Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hulp gevraagd bij Elspeth soldier deck

kdejong
7 jaren geleden
Hallo,

Ik ben bezig met het sterker maken van mijn Elspeth soldier deck. De basis van het deck is begonnen met veel soldier tokens creëren en veel +1/+1 counters op alle soldiers. Deze is na meerdere keren spelen steeds meer verschoven richting de combo van life gain samen met +1/+1 counters. Soul sisters is hier een goed voorbeeld van, alleen het namaken daarvan vind ik te prijzig en vind het leuk om toch een eigen draai er aan te geven.
Zo vind ik de combo van Ajani's Pridemate + High Sentinels of Arashin + Anafenza, Kin-Tree Spirit wel leuk en erg goed.

Ik speel het meest 1 vs 1 tegen mijn zwager Shinn88 maar ook steeds meer multiplayer.
De vraag is zijn er nog goede kaarten die ik mis die hier goed in passen of juist slechte kaarten die er uit moeten , het thema wil ik wel zoveel mogelijk bij soldiers houden. Goede removal wordt al aan gewerkt.

hier mijn deck:


ik hoor graag wat commentaar van jullie
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 1 posts
  • Laatste post kdejong 7 jaren geleden
  • Gemaakt door kdejong 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top