Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

mono black & 5,6 mana slot

mmmarkk01
7 jaren geleden
Ik heb het volgende deck gemaakt, maar ben op zoek naar een paar goede 5 mana & 6 mana slot creatures:

casual
Mono-Black
door mmmarkk012 jaren geleden


2x 5 mana
2x 6 mana

voor de 5 mana slots denk ik zelf aan:

Sidisi, Undead Vizier
nog een andere goede optie?

voor de 6 mana slot:
Geth, Lord of the Vault of
Grave Titan of
misschien toch:

Griselbrand


wat denken jullie?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik zou absoluut een Griselbrand in je deck doen. Hopelijk heb je er snel eentje binnen . Grave Titan is erg nuttig en heel goed met Bad Moon, daar zou ik voor gaan. En die is ook weer goed met Sidisi .
carlovdm
7 jaren geleden
5 mana:
Gray Merchant of Asphodel
Magus of the Coffers
Bloodgift Demon
Sadistic Hypnotist
Puppeteer Clique

6 mana:
Reaper from the Abyss
Harvester of Souls

Andere interessante kaarten: Avatar of Woe, Abhorrent Overlord, Sepulchral Primordial.

Keus genoeg Gebruik ook eens de zoekfunctie op de site. Succes ermee!
 bijgewerkt door carlovdm 7 jaren geleden
Nerfy
7 jaren geleden
6-mana slot perhaps?: Dread vind ik zelf erg leuk
StanleyW
7 jaren geleden
Wat tips voor je deck:
Met 4x Phylactery Lich in je deck is 4x Vault of Whispers als enige artifacts wel erg weinig. Je zou 4x Darksteel Citadel toe kunnen voegen, al is het nadeel daarvan dat je de Lich niet meer turn 3 kan spelen.
Verder zou een sacrifice-outlet erg goed zijn (zoals Sadistic Hypnotist die al werd genoemd), met al die terugkerende zombies die je speelt.. en als je kiest voor die tactiek is een tweede Mikaeus, the Unhallowed niet verkeerd.
 bijgewerkt door StanleyW 7 jaren geleden
mmmarkk01
7 jaren geleden
@magnus en bedankt he toevallig niet de kaarten die je noemt ook?

bedankt voor alle suggesties!

ik ga ze gewoon allemaal eens proberen (dus als je ze te ruil hebt, let me know!)
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb)
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ruilen kun je in het Ruil Forum doen .

En helaas, die heb ik niet voor je .
paul23
7 jaren geleden
Ik kan echt Gray Merchant of Asphodel adviseren. Die kan echt gehele games omdraaien. Zelfs al heb je maar 3 devotion liggen, dan is een gray merchant al wel minimaal 10 leven verschil, als etb. Heb je 5 devotion liggen dan is het vaak "game over" voor de tegenstander, 7 schade is massive.


Oh en als je ooit 4 man free for all doet, 7*3 = 21 leven erbij. (of two headed giant: jij krijgt 14 leven zij verliezen 14).


Maar ik moet ook vragen: wil je wel de curve naar deze manacost uitbreiden? met 20 land wordt het moeilijk om 5+ cmc kaarten te spelen.
 bijgewerkt door paul23 7 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post paul23 7 jaren geleden
  • Gemaakt door mmmarkk01 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top