Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DGM] Dragon's Maze

vinnystams
11 jaren geleden
@thorvik, thanx, en die guild boosters bestaan ook enkel uit DGM kaarten?
Thorvik
11 jaren geleden
volgens mij niet, maar wel alleen kaarten van die guild
relax007
11 jaren geleden
Dus Niv-Mizzet, Dracogenius word toch geen planeswalker?? =( verder vind ik de set erg veel leuke draft kaarten hebben, voor standaard heb ik nog mijn twijfels...
beany
11 jaren geleden
hoe zit het met Blaze Commando
als je bv met een deals 1 dmg to all creatures sorcery/instant gebruikt
en er zijn 10 creatures krijg je dan 20 tokens?
Thorvik
11 jaren geleden
LOL ja dat is vast niet zo bedoeld xD HOORAY voor de Electrickery
of natuurlijk iets anders..

en hooray Parallel Lives xD
 bijgewerkt door Thorvik 11 jaren geleden
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
beany 22-04-2013 om 11:16
hoe zit het met Blaze Commando
als je bv met een deals 1 dmg to all creatures sorcery/instant gebruikt
en er zijn 10 creatures krijg je dan 20 tokens?


Nee, Electrickery met Overload doet maar 1 keer damage, dus triggert de Blaze Commando maar 1 keer.

Vandaag is ook de officiele FAQ (Frequently Asked Questions) uitgekomen, waar deze vraag overigens in beantwoord werd:
http://www.wizards.com/magic/magazine/article.aspx?x=mtg/faq/dgm
Thorvik
11 jaren geleden
hmm wel een beetje raar verwoord dan vind ik maar dat is met veel andere kaarten in DGM ook al dusja..
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Quote:
relax007 22-04-2013 om 10:47
Dus Niv-Mizzet, Dracogenius word toch geen planeswalker?? =(


Dat was vorig jaar ook al bekend .
Bargok
11 jaren geleden
Leuke set voor mijn EDH decks, verder weinig spullen waarvan ik een playset zou willen hebben . Denk dat ik met m'n 2 boxen een heel eind ga komen.

Vooral blij voor m'n Zombie EDH, die komt qua power toch echt nog wat te kort meestal.
 bijgewerkt door Bargok 11 jaren geleden
beany
11 jaren geleden
bedankt voor de link jeff
maar ik heb er nog een vraagje over
spell you control deals damage (or, put another way, the number of times the word “deals” appears in its instructions), no matter how much damage is dealt or how many players or permanents are dealt damage. For example, if you cast Punish the Enemy and it “deals 3 damage to target player and 3 damage to target creature,” Blaze Commando’s ability will trigger once and you’ll get two Soldier tokens.

er staat voor elke x dat er op de kaart staat deals dmg maar als je deals dmg to target creature and deals dmg to target player triggert die alsnog maar 1x

zou dat niet 2x moeten zijn aangezien er 2x staat deals dmg to?
of lees ik dat verkeerd?
Twigwalker
11 jaren geleden
Quote:
beany 22-04-2013 om 12:15
bedankt voor de link jeff
maar ik heb er nog een vraagje over
spell you control deals damage (or, put another way, the number of times the word “deals” appears in its instructions), no matter how much damage is dealt or how many players or permanents are dealt damage. For example, if you cast Punish the Enemy and it “deals 3 damage to target player and 3 damage to target creature,” Blaze Commando’s ability will trigger once and you’ll get two Soldier tokens.

er staat voor elke x dat er op de kaart staat deals dmg maar als je deals dmg to target creature and deals dmg to target player triggert die alsnog maar 1x

zou dat niet 2x moeten zijn aangezien er 2x staat deals dmg to?
of lees ik dat verkeerd?


Dat lees je inderdaad verkeerd er staat namelijk (ook in je eigen post) 'deals 3 damage to target player and 3 damage to target creature" Er staat dus wel 2x 'damage', maar er staat maar 1x 'deals'.
notimeremains
11 jaren geleden
ik vind tot nu toe DGM niet zo'n ontzettend spannende set. Zitten wel wat leuke kaarten in maar niets springt er echt uit. Voor jullie wel?
Naccer
11 jaren geleden
Quote:
notimeremains 22-04-2013 om 13:44
ik vind tot nu toe DGM niet zo'n ontzettend spannende set. Zitten wel wat leuke kaarten in maar niets springt er echt uit. Voor jullie wel?


Mwah wel wat leuke kaarten! ik ben alleen bang dat sommige guilds op de pre-release wat minder gaan zijn. zoals dimir heeft hele goede kaarten voor constructed ( vind ik ) maar voor sealed/draft vind ik de kaarten van dimir tot zo ver nog redelijk tegen vallen, en dat vind ik ook met Azorius.
Ik denk ook niet dat het helemaal te balancen is, maar voor de pre-release maakt het toch niet uit want ik blijf als nog dimir spelen
kv83
11 jaren geleden
Vind deze set juist stukken beter dan RTR en GTC
Thorvik
11 jaren geleden
Quote:
kv83 22-04-2013 om 13:52
Vind deze set juist stukken beter dan RTR en GTC


dat vind ik anders reuze meevallen er zitten inderdaad wat leuke kaarten in maar ik vind de meeste kaarten toch een stuk slechter/onhandiger etc
woodman663
11 jaren geleden
Quote:
notimeremains 22-04-2013 om 13:44
ik vind tot nu toe DGM niet zo'n ontzettend spannende set. Zitten wel wat leuke kaarten in maar niets springt er echt uit. Voor jullie wel?


-Voor Limited?
-Voor Constructed?
-Voor ...?

Ik vind het juist wel een toffe set. Goed, ik vind Dimir nog steeds tegenvallen, en ook een aantal guild champions vind ik oninspirerend, maar er zitten veel leuke dingen tussen.
kv83
11 jaren geleden
Dimir heeft een van de beste kaarten voor constructed gekregen. Snap niet zo goed waar jullie vandaan halen dat Dimir tegen valt?
Skywise
11 jaren geleden
Na nogmaals door de spoiler gekeken te hebben heb ik 9 kaarten gevonden die ik graag wil hebben, zijnde Trostani's Summoner, Varolz, the Scar-Striped, Dragonshift, Obzedat's Aid, Rot Farm Skeleton, Tithe Drinker, Teysa, Envoy of Ghosts, Debt to the Deathless en Drown in Filth. Misschien verder nog de andere Orzhov kaarten als ze niet te duur uitvallen.
Op een set van 166 kaarten is dat dus niet echt veel...

Wanneer worden de restanten van de set met prijzen op de BoM geplaatst eigenlijk?
beany
11 jaren geleden
Quote:
Twigwalker 22-04-2013 om 12:39
Quote:
beany 22-04-2013 om 12:15
bedankt voor de link jeff
maar ik heb er nog een vraagje over
spell you control deals damage (or, put another way, the number of times the word “deals” appears in its instructions), no matter how much damage is dealt or how many players or permanents are dealt damage. For example, if you cast Punish the Enemy and it “deals 3 damage to target player and 3 damage to target creature,” Blaze Commando’s ability will trigger once and you’ll get two Soldier tokens.

er staat voor elke x dat er op de kaart staat deals dmg maar als je deals dmg to target creature and deals dmg to target player triggert die alsnog maar 1x

zou dat niet 2x moeten zijn aangezien er 2x staat deals dmg to?
of lees ik dat verkeerd?


Dat lees je inderdaad verkeerd er staat namelijk (ook in je eigen post) 'deals 3 damage to target player and 3 damage to target creature" Er staat dus wel 2x 'damage', maar er staat maar 1x 'deals'.


dankje ik zat tekijken naar de damage stuk
dus bijvoorbeeld Branching Bolt triggert hij wel 2x op toch?
woodman663
11 jaren geleden
Quote:
kv83 22-04-2013 om 14:15
Dimir heeft een van de beste kaarten voor constructed gekregen. Snap niet zo goed waar jullie vandaan halen dat Dimir tegen valt?


Doel je op Notion Thief? Dat is wel een coole kaart, maar daar houdt het eigenlijk wel bij op. Geen Shadowmage Infiltrator-achtige evasive creatures, geen coole cipher kaarten (Hidden Strings vind 'k niet echt Dimir), zelfs geen Jace's Phantasm-achtige "mill matters" kaarten. Alle andere guilds hebben leukere dingen gekregen, vind ik dan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top