Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ink-Treader deck; leuke instants en sorceries gezocht!

Drillermaniac
11 jaren geleden
Dag mensen,

Ik ben bezig met twee verschillende decks gebouwd om Ink-Treader Nephilim, deze:
en deze: .

Nu heb ik hier al veel plezier mee, maar toch wilde ik jullie hulp vragen met het vinden van (vooral grappige/leuke) instants en sorceries. Het idee erachter is om een instant of sorcery te vinden die op een creature niet geweldig is, maar als hij wordt gekopieerd opeens erg leuk wordt. Denk hierbij aan Traitorous Instinct. Het stelen van al je tegenstanders creatures maakt deze kaart erg goed als er een Ink-Treader Nephilim op het veld ligt, maar is een stuk matiger zonder.

Omdat ik een aantal Nivmagus Elementals in het deck heb zitten, kunnen instants en sorceries die nadelig kunnen zijn ook, ik kan dan gewoon mijn eigen copies exilen.

Als je iets leuks weet, laat het mij dan weten!

P.S.: Ik ben al bezig om in de tweede variant een of twee Rite of Replications toe te voegen.
vinnystams
11 jaren geleden
Wat dacht je van
, om de spells van je tegenstander in jou voordeel om te buigen?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Leuk plan! Als alternatief heb ik Divert en Willbender .
Zoockey
11 jaren geleden
Als je gekke dingen wilt doen.. Polymorph
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top