Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Cardfest

dcgardulf
2 maanden geleden
Hoi Allen,

Op 31 maart is Cardfest in Egmond aan Zee.
Dit is een nieuw evenement, volgens mij best kleinschalig. Je kan hier spelen, ruilen en kopen. Voor in principe alle TGC's.
Ik sta hier zelf ook met een klein kraampje (voornamelijk dobbelstenen en nog wat dingen)
Leuk als er ook mensen van deze community komen!

Groeten,
Jorick
Justian2002
2 maanden geleden
Zou graag willen, maar eerste paasdag is een beetje een gekke dag voor een beurs als deze…
Wellicht kan ik alsnog, maar denk dat t wachten wordt op een potentiële volgende keer
dcgardulf
2 maanden geleden
Ik vind eerste paasdag ook wel een bijzondere keuze... Ben dan ook benieuwd hoeveel mensen er komen.
Slingerrrr
2 maanden geleden
Zie ik het goed dat er dus niet wordt gespeeld?
dcgardulf
2 maanden geleden
Er is sowieso een game area, maar voor magic is er geen toernooi geregeld. je kan wel gewoon gaan zitten en spelen als ik het goed heb begrepen. Ik zal het eventjes checken bij de organisator!
dcgardulf
2 maanden geleden
Het duurde even maar heb een antwoord ontvangen.
Er is geen dedicated magic ruimte, maar er is wel ruimte om zelf te gaan spelen. Mocht deze editie een succes zijn dan willen ze een volgende editie wel een dedicated magic ruimte opstarten. Zelfs een toernooitje mits daar de mogelijkheden voor zijn en genoeg mensen die er interesse in hebben.
to be continued
Slingerrrr
2 maanden geleden
Dank je voor het navragen.
dcgardulf
1 maand geleden
Gisteren had ik het met Xander over dit evenement (en andere). En ik wilde hem nog wat info opsturen, maar ik weet niet wat zijn account is. Weet iemand dat? Hij was gisteren op de commander night
dcgardulf
1 maand geleden
Hey allen,

Voor degene die er bij zijn zondag. Zoek even mijn kraam op (Gardulfs Magic table) en kom een klein presentje halen! Speciaal voor mensen van de BOM community. Meld wel even dat je via BOM komt!
Justian2002
1 maand geleden
ik heb gekeken, maar voor mij gaat het (helaas) niet worden... het is 2 en een half uur reizen voor mij...
MrAdrian
28 dagen geleden
En, hoe was 't?
dcgardulf
28 dagen geleden
voor mij als verkoper was het erg cool.
Alleen vanuit veel klanten kreeg ik te horen dat ze meer Magic hadden gewild. Er was ietsje teveel pokémon en ietsje te weinig andere dingen. Dit is wel iets wat ze een volgende keer gaan aanpassen.

In november doet dezelfde organisator collect-a-con op dezelfde locatie. Hier zal ik ook gaan staan met mijn stand.
Hier willen ze ook meer focus op Magic gaan doen. Denk aan een magic toernooi. Ik heb nu wat contact met de organisator, dus die kan ik helpen om zijn weg wat meer te vinden om meer met Magic te doen.

Locatie was wel erg tof. Zin om het in november weer te doen!
Slingerrrr
28 dagen geleden
We vernemen graag de datum. Op eerste Paasdag kon ik de Paasbrunch echt niet ontkomen....
dcgardulf
28 dagen geleden
9 en 10 november in hotel Zuiderduin in Egmond aan zee. Zie website:

https://collectacon.nl/

Veel info moet nog bekend worden gemaakt
 bijgewerkt door dcgardulf 28 dagen geleden (plaats vergeten te vernoemen)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top