Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat is jouw duurste Magic kaart?

fullmoonie
9 jaren geleden
Een kennis van me is naar de Comiccon geweest en was zo lief om een setje voor me te kopen!
Jeff
9 jaren geleden
Quote:
fullmoonie 27-08-2014 om 16:56
Een kennis van me is naar de Comiccon geweest en was zo lief om een setje voor me te kopen!


Dat is een lieve kennis, doe mij der ook zo eentje
fullmoonie
9 jaren geleden
Haha, ik moest het natuurlijk wel terugbetalen, maar zo is het wel veeeel goedkoper dan dat je ze nu online koopt
bramtheeven
9 jaren geleden
ik voel me niet echt rijk met AEther Vial als duurste kaart , maarja
Thomasvdk
9 jaren geleden
Quote:
bramtheeven 27-08-2014 om 18:14
ik voel me niet echt rijk met AEther Vial als duurste kaart , maarja


kaart van 30,-! Is toch niets mis mee.
bramtheeven
9 jaren geleden
ja, in vergelijking met mensen die bijna de power 9 bij elkaar hebben. maar klopt, 30,- is niet slecht
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ach, daar moet je je niet mee vergelijken. Iemand die wellicht twee keer zo oud is als jij, al 15 jaar speelt en er al jaren lang geld in stopt heeft logischerwijs duurdere kaarten .
10000fists
9 jaren geleden
Tja, ik heb niet echt een duurste kaart. Ik split mijn geld zo, zodat ik geld genoeg heb voor bijv. 4x Xenagos, the Reveler Dat maakt dan ook weer ongv. 40 Euro.
 bijgewerkt door 10000fists 9 jaren geleden
Stealth
9 jaren geleden
Alle echt dure kaarten heb ik al verkocht, maar heb nog wel 4 Celestial Colonnade
Eclavyrr
9 jaren geleden
Het is geen dure kaart, maar ik denk wel dat ik afgelopen weekend de duurste trade ooit heb gehad.
Ik ga niet zeggen wat ik aan mijn kant heb weg geruild, want dan heb ik een pagina nodig, maar ik heb er voor terug gekregen:
1 Wasteland, 1 Elesh Norn, Grand Cenobite, 2 Tropical Island en 4 Force of Will. Daarbij nog een ruil met Waus voor een Savannah en mijn klapper is opeens verrekte leeg geworden
Boros123
9 jaren geleden
Nu is mijn duurste kaart Noble Hierarch
AncientOne
9 jaren geleden
Ik ben er inmiddels achter gekomen, dat dit ook wel eens een erg dure kan zijn:

Twigwalker
9 jaren geleden
Wauw die is inderdaad ook wel gaaf! Jammer van dat hoekje links onder.
10000fists
9 jaren geleden
Ik heb niet echt een dure kaart, maar wel veel playsetjes van 10,00 euro rares zoals: Xenagos, the Reveler en Courser of Kruphix. Ook heb ik een playsetje Birds of Paradise!
 bijgewerkt door 10000fists 9 jaren geleden
Grubby
9 jaren geleden
Bij mij is dat een Gaea's Cradle, helaas had ik deze als jong jochie uit een booster, toentertijd niet wetende dat sommige kaarten extreem veel duurder zijn... dus die ziet er nu erg MP uit
akroma349
9 jaren geleden
Waarschijnlijk mijn foil Wooded Foothills
JT
9 jaren geleden
Ik heb een Verdant Catacombs en een Sword of Fire and Ice in een deck zitten en nog een Omniscience die ik niet weggeruild krijg...
nielsvd
9 jaren geleden
De nieuwe duurste kaart in mijn collectie is


Al vind ik het persoonlijk niet echt een zinvolle kaart buiten draft om natuurlijk.
 bijgewerkt door nielsvd 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Ik heb ondertussen een paar foil fetch- en shock-landjes uit boosters getrokken die rond de 50 euro zitten. Daarnaast blijft Cryptic Command een van de duurste kaarten die ik heb.
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
stonyhawk
9 jaren geleden
Mana Crypt denk ik.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 266 posts
  • Laatste post Brobraam 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Boros123 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top