Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Dinosaurus deck, hoe verder up te graden

princen85
11 maanden geleden
Ik heb recent mijn dinosaurus deck geoptimaliseerd en was erg benieuwd of jullie nog gaten of missers vinden. Alvast bedankt voor de feedback

nielsvd
11 maanden geleden
Zojuist wat suggesties bij je deck gezet
Left4Doner
11 maanden geleden
Wellicht Otepec Huntmaster over Sky Terror? Denk dat de ramp & haste meer doet dan de 2/2 flyer.
Justian2002
11 maanden geleden
Ik zou ook eens kijken naar de nieuwe Ghalta and Mavren, omdat je hiermee gewoon nog meer dino’s maakt!
Aangezien het een tribal is, raad ik ook een kaart als Secluded Courtyard aan (dus ook Cavern of Souls en Unclaimed Territory. Maar Secluded Courtyard is de beste meer budget versie)
Qua artifacts vind ik in tribals Door of Destinies, Herald's Horn en Vanquisher's Banner ook fijne kaarten om te spelen
Tot slot is card draw wel lekker, dus ik raadt ook Tribute to the World Tree, Guardian Project en Lifecrafter's Bestiary aan!

Kijk maar wat je doet met mijn adviezen
Left4Doner
11 maanden geleden
Tribute to the World Tree lijkt mij minder handig in een driekleuren deck.
princen85
11 maanden geleden
Tnx iedereen voor adviezen 👊 kan ikabsoluut wat mee. Alleenzit ik wel welke kaarten eruit moeten om ruimte te maken voor de nieuwe
Justian2002
11 maanden geleden
Quote:
3 uren geleden
Tribute to the World Tree lijkt mij minder handig in een driekleuren deck.


Hoezo dat dan? Het is niet enkel gefocust op groene creatures, maar op het formaat van een creature
princen85
11 maanden geleden
3 groen sws geen probleem met al mijn dual landje
TheRobinros
11 maanden geleden
Nou ja, 20 van je 38 landjes gaan never nooit groene mana maken. Nou heb je wel behoorlijk wat ramp om je te fixen, maar als grofweg de helft van je landjes groene mana maakt, heb je dus ongeveer 6 landjes nodig om je Tribute to the World Tree te kunnen spelen. Niet echt een probleem, maar dat betekent wel dat de kaart niet echt concureert met je andere 3-mana kaarten, maar eerder met je 5-, 6- en 7-mana kaarten en laten dat nou net de interessantere dinos zijn
 bijgewerkt door TheRobinros 11 maanden geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top