Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Voor de verzamelaars en spelers

BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
6 uren geleden
2 Greater Good. Toen ik deze kocht vond ik €3,20 best veel om uit te geven aan een enkele kaart, maar ik heb er geen spijt van gehad. Doet wonderen in Ghalta, Primal Hunger en de meeste groene Commander decks die ik bouw.


Greater Good is zoooo sterk! Geweldige kaart. Als je opponent een Murder op je Goreclaw, Terror of Qal Sisma speelt sac je 'm gewoon en pak je wat kaarten. Dankzij de Double Masters reprint gelukkig ook weer wat betaalbaarder geworden. Hele goede mention!
Mango
1 jaar geleden
1. Ik kan geen voorbeeld noemen. Als ik een kaart duur vind, vervliegt mijn belangstelling.

2. Soltari Priest. Mooie, mysterieuze artwork. Prima creature in mijn Earthquake deck (witte creatures met protectie rood + burn).
pyroman
1 jaar geleden
1. The Meathook Massacre Prijs ging nog wat omlaag laatste tijd maar niet genoeg om de aanschaf ervan een leuke te maken

2. Het was altijd Chaos Wand maar Wand of Wonder is gewoon een heerlijke upgrade de een game kan redden, verkloten of op zijn kop kan gooien.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 23 posts
  • Laatste post pyroman 1 jaar geleden
  • Gemaakt door piano 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top