Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Goblins & Dragons EDH deck, suggesties nodig

Rickyvantof
11 jaren geleden
Hoi, ik ben al een tijdje bezig om een leuk en goedkoop EDH deck te bouwen en ik heb besloten deze te baseren op m'n favoriete creature types, Goblins en Dragons. Ik heb alleen geen ervaring met EDH dus het zou zomaar kunnen dat dit een poepdeck is dat nooit van iemand zal kunen winnen.



Ik vind de synergies binnen het deck erg leuk. De Goblins (met name de tokens) dienen als brandstof om dingen heel sterk te maken. Andere Goblins zijn een powerup voor de grote creatures, Frenzied Goblin kan je creatures semi-unblockable maken, Goblin Chirurgeon houdt je draken in leven en Goblin Sledder kan je dikke creatures nog dikker maken. En zo zijn er nog veel andere leuke tactieken.
Een extra tactiek die ik heb toegevoegd is mana acceleration met o.a. Battle Hymn, Skirk Prospector en Brightstone Ritual in combinatie met dingen als Comet Storm om in een keer je tegenstander op te blazen.

EDIT: Het is een low-budget deck, alle kaarten zijn gemiddeld rond de 1 euro (lands daar gelaten) en in totaal wil ik het rond de 60 euro houden.
 bijgewerkt door Rickyvantof 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top