Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander Deck Worldwakers + Landfall - Groen + ?

Dordledum
9 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 02-12-2014 om 14:52
Je bedoelt: gelukkig maar, want die kaarten zijn niet leuk in het format omdat ze het spel domineren .


Ja, er is vast een goede reden voor. Had in mijn hoofd een beetje het deck om deze kaarten gebouwd. Kijken of het zonder ook lukt.
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Groen heeft genoeg alternatieven . Perilous Forays, Cultivate, Harrow, Frontier Guide, Yavimaya Elder, noem het maar op .
Dordledum
9 jaren geleden
Oh, zeker. Ik geef het nog niet op!

Er zijn alleen niet veel van die "Titan-achtige" creatures met leuke land-abilities over.
Dordledum
9 jaren geleden
nice, thanx
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Als je nog suggesties nodig hebt dan schudt ik er nog wel 10 uit elke mouw hoor .
Dordledum
9 jaren geleden
Wat handige tips voor bijpassende discard-outlets in , en/of zijn nog wel welkom. Verder ben ik al een heel eind!
Dordledum
9 jaren geleden


Greenseeker is trouwens ook best wel ideaal hiervoor.
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
Dordledum
9 jaren geleden
Versie 1.0 is klaar, op het land na, commentaar welkom!

 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
Dordledum
8 jaren geleden
Om even een oud draadje op te halen. Ik ga een nieuwe versie maken van mijn succesvolle landfall deck. Helemaal van scratch opnieuw beginnen.

Stap één: welke commander?

In alle kleuren zitten mooie landfall beestjes, is vanzelfsprekend, maar dan?

Voor de hand liggende opties zijn met Omnath, Locus of Rage en met Karametra, God of Harvests.

Graag zou ik toch echter ook Ob Nixilis, the Fallen kunnen spelen, dus dan moet ik toch een andere commander kiezen.

Graag hoor ik meer suggesties, jullie meningen en ben benieuwd of deze nog gewijzigd zijn ten opzichte van een jaar geleden!

 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Karametra is booooring, je bent constant aan het zoeken. Omnath ben ik bezig met bouwen, dus ik hoop van harte dat dit leuk is . Je kunt ook of of gaan. Realm Razer is een coole multilandfallenabler (3x woordwaarde ).
Sars
8 jaren geleden
Mina and Denn, Wildborn als commander en Omnath, Locus of Rage als 1 van de 99
Dordledum
8 jaren geleden
Quote:
Sars 21-01-2016 om 19:24
Mina and Denn, Wildborn als commander en Omnath, Locus of Rage als 1 van de 99


Dat klinkt echt heel erg zinnig!

Meer suggesties?
 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Landfall en manaramp naar Eldrazi
Panoramix
8 jaren geleden
Zelf ben ik onlangs ook met een Commander deck met landfall thema begonnen. Dat idee is ontstaan door de kaart Realm Razer. Van de kleuren WRG ben ik uiteindelijk op Marath, Will of the Wild gekomen. Niet direct de meest logische commander voor een landfall deck, wat uiteindelijk heeft geresulteerd in deck gebaseerd op Landfall en Elementals.

Marath werkt prima samen met Omnath, Locus of Rage en ook Fertilid is een prima combinatie. marath is ook een goede controlerende commander en omdat je toch snel veel land hebt liggen, wordt heel snel groot en vervelend.

New Frontiers is ook een leuke kaart voor het deck, alhoewel ik hem nog nooit heb kunnen misbruiken....
Panoramix
8 jaren geleden
Quote:
hansverkade 21-01-2016 om 22:06
Zelf ben ik onlangs ook met een Commander deck met landfall thema begonnen. Dat idee is ontstaan door de kaart Realm Razer. Van de kleuren WRG ben ik uiteindelijk op Marath, Will of the Wild gekomen. Niet direct de meest logische commander voor een landfall deck, wat uiteindelijk heeft geresulteerd in deck gebaseerd op Landfall en Elementals.

Marath werkt prima samen met Omnath, Locus of Rage en ook Fertilid is een prima combinatie. marath is ook een goede controlerende commander en omdat je toch snel veel land hebt liggen, wordt heel snel groot en vervelend.

New Frontiers is ook een leuke kaart voor het deck, alhoewel ik hem nog nooit heb kunnen misbruiken....
Dordledum
8 jaren geleden
Heb alle groene legendary multicolour creatures bekeken en Mina and Denn, Wildborn zijn duidelijk de beste commander voor mijn nieuwe deck.

Nu hopen dat ik ze uit m'n boosterbox trek dit weekend en dan rustig verder puzzelen!

Edit: Beginnetje gemaakt:

 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top