Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hulp met EDH Ezuri, Claw of Progress gevraagd

jjv
8 jaren geleden
Hoi,

Op dit moment ben ik bezig om een EDH deck te maken met Ezuri, Claw of Progress
maar heb wat kaarten te veel in me deck zitten en ik kom er op dit moment niet helemaal uit welke ik eruit moet halen

Zouden jullie er voor mij naar willen kijken om me te adviseren welke kaarten ik het best kan cutten
Mocht je nog kaarten missen die je er wel in zou doen laat het dan vooral ook weten.

Dit is het deck


Alvast bedankt voor de moeite die je hebt gedaan om me te helpen.
Jacco
Joram
8 jaren geleden
Zie ook het deck dat ik nu ingevoerd heb:

jjv
8 jaren geleden
Bedankt voor de reactie, zodra ik thuis ben zal ik er naar kijken
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ezuri werkt ook heel goed met alle Living Weapons. Je speelt het Equipment, je krijgt dan een 0/0 Germ token en daarna attach je het equipment daaraan. Maar het token komt dus als 0/0 op de battlefield en triggert Ezuri. Dat hij daarna een Batterskull op z'n nek krijgt en 4/4 wordt maakt niet uit, hij kwam als 0/0 op de battlefield .
Alliehj
8 jaren geleden
Ik ben zelf ook een Ezuri, Claw of Progress EDH deck aan het maken, welke kaarten je het beste kan cutten durf ik niet te zeggen.

Maar mijn leuke suggesties om er in te stoppen zijn;
Brawn, Wonder
Mark of Eviction, Primal Vigor, Snake Basket
jjv
8 jaren geleden
Living weapons, ik heb helemaal niet aan de token gedacht bedankt die ga ik proberen toe te voegen. Bedankt voor het advies.
En alliehj jij ook bedankt voor je suggesties.
Het wordt nog moeilijk om het deck terug te brengen naar 100 als er steeds goede suggesties komen, maar laat ze vooral horen want daar kan het deck alleen maar beter van worden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post jjv 8 jaren geleden
  • Gemaakt door jjv 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top