Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOTP] Duels of the Planeswalker 2014

kv83
11 jaren geleden
Quote:
Planeswalkers 2014. Magic 2014 will be available on Android for the first time, as well as iPad, PlayStation 3, Xbox 360 and PC.

Magic 2014 will add 10 new decks, 15 new encounters, 10 new puzzle challenges, a new game mode and a first look at cards coming in this summer's new core set of Magic cards.

According to Wizards, “Magic 2014 - Duels of the Planeswalkers will offer players exciting new features as they partner with Planeswalker Chandra Nalaar to track down a manipulative and dangerous Planeswalker foe.”


“The Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers franchise has been engaging and exciting gamers since we launched in 2009 and continues to be the best way for new players to learn how to play Magic,” said Magic executive producer Worth Wollpert. “This year, with the addition of a fifth platform – Android – along with new features and a more focused integration between online and offline play, we continue to deliver a best-in-class gaming experience.”

On September 7th, Wizards will hold its third Magic Celebration, an “an end-of-summer Magic Celebration that brings all Magic fans together in stores across the world.” Magic Celebration will allow players to gather at participating stores for “a day of no-charge Magic play.”

Magic 2014 will be playable at the Magic: The Gathering booth at PAX East this weekend.


Video: http://www.ign.com/articles/2013/03/21/magic-2014-duels-of-the-planeswalkers-announced











 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
kv83
11 jaren geleden
Shadowborn Demon is mogelijk een spoiler uit M14.

P.s.: Ik wou dat ze de chandra-art zouden gebruiken van de video zonder dat haar haar in fik staat.
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
royalroy1990
11 jaren geleden
kan niet wachten van alle andere heb ik alle achievements al
seanfrenzy
11 jaren geleden
die demon is wel prima.
stormblade32
11 jaren geleden
eindelijk op de android verkrijgbaar!
ebonpraetor
11 jaren geleden
Wanneer maken ze eens een versie voor de Mac?

Alhoewel; scheelt wel vrije tijd zo
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Cool!
Skywise
11 jaren geleden
Het spel boeit me eerlijk gezegd weinig, maar die Demon daarentegen.... Wow. Supertoffe kaart, past zonder enig twijfel in een van mijn decks. Laat M14 maar komen
tumpb
11 jaren geleden
Kan niet wachten op de promo's die er weer aan zitten te komen free money ^_^. Tuurlijk is het spel zelf ook erg leerzaam als je net begint xD. De puzzels van de M13 had ik nog wel aantal moeilijke stugles mee.
kv83
10 jaren geleden
Op de Wizards Facebook is zojuist een leuk nieuwtje gepost; De campaign heeft een soort sealed booster formaat. Je krijgt een aantal boosters waarmee je tegenstanders moet verslaan. Bij sommige tegenstanders krijg je extra boosters om je deck uit te breiden en aan te passen Het deck-build gedeelte is in ieder geval voor die mode helemaal vrij dus
beany
10 jaren geleden
dat klinkt wel erg leuk
prima extratje vergeleken met vorige versies
supercalgonman
10 jaren geleden
Ik heb net gelezen dat je ook sealed kan spelen in DotP 2014. Dat klinkt heel vet.
jeroen3h
10 jaren geleden
Quote:
ebonpraetor 21-03-2013 om 21:59
Wanneer maken ze eens een versie voor de Mac?

Alhoewel; scheelt wel vrije tijd zo


Precies! Al draait het wel op de ipad van m'n vriendin
Victorvndoom
10 jaren geleden
had al paar screenshots van sealed gezien op de facebook van magic. Hopelijk mogen we zoveel mogelijk kaarten doorheen gebruiken en is het niet kleurgebonden. Hoelang bestaat DotP al ? doen ze er zolang over om eindelijk sealed uit te brengen p weet iemand al een datum ? vroeger kwam Dotp een maand voor de release van Mx uit
 bijgewerkt door Victorvndoom 10 jaren geleden
kv83
10 jaren geleden
Dit is de 4e DotP (Dus +/- 4 jaar)
Victorvndoom
10 jaren geleden
http://www.ign.com/videos/2013/05/15/magic-2014-finally-gets-deck-building
er is sprake van 1.99 dollar per extra deckunlock als je decks wenst te maken tijdens sealed deck. Normaal heb je 2 saveslots om je decks te saven
en plus het is het eerste preview over de nieuwe DotP

is uit op 26 juni op steam
 bijgewerkt door Victorvndoom 10 jaren geleden
kv83
10 jaren geleden
Hij is nu "gratis" te downloaden voor iPad (vanaf iPad2) en Android. Om de volledige versie te unlocken moet je 9 euro betalen.
Victorvndoom
10 jaren geleden
vraag me af met hoeveel decks je begint ? hangt het af of het het prerelease gekocht hebt of niet ? ik heb het een maand geleden gekocht gehad op steam. Nu nog een paar uur wachten want steam had gezegd dat het binnen paar uren available wordt
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Ik moest gister (android versie) 7,71 betalen... Is dat het equivalent van 9 dollar?
Victorvndoom
10 jaren geleden
ik heb 9.99 euro betaald voor steam

nee dikke 10 dollar
 bijgewerkt door Victorvndoom 10 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 98 posts
  • Laatste post kv83 10 jaren geleden
  • Gemaakt door kv83 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top