Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vraag over protection

MagnusMagicus
11 jaren geleden
Als een speler protection from white heeft, kan hij dus geen damage krijgen van witte sources en niet getarget worden door witte sources.

Maar je kunt de kaart die protection geeft aanpakken, of iets met kleurloze damage doen. Het kan zijn dat een deck er niets aan kan doen, maar je kunt dan altijd kaarten spelen om daar wat tegen te doen .

Wat was de situatie precies? In andere woorden: wat is je vraag precies?

Oh, en ik heb de vrijheid genomen de titel wat aan te passen. "DAFUQ!?" lijkt me wat overdreven .
Morph
11 jaren geleden
Volgens mij kan een speler geen protection from een kleur krijgen toch?

Kan me geen enkele kaart bedenken die dat doet.
hooguit permanents met bijvoorbeeld: Devoted Caretaker
TheRobinros
11 jaren geleden
@Magnus: Hoe wil jij als speler protection krijgen van all colors? Met Runed Halo kom je het dichtst bij lijkt mij... Vast wel een vage combo voor.

EDIT: Ninja'd, blijft leuk
 bijgewerkt door TheRobinros 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Faith's Shield en Seht's Tiger kunnen een speler protection van een kleur geven (al is het maar voor één beurt) .
Twigwalker
11 jaren geleden
Of anders: 4x Charm School +1 Copy Enchantment (Je kan nog wel getarget worden, maar toch)

Morph
11 jaren geleden
Charm School prevent alleen, die geeft geen Protection.
Zul je net zien dat je een Primeval Light tegen krijgt....

Sorry dat ik je coole post onderuit moet halen
 bijgewerkt door Morph 11 jaren geleden
Twigwalker
11 jaren geleden
Quote:
Morph 17-12-2012 om 22:21
Charm School prevent alleen, die geeft geen Protection.
Zul je net zien dat je een Primeval Light tegen krijgt....

Sorry dat ik je coole post onderuit moet halen


Ja na de suggesties van Magnus moest ik opzoek naar iets anders dit kwam samen met Form of the Squirrel het meest in de buurt
 bijgewerkt door Twigwalker 11 jaren geleden
GuidodB
11 jaren geleden
En er zijn ook nog alternatieve manieren om te winnen, zoals de tegenstander door z'n deck jagen.
Waus
11 jaren geleden
Oftewel: overal is omheen te werken, maar je hebt wel de juist gekozen kaarten daarvoor in je deck nodig
Tholy
11 jaren geleden
Iemand gedacht aan gewoon een boel kaarten als onderstaande te sideboarden..
Circle of Protection: White, Green, Blue, etc.
Circle of Protection: Shadow
Circle of Protection: Artifacts
(Circle of Protection: Art)

Is een boel preventen en een boel mana om dat allemaal te betalen..

Maar anders gebruik je toch iets als Progenitus?!
Hij is een eindbaas.
 bijgewerkt door Tholy 11 jaren geleden
ChrisH0402
11 jaren geleden
Caspertimmermans, bedoel je bijvoorbeeld :
Speler A speelt een wit deck, protection from black.
Speler B speelt een zwart deck, protection from white.

Als dat zo is, er zijn inderdaad vele manier om daar omheen te gaan.
Als het gaat om creatures met die protection, dan kun je nog steeds
je tegenstander lastig vallen i.p.v. zijn creatures.
Eclavyrr
11 jaren geleden
Blasty
11 jaren geleden
Thran Lens... klaar.
Caspertimmermans
11 jaren geleden
@magnusmagicus bedankt nu is mijn probleempje opgelost.
en fijn dat je het forum schoonhoudt van iets (te) creative opmerkingen van dombo's zoals ik
GuidodB
11 jaren geleden
Ik heb overigens uit een van mijn decks Story Circle moeten verwijderen omdat anders niemand meer met mij wilde spelen.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
@Casper: ik ben nog steeds benieuwd naar de situatie . Zin om dat nog uit te leggen?
Foxo85
11 jaren geleden
Als je gebruik maakt van Story Circle, mag je dan voor de damage stap deze activeren', aangezien er duidelijk NEXT staat, is me niet helemaal duidelijk. Daarnaast, is 1 creature een source? Dus als er twee aanvallen, kun je er voor kiezen om te betalen en je ontvangt niets?
 bijgewerkt door Foxo85 11 jaren geleden
NjitRam
11 jaren geleden
Zolang je hem activeert voordat de damage gedaan wordt en beide creatures de juiste kleur hebben wel ja. Je hoeft de Story Circle niet te tappen of te sacrificen, dus je kan die ability zovaak gebruiken als je hebt.
GuidodB
11 jaren geleden
Behalve de cirkels heb je ook nog de runen, er is zelfs een Rune of Protection: Lands. Die kun je meteen allemaal in je deck stoppen en wat je niet nodig hebt cycle je.

 bijgewerkt door GuidodB 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Nu hebben Circles niet echt iets met Protection te maken, dus laten we deze nu maar afsluiten .
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top