Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[CMA] Commander's Arsenal

kv83
11 jaren geleden



On-sale date: Nov. 2, 2012
MSRP: $74.99
Twitter hashtag: #mtgcma

- 18 premium foil cards
- 10 oversized premium foil cards
- 120 UltraPRO foil card sleeves
- 20 double-sided Battle Marks (+ and –)
- A life counter that goes up to 99





Premium Foil Cards
Legendary creatures
Diaochan, Artful Beauty
Edric, Spymaster of Trest
Kaalia of the Vast
Maelstrom Wanderer
The Mimeoplasm
Vela the Night-Clad

Creatures
Loyal Retainers
Duplicant (Alternate art)
Dragonlair Spider

Sorceries
Chaos Warp
Decree of Pain (Alternate art)

Instants
Desertion

Enchantments
Mirari's Wake (Pro Tour Promo Art)
Rhystic Study
Sylvan Library (Alternate art)

Artifacts
Mind's Eye (Alternate art)
Scroll Rack

Lands
Command Tower (Alternate art)


Oversized Premium Foil Cards
Azusa, Lost but Seeking
Brion Stoutarm
Godo, Bandit Warlord
Glissa, the Traitor
Grimgrin, Corpse-Born
Karn, Silver Golem
Karrthus, Tyrant of Jund
Mayael the Anima
Sliver Queen
Zur the Enchanter


Bron: Wizards Arcana
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
ebonpraetor
11 jaren geleden
Dit is inderdaad leuk nieuws. Ben toch wel vooral een EDH/commander speler aan het worden, en dan is dit goed om te horen.

Ben nu al benieuwd wat ze er van gaan maken.
Morph
11 jaren geleden
Whoohoo, hoe meer commander producten hoe beter.
Het zijn echter alleen reprints begrijp ik? Geen nieuwe kaarten.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Dit van dit jaar bevat volgens mij alleen reprints, maar die later komen niet perse. En het is dit jaar geen deck (hadden ze geen tijd voor), maar volgende jaren worden het waarschijnlijk wel decks.
Fjaulnir
11 jaren geleden
Hopelijk kan dat de prijs wat drukken van bepaalde kaarten dan, echt niet normaal hoe sommige kaarten alleen door commander plots heel duur zijn geworden...

benieuwd wat erin gaat zitten
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ben benieuwd wat er in gaat zitten, maar ik kan het alleen maar goed vinden dat meer mensen Commander gaan spelen .
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Klein beetje info:

Somebody asked: With the "commander arsenal" being yearly, will it be possible to see Commander designed planeswalkers or are those strictly meant for "real" magic?

Answer: Commander’s Arsenal is not yearly. It is a one-of product. What will be yearly are Commander decks similar to what came out earlier this year. We work so far ahead that once we realized how popular they were, we weren’t able to make ones quick enough to come out this year.
kv83
11 jaren geleden
Dat was toch al bekend?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ja, maar dit was beter verwoord vond ik .
kv83
11 jaren geleden
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!!!







Alternate art voor Command Tower?



Maar de prijs: $74.99

Maar goed, ga hem des al niet te min kopen. Deze zal vol zitten met value!!! Oeps. Lees nu maar dat het maar om 18 kaarten gaat. Hm
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
royalroy1990
11 jaren geleden
Vet, ik ben benieuwd
kv83
11 jaren geleden
OP aangepast

Edit: En nog een spoiler:
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Eclavyrr
11 jaren geleden
3 woorden:
FOIL
SYLVAN
LIBRARY

Nuff said.
Jeff
11 jaren geleden
Holy... Shit... Jammer dat het zo duur is, maar die lifecounter moet je toch gewoon hebben?
kv83
11 jaren geleden
Die life counter is wel awesome, maar verwacht dat we die in andere Commander-producten ook terug zien.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Hey, dat wilde ik exact ook zo posten . Tja, als die andere 16 kaarten ook kaarten zijn die ik vaak speel en die nog niet foil bestaan....dan wordt het wel aantrekkelijk...ben benieuwd wat de prijs in NL gaat worden .

Maar samengevat: GAAF!
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 10-08-2012 om 09:13
Hey, dat wilde ik exact ook zo posten . Tja, als die andere 16 kaarten ook kaarten zijn die ik vaak speel en die nog niet foil bestaan....dan wordt het wel aantrekkelijk...ben benieuwd wat de prijs in NL gaat worden .

Maar samengevat: GAAF!


Ik ben vooral benieuwd wat de lokale winkel in de states ervoor gaat vragen; vergeleken met wat ze hier gaan kosten
kv83
11 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 10-08-2012 om 09:13
Hey, dat wilde ik exact ook zo posten . Tja, als die andere 1615 kaarten ook kaarten zijn die ik vaak speel en die nog niet foil bestaan....dan wordt het wel aantrekkelijk...ben benieuwd wat de prijs in NL gaat worden .


Fixed
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Niks niet fixed, mannetje . Ik vermoed namelijk dat Azusa, Lost but Seeking niet een van de 18 kaarten is, maar alleen als oversized kaart erbij zit. Want waarom zouden ze Asuza reprinten? Die bestaat al foil.
Eclavyrr
11 jaren geleden
Hoe dan ook, deze komt uit in de maand dat ik jarig benm dus ik heb al een verjaardagscadeautje gezien
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 185 posts
  • Laatste post Xarian 11 jaren geleden
  • Gemaakt door kv83 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top