Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Sprouting Vines Combodeck, ja Sprouting Vines!

10000fists
8 jaren geleden
Hey iedereen!

Ik wil graag een combodeck maken met Sprouting Vines. Waarschijnlijk moet het gaan werken met Storm. Maar dan? Dan heb je 15~ land in je hand, dan spelen we natuurlijk een Lightning Storm!

Hoe krijg ik deze storm chain voor elkaar? Daar heb ik jullie hulp bij nodig!

Ik zat te denken aan Manamorphose en Burning-Tree Emissary. Maar verder dan dit kwam ik ook niet. Hebben mensen suggesties?

Ik wil, als dit mogelijk is, het deck legacy legal houden als het ooit iets word

Alvast bedankt!

Edit: Oke, dit is echt waarschijnlijk een van mijn stomste ideeen tot nu toe, aangezien er niet echt een deck is die deze twee kaarten gebruikt in combinatie. Oeps?
 bijgewerkt door 10000fists 8 jaren geleden
JT
8 jaren geleden
O, jawel, nog niet, maar die maak jij natuurlijk.
Ik vind het wel een geniaal plan! Maak gewoon een storm deck (bestaan er al genoeg) en vul het aan met jouw combo.
Lijkt mij erg leuk om eens in werking te zien!
10000fists
8 jaren geleden
Mij ook, ik ben al bezig met een ruw plan!
Blasty
8 jaren geleden
Onthoud wel het nadeel van Lightning Storm, als je tegenstander ook land in zijn hand houdt, kan hij reageren op het moment dat jij lethal counters erop hebt, door de storm in jou gezicht te laten barsten
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Seismic Assault werkt ook
Sonicstriker
8 jaren geleden
Gewoon dik rampen naar 6 mana dus? met Manamorphose en Burning-Tree Emissary om de goede kleuren te krijgen. als je blauw erbij stopt, kun je ook kaarten als Brainstorm en Gitaxian Probe spelen voor de carddraw en filtering op zich is je splash dan groen omdat je die gebruikt voor de kill, verder niet.
maargoed,
Ik heb nog wel 4x Pyretic Ritual en 4x Desperate Ritual voor je Daan
 bijgewerkt door Sonicstriker 8 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top