Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DGM] Dragon's Maze

TheRobinros
11 jaren geleden
Ik vind hem best vet, gewoon hard"core" (dichter bij de kern kan je het niet hebben right?) als finisher in Gruul Agro, lijkt me supervet!

EDIT: En ow... het is geen Mythic? Dus de Guildchampions zijn geen Mythics?
Legit...
 bijgewerkt door TheRobinros 11 jaren geleden
vinnystams
11 jaren geleden
Snap werkelijk niets van de mystic landje... Daar gaat toch niemand mee spelen?
TheRobinros
11 jaren geleden
Je snapt hem perfect!
ebonpraetor
11 jaren geleden
Hij is best speelbaar met veel mana en een Fastbond, toch?
Krabbel
11 jaren geleden
Quote:
TheRobinros 25-03-2013 om 18:24
Ik vind hem best vet, gewoon hard"core" (dichter bij de kern kan je het niet hebben right?) als finisher in Gruul Agro, lijkt me supervet!

EDIT: En ow... het is geen Mythic? Dus de Guildchampions zijn geen Mythics?
Legit...


het is een kleine set, en 12(de champions, ral zarek(ofzo) en dat landje) is nogal veel=P
munio
11 jaren geleden
zoals het er nu uitziet zij de gates nog niet goed genoeg, en is het landje nog niet goed genoeg. Als er manieren komen om gates beter te maken/ ze niet getapt in het spel te laten komen/ er meerdere in een beurt in het spel mee te sneaken dan word het al intresanter
Fjaulnir
11 jaren geleden
Quote:
ebonpraetor 25-03-2013 om 19:19
Hij is best speelbaar met veel mana en een Fastbond, toch?


En een Amulet of Vigor
TheRobinros
11 jaren geleden
Ik gok op 11 Mythics, 1 per guild + Maze's End.
Inderdaad logisch, PW-ers zijn mythischer dan stomme creatures, dus misschien heeft DGM nog wel veel leuks in petto qua power?
marcoboth
11 jaren geleden
Trailer voor Dragon's Maze: http://www.youtube.com/watch?v=gZf08OBag4o
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Nice
Eclavyrr
11 jaren geleden
Quote:


Ral Zerek: I have a Maze.

Tony Stark: We have a Hulk!

(Hulk Comes Out Running Smashing all the Gates and Maze Walls)


EPIC
stormblade32
11 jaren geleden
in de trailer gaat 1 van de stralen in de grond bij de maze's end... is dat de golgari guild

ik kan trouwens ook niet alle 10 de guildgebouwen zien op dat plaatje maar ze zitten er vast wel allemaal omheen.
kv83
11 jaren geleden
Nee, dat zal de Dimir Guild zijn. De Maze's End heeft namelijk 9 pilaren voor 9 guilds. Dimir heeft geen pilaar
Skywise
11 jaren geleden
Leuke trailer weer! Ik hoop wel echt dat de vuurspuwende Niv-Mizzet op 0:51 card-art gaat worden. Zag er geweldig uit!
fullmoonie
11 jaren geleden
OMG yes! Die trailer.. Ik krijg alleen maar meer zin in de prerelease! Collect all the Champions!
ichi
11 jaren geleden
Damn wat een vette trailer weer . Ik heb er echt zin in; Ral Zarek als walker moet nu toch bijna wel? Gezien izzet z'n eigen champion heeft.
kv83
11 jaren geleden
Ral Zarek is al eeuwen aangekondigd als planeswalker in DMZ
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Check deze Arcana voor Prerelease informatie. Niets nieuws, maar wel mooi op een rijtje . En ik ga alle plaatjes toch even hier neergooien .


(officieel gespoiled nu dus!)



kv83
11 jaren geleden
Ohrzov plox!
derooy89
11 jaren geleden
super tof allemaal ! mis is het al bekend maar hoeveel pw zitten er in deze set?
ral zarek is bevestigd en bekend, maar zijn er nog meer ?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top