Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DGM] Dragon's Maze

Eclavyrr
11 jaren geleden
Gast, Teysa is bijna 100 jaar oud of zo (mensen op ravnica leven langer en hebben goede plastische voorzieningen).
tumpb
11 jaren geleden
Ik kan niet wachten om Teysa, Envoy of Ghosts in me exalted dek te spelen. Is een leuke bom met een Sublime Archangel en Silent Arbiter
Blasty
11 jaren geleden
Ik ga d'r in mijn casual spirit deck spelen, samen met haar alter-ego Teysa, Orzhov Scion, Twilight Drover en Plagued Rusalka.
Een Edge of the Divinity zal haar ook goed staan
goeth78
11 jaren geleden
Ik zie nu pas net dat
een rare is! Dat vind ik toch wel heel erg verrassend (en stiekem ook best teleurstellend). Maar goed, het is een instant ... wellicht op uncommon te veel invloed op limited?
Skywise
11 jaren geleden
Teysa en Exava zijn gaaf Beiden zijn fun en speelbaar. Die Gatekeeper cycle vind ik is stiekem ook best leuk.

Renounce the Guilds is trouwens ook best sterk. Mooi wapen tegen Geist of Saint Traft!
AncientOne
11 jaren geleden
Quote:
Darksoul93 10-04-2013 om 12:24
(...)Renounce the Guilds is trouwens ook best sterk. Mooi wapen tegen Geist of Saint Traft!

Precies! En tegen Knight of the Reliquary, en zelfs Progenitus! Zelfs beurt 2 tegen een Deathrite Shaman is die al de moeite waard.
Prima kaart voor Legacy!
Waus
11 jaren geleden
Gelukkig waren Teysa, Orzhov Scion commander decks nog niet nuts genoeg
ichi
11 jaren geleden
De art van Teysa vind ik erg cool; leuke abilities maar voor gevoel een erg dure kaart, maar voor commander geschikt lijkt me. Exava vind ik echt heel nice! Unleashing armies (met simic's evolve naast zich?) kom maar op!
 bijgewerkt door ichi 11 jaren geleden
Skywise
11 jaren geleden
Meer spoilers !

Armed // Dangerous


Armed
Sorcery - U
Target creature gain +1/+1 and double strike until end of turn.
Dangerous
Sorcery
All creatures able to block target creature do so this turn.
Fuse

En de Azorius Champion: Lavinia


Lavinia of the Tenth
Legendary Creature - Human Soldier - Rare
Protection from red
When Lavinia of the Tenth enters the battlefield, detain each non-land permanent your opponents control with converted mana cost 4 or less
4/4
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
Twigwalker
11 jaren geleden
Lavinia vind ik erg gaaf Van Armed // Dangerous vind ik het erg jammer dat het een sorcery is en geen instant.
Skywise
11 jaren geleden
Nog meer nieuws, hierbij (een deel van) de UltraPro line-up voor DGM!
Deckboxen:



Sleeves:

 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Nice... Lavinia wordt denk ik een switchable commander voor Augustin van mijn
Tuinkabouter
11 jaren geleden
Quote:
Darksoul93 10-04-2013 om 12:24
Teysa en Exava zijn gaaf Beiden zijn fun en speelbaar. Die Gatekeeper cycle vind ik is stiekem ook best leuk.

Renounce the Guilds is trouwens ook best sterk. Mooi wapen tegen Geist of Saint Traft!

Ook ontzettende hate tegen aristocrats. Gezien de multicolored permanents in dat deck Boros Reckoner, Cartel Aristocrat en Falkenrath Aristocrat zijn hit je altijd een goede kaart.
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
Tuinkabouter 10-04-2013 om 16:50
Quote:
Darksoul93 10-04-2013 om 12:24
Teysa en Exava zijn gaaf Beiden zijn fun en speelbaar. Die Gatekeeper cycle vind ik is stiekem ook best leuk.

Renounce the Guilds is trouwens ook best sterk. Mooi wapen tegen Geist of Saint Traft!

Ook ontzettende hate tegen aristocrats. Gezien de multicolored permanents in dat deck Boros Reckoner, Cartel Aristocrat en Falkenrath Aristocrat zijn hit je altijd een goede kaart.


En de Aristocrats speler kan ook niet echt antwoorden door een van de beesten te saccen aan de ander, want Renounce the Guilds is niet targetted!
kv83
11 jaren geleden
En toen gingen ze Beckon Apparition spelen
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
seanfrenzy
11 jaren geleden
in welk deck zou je Renounce the Guilds echter in het sideboard willen? mainboard lijkt me tot nu toe niet nuttig.


Die rakdos leader is trouwens best goed.
4mana 4/4 first strike haste. nice
kv83
11 jaren geleden
Esper Control?
seanfrenzy
11 jaren geleden
in esper controll vind ik Tragic Slip beter
 bijgewerkt door seanfrenzy 11 jaren geleden
kv83
11 jaren geleden
Quote:
seanfrenzy 10-04-2013 om 17:30
in esper controll vind ik Tragic Slip beter


Maar die is mainboard toch? Kan me voorstellen dat je deze in sideboard speelt Deze killed ook dingen als Ral en Sorin
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top