Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[CMM] Commander Masters

Left4Doner
11 maanden geleden
Zhulodok werkt leuk met Not of This World
Rody
11 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik ben benieuwd naar de lore explanation omtrend Zhulodok. Hoe is er opeens een nieuwe Legendary Eldrazi?
Ook leek hij me eerst erg leuk, maar twijfel ik nu wat. Er zijn niet super veel goede colorless Eldrazi die zo duur zijn (laten we zeggen 10 totaal), en je zal aardig wat ramp moeten spelen om ze ook een beetje op tijd te casten. Dan is een 6 mana 7/4 goodstuff guy zonder protection niet geweldig...


Het hoeven niet perse Eldrazi te zijn. Je kan natuurlijk ook gewoon artifacts spelen, bijvoorbeeld Ingenuity Engine voor 3x cascade
BluezamX
11 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
2 uren geleden
...

Het hoeven niet perse Eldrazi te zijn. Je kan natuurlijk ook gewoon artifacts spelen, bijvoorbeeld Ingenuity Engine voor 3x cascade


Dat klopt, maar dan nog steeds betwijfel ik hoeveel je er daadwerkelijk speelt. In de 99 lijkt deze me niet goed, en als Commander heb je liever ramp / protection voor je bord lijkt me, of gewoon een Ulamog, the Ceaseless Hunger.
Lavinius
10 maanden geleden
Er zijn ondertussen al even vijf andere kaarten bekend gemaakt:
Selvala, Heart of the Wilds, Personal Tutor, Jeweled Lotus, The Ur-Dragon en Capture of Jingzhou worden allen gereprint in de set. Bron: magicspoiler.com en mtggoldfish.com.
BluezamX
9 maanden geleden
De spoilers zijn in volle gang en er zijn al een heleboel super vette reprints, waaronder Deadly Rollick, de Emerald Medallion cycle en Finale of Devastation. Het enige waar ik nog op hoop is een Ulamog, the Ceaseless Hunger reprint, maar aangezien Kozilek, the Great Distortion al is aangekondigd ga ik daar wel vanuit

Ik heb me ook direct ingeschreven voor de draft. Super hyped!
Lavinius
9 maanden geleden
Ik ook ! Ik hoop op meer bombs. Is het draft concept hetzelfde als dat van Baldur's gate?

Edit: ik bedenk me net hoe gaaf het zou zijn om de ancient dragon cycle gereprint te zien, vooral de copper dragon heeft al een grote impact op het format gehad (waarvan anders komt de prijs van 90 euro? 6 mana draakje wordt niet in Vintage of Legacy gespeeld neem ik aan ). Echter is het misschien wishful thinking aangezien er al zoveel moois is gespoild, en de cycle en hun impact redelijk recent zijn en wizards daar 3 jaar geleden bij het beginnen van de design plans voor de set vast nog niets van wisten.
 bijgewerkt door Lavinius 9 maanden geleden
Eclavyrr
9 maanden geleden
Er zitten absoluut leuke kaarten tussen, toch valt de set me om de een of andere tegen. Ik denk dat veel van de value in de speciale versies van kaarten gaat zitten. Ik vind het prijskaartje van de boosters tot nu toe in elk geval nog te hoog (of de EV te laag) om er iets sealed van te halen. “Buy singles” zei een wijs man ooit, en ik denk dat dit een goed advies voor mij is
 bijgewerkt door Eclavyrr 9 maanden geleden
maus
9 maanden geleden
Commander master spoilers: ashnod's altar, smothering tithe, great henge, vandal blast, puresteel paladin, heliod sun crowned, mangara, hammer of nazahm, balefire dragon, ulamog, mikaeus, unhollowed, demonic tutor, Scourge of the throne, kykar, sidisi, scarab god, sword of the animist, bribery, jazal goldmane, archfiend of dispair, braids, avatar of slaughter.

Sorry ik heb dit van een website ik ga niet alles linken. Ik denk dat iedereen de kaartrn van de naam wel kent.
offspring
9 maanden geleden
De value valt me nog niet tegen. Veel van waar ik op hoopte (de medallion cycle, de "gratis" spells (er vanuit gaande dat de rest ook nog komt...), The Great Henge... Ik hoop wel nog enorm op Mana Crypt (die heeft in mijn ogen het hardst een reprint nodig) en op de friendly fetchlands. Volgens mij past dat nog qua name/number crunch, al begin ik aan de komst van Crypt wel danig te twijfelen.
 bijgewerkt door offspring 9 maanden geleden
Cassefras
9 maanden geleden
Quote:
3 uren geleden
De value valt me nog niet tegen. Veel van waar ik op hoopte (de medallion cycle, de "gratis" spells (er vanuit gaande dat de rest ook nog komt...), The Great Henge... Ik hoop wel nog enorm op Mana Crypt (die heeft in mijn ogen het hardst een reprint nodig) en op de friendly fetchlands. Volgens mij past dat nog qua name/number crunch, al begin ik aan de komst van Crypt wel danig te twijfelen.


Volgens mij had WoTC aangekondigd in 2023 geen fetchlands te printen, dus ik reken eerder op bondlands en eventueel checklands.
Ook andere legendary landjes staan high op mijn maybe-list. Zeker nu ze Karakas en Minamo, School at Water's Edge enzo al gereprint hebben in LOTR. Dit tik ik terwijl ik me net realiseer dat er reprints gespoiled zijn van kaarten die in LOTR zaten zoals The Great Henge haha.
 bijgewerkt door Cassefras 9 maanden geleden
Rody
9 maanden geleden
Zoals jullie misschien wel weten hebben alle monocolored legends tijdens de boosterdraft partner. Hebben jullie al leuke combinaties gezien? Mij lijkt me een Purphoros, God of the Forge en Endrek Sahr, Master Breeder wel prima
Lavinius
9 maanden geleden
Misschien Rankle, Master of Pranks en Sephara, Sky's Blade ofzo voor orzhov flyers? Razaketh, the Foulblooded samen met Talrand, Sky Summoner voor een control Aristocrats pile. Endrekh Sahr kan ook misschien met Jazal Goldmane ofzo. Leuke combinaties!
BluezamX
9 maanden geleden
En met minimaal 2 Legends per booster kom je vast ook hele vette dingen tegen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 33 posts
  • Laatste post BluezamX 9 maanden geleden
  • Gemaakt door Rody 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top