daarvoor moet je wel zelf ook nog een beestje tappen of Aether Tradewinds, maar dan moet je zelf ook een creature naar je hand terugsturen.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ho, wacht even .

Kijk, er zijn HEEL veel kaarten die creatures bouncen. Hell, Unsummon doet dat! Maar dat is niet wat hij vroeg. Hij vroeg een kaart die doet wat Into the Void doet, maar dan instant.

Ik wil proberen in dit topic daar kort en krachtig antwoord op te geven. Als iemand dan door wil vragen, kunnen we daar weer op antwoorden. Maar anders blijft het een topic waar de ene na de andere een kaart gaat spuien, en dan wordt een zooitje.
Slagbroder
9 jaren geleden
Mijn excuses . Ik was zodanig aan het zoeken naar kaarten die creatures bouncen, dat ik even over het hoofd had gezien dat de kaart exact hetzelfde effect moest hebben.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Excuses niet nodig, maar ik denk dat het belangrijk is om kort en krachtig antwoord te geven. Dat is beter dan enorm uitgebreid, want dan slaat iedereen weer zijwegen in, want er zijn 20.000 Magickaarten .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top