Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mijn zoektocht naar Gideon!

MarcelN
12 jaren geleden
Hey all,

deze kaarten heb ik nog nodig voor m'n standard deck.
 bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden
manintights
12 jaren geleden
Hey,

een aantal van deze kaarten heb ik wel voor je:

1 Grand Abolisher
1 Geist-Honored Monk
1 Dissipate
1 Glacial Fortress

Ik zal je bomspot eens bekijkem (moet de mijne nog inrichten) om te zien of ik eventueel wat leuks kan vinden.

mvg,

Danny
caingarn
12 jaren geleden
Als je nu wat meer standard kaart had kon ik je misschien aan heel wat kaarten helpen.
MarcelN
12 jaren geleden
Ja, da's t probleem

Ben een poos uit de magic scene geweest en ga nu weer kijken... Deze kaarten heb ik nodig voor m'n eerste standard deckje en tot nu toe heb ik alles met ruil kunnen doen

Beetje een sport geworden om te proberen alles te ruilen

Maar ik ga binnenkort ook weer wat boosters bestellen denk ik.. beetje standard kaarten zou inderdaad niet verkeerd zijn!!
MarcelN
12 jaren geleden
Zul je altijd zien he...

Had bij m'n sleeves bestelling ook een pakje gekocht..

Wat krijg je: Djinn of Wishes... jeuj..
Shavealot
12 jaren geleden
Heb de Summits wel, de Glacial krijg ik niet vrij gevochten uit mijn vriendin haar deck xD Helaas zie ik enkel weinig modern staan waarmee wij enkel spelen
MarcelN
12 jaren geleden
Hey Shavey!! Ik heb de Glacials ook compleet nu.. dus die heb ik niet meer nodig!! de Summits wel, maar als er niets voor je bij staat kan ik nu alleen maar vragen om m'n spot een beetje in de gaten te houden Als je wat ziet wat je 1 of meerdere Summits waard vindt, zou ik 't tof vinden als je ff aan de bel trekt Thnx!!
 bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden
magu
12 jaren geleden
vandaag komt de berg commons voor je deckje aan
MarcelN
12 jaren geleden
Jep!! Kan ik vanavond weer druk gaan sleeven (ik hoor m'n vriendin al straks.. "Ben je nou alweer met die kaarten bezig??".... "JEP!!")
 bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden
MarcelN
12 jaren geleden
Was ik weer



High:
2 Sword of Feast and Famine
1 Planeswalker: Gideon Jura



Als je me misschien op weg kunt helpen en je ziet iets interessants in m'n haves staan.. stuur me een PM!!
 bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden
Fjaulnir
12 jaren geleden
Geldt eigenlijk altijd alleen de recentste post of ook de eerste post van dit topic? Een beetje verwarrend want normaal wordt altijd de 1e psot geüpdate in dit soort wants-topics


Ik heb namelijk van de 1e post ook
1 Geist-Honored Monk
1 Dissipate
1 Gitaxian Probe
voor je, indien die 1e post nog actueel is had ik die dus evengoed aan onze vorige trade kunnen toevoegen
MarcelN
12 jaren geleden
Nee, alleen de laatste post geldt, maar je hebt wel een goed punt! Ik zal de andere posts even leeg maken, dat verhelderd de zaak!!

Thnx!!
Fjaulnir
12 jaren geleden
Allright
Shavealot
12 jaren geleden
lol wil je graag helpen, haal een paar boosters, van inni kan ik nog wel een lilliana gebruiken
MarcelN
12 jaren geleden
Quote:
Shavealot 01-12-2011 om 14:12
lol wil je graag helpen, haal een paar boosters, van inni kan ik nog wel een lilliana gebruiken


Haha!! Ik heb laatst 10 pakjes gekocht (5 en 5 ) om de ruilkaarten weer wat uit te breiden, jammer genoeg geen liliana Maar ik hou gewoon je spot in de gaten Je weet maar nooit! heb je trouwens nog meer wants naast de Vengeful Pharaohs?
 bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden
MarcelN
12 jaren geleden
Okey!! Big ass update!!

ik zoek alleen deze nog:

High want:
Gideon Jura

ja okey en evt. Sword of Feast and Famine

Heb je 'm?? Stuur me een PM.. check m'n haves voor beschikbare ruilkaarten!
Shavealot
12 jaren geleden
sniff, heb gideon over maar helaas nog niks wat ik nodig heb in je haves
MarcelN
12 jaren geleden
Quote:
Shavealot 08-12-2011 om 10:41
sniff, heb gideon over maar helaas nog niks wat ik nodig heb in je haves


you are hard to please!!

Ik hou gewoon je spot in de gaten meer kan ik niet doen!! Bedankt voor de heads-up!! Wat zijn nog meer je wants naast de Vengeful Pharaoh, misschien kan ik dan gericht gaan ruilen, om met jou misschien de Gideon Jura te kunnen ruilen
 bijgewerkt door MarcelN 12 jaren geleden
Shavealot
12 jaren geleden
Quote:
you are hard to please!!


Heb je met mijn vriendin gesproken?

maar klopt, heb ondertussen zoveel m12 en inni gekocht/geruiled dat ik zowat vol zit xD ennige wat ik nog in decks zou draaien is een prim titan, garruk relent en een lillie ... allemaal lastige kaarten _._

maar dat ik lastig was wist je al

hihi
MarcelN
12 jaren geleden
Haha.. ja denkt zij er ook zo over ja??

Maar ik ga kijken of ik die 3 kaarten voor je kan ruilen.. you never know!!

Maareh.. lastig ben je niet hoor
Info
  • 22 posts
  • Laatste post MarcelN 12 jaren geleden
  • Gemaakt door MarcelN 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top