Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[2XM] Double Masters

Bolas443
3 jaren geleden
Ja, ik verwacht dat morgen de laatste kaarten volgen. Ik ben best benieuwd naar de laatste dag, ik verwacht dat er nog wel wat mooie kaarten komen.
Archranex
3 jaren geleden
Het is vandaag de laatste dag spoilers. Om 16 uur PT (wat voor ons 1 uur middernacht is als ik mij niet vergis) wordt de volledige set geupdate op hun site in de card image gallery.

Bron: https://twitter.com/blakepr/status/1288844951027998720
Card Image Gallery: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-image-gallery/double-masters
Dordledum
3 jaren geleden


Laatste 2 mythics, niet verkeerd!

Alles bekend nu. Best een geweldige set!

Licht teleurgesteld dat er geen Mana Drain in zit, maar ja, die komt vast nog wel een keer langs. Ook flink wat mindere rares en vrij veel reprints die ook in de mystery boosters zaten eerder dit jaar.

Super benieuwd naar drafts hiermee en wat er in mijn boosters gaat zitten.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Narset688
3 jaren geleden
Helemaal met je eens Dordledum. De set ziet er goed uit hoewel ik sommige reprints wat ‘makkelijk’ vind omdat ze onlangs nog zijn uitgebracht. Maar overall een prima set en ik snap de frustratie die ik online langs zie komen daarom ook slechts gedeeltelijk.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
De Bazaar of Magic Double Masters spoiler is compleet met alle kaarten!
Dordledum
3 jaren geleden
Wat zijn nou de draft archetypen in deze set? Veel artifacts, beetje +1/+1 counters, wat goblins?
FabianvL
3 jaren geleden
Nizzahon Magic heeft dit als analyse gemaakt:

Graveyard Artifacts
Aggro Artifacts
Equipment Aggro
Morbid/Sacrifice
Ramp
Control/Tempo Artifacts
Tokens
Sacrifice Artifacts
Tricks Aggro

Voor is het minder duidelijk, maar is iets met artifacts cheaten.
Dordledum
3 jaren geleden
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/regional-delays-double-masters-promos-2020-08-05

En? Hebben jullie de promo's al binnen? Of krijgen we een voucher o.i.d.?
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/regional-delays-double-masters-promos-2020-08-05

En? Hebben jullie de promo's al binnen? Of krijgen we een voucher o.i.d.?


De Buy-a-Box promo's zijn inderdaad helaas vertraagd. In plaats daarvan krijg je bij het afhalen van een Boosterbox Double Masters inderdaad een voucher waarmee je op een later moment de promo's af kunt halen.
Dordledum
3 jaren geleden
top, dank voor de info.
farden10
3 jaren geleden
Kon het toch niet laten om een paar boosters te kopen. Zeer tevreden met de pulls, waarvan de hoogtepunten Karn Liberated en foil Sword of War and Peace waren.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik keek laatst een box opening van de Arena streamer Merchant, hij had een box Double Masters gekocht. Booster 1 opent hij een Doubling Season en booster 3 opende hij een foil Force of Will. Maar hij opende ook meerdere boosters met een waarde van net aan 1 euro....het is wel echt een loterij .

Ik word wel een beetje hebberig alsnog
Roks1983
3 jaren geleden
Als het zo'n loterij is, mag ik van geluk spreken denk ik met 7 mythics uit 8 boosters(!!). Mooiste zijn wel Avacyn, Angel of Hope, Doubling Season, Sword of Feast and Famine en een foil Chrome Mox
 bijgewerkt door Roks1983 3 jaren geleden (Moxen zijn niet uit elkaar te houden... Haha)
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Wow
Eclavyrr
3 jaren geleden
Drie boosters waarvan de beste pulls waren:

Path to Exile
Ash Barrens
Mishra's Bauble
Mana Reflection

Niet echt denderend
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
Waus
3 jaren geleden
3de booster uit mijn box was een foilForce of Will
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Niiiiice
MitchDeBaas
3 jaren geleden
vandaag eerste booster gekocht, meteen Wrath of God samen met een Cyclonic Rift JACKPOT
TwanBonaparte
3 jaren geleden
wooow hahah sommige hebbe echt geluk!
Dordledum
3 jaren geleden
Uiteindelijk 2 dozen geopend over de afgelopen weken, eentje behoorlijk crap, de andere best geweldig. Het is zoo random!

Vanavond weer gedraft. Jace, the Mind Sculptor door gegeven zodat ik Tron into Blightsteel Colossus kon spelen. Wat een set!
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top