Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOTP] Duels of the Planeswalkers 2013

kv83
12 jaren geleden


iPad: This summer in addition to XBox 360, PlayStation 3, and PC, Duels of the Planeswalkers 2013 is going to be available on iPad!

Planechase: Not only is Wizards of the Coast coming out with four new Planechase decks on June 1 (which introduce the new Phenomenon card type), but you'll be able to play Planechase multiplayer games in Duels of the Planeswalkers 2013!

Optional Manual Tapping of Lands: Although Duels of the Planeswalkers is mostly for people who are new to Magic, it's a lot of fun for people who have been playing Magic long enough to know what's what. So for Duels of the Planeswalkers 2013, you can turn on an option to let you choose exactly which lands to tap!

New Decks; New Challenges: Naturally, a new Duels of the Planeswalkers means new decks to battle with and new puzzles to solve.

Meet the New Boss: The final battle in Duels of the Planeswalkers 2013 is someone you might recognize. Say hello to Magic’s ultimate evil mastermind, dragon Planeswalker Nicol Bolas!



Bron: Wizards Arcana


Op de iPad! Yoepie!




Edit Magnus: om het niet te laten verdwijnen ergens in het topic, hier een quote van mij

Quote:
MagnusMagicus 31-08-2012 om 22:45
Ik heb hier 10 codes voor Duels of the Planeswalkers 2013 die ieder 10 kaarten unlocken (1 voor elk deck)!

Ga naar Store en dan Access free cards from the promotion screen, en klop deze codes in:

WMKFGC
KWPMZW
FNMDGP
MWTMJP
FX GJDW
(zonder spatie, maar anders wordt het een XG smiley)
GDZDJC
HTRNPW
NCTFJN
PCNKGR
GPCRSX


Dit unlocked dus voor een groot deel gloednieuwe kaarten waar je eerder nog niet mee kon spelen .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
ubes
12 jaren geleden
Cool! Kan ik eindelijk eens gaan spelen..
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Voor de iPad is wel tof, ga ik het wellicht ook spelen
Rioto
12 jaren geleden
Nice die ga ik zeker halen. Al ben ik voorlopig nog wel zoet met 2012.
Victorvndoom
12 jaren geleden
en manual manatapping eindelijk
BasicB
12 jaren geleden
Ik kan niet wachten!! Ga ik zeker aansschaffen
Victorvndoom
12 jaren geleden
zomer dus ..en juni planechase , woe dure maanden
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Eterna
12 jaren geleden
O,o finally je moest is weten hoevaak ik iets niet meer kon spelen omdat het spel all me rode mana of w/e pakte
Rioto
12 jaren geleden
Quote:
Eterna 07-04-2012 om 12:41
O,o finally je moest is weten hoevaak ik iets niet meer kon spelen omdat het spel all me rode mana of w/e pakte


Onwijs vervelend is dat ja. Hoevaak ik daar niet door genaait ben pff
kv83
11 jaren geleden
Deze komt dus over een paar weekjes uit! Woepie. Op Steam is al hij te preorderen.

Bovendien kwamen mensen dit tegen;
link

Blijkbaar is er dus voor mensen die deze kopen een "booster" met een speciale promo erin. Wat precies is niet bekend... Weet BoM toevallig al of ze deze boosters ook zal hebben?

Ik denk dat ik hem sowieso voor de iPad haal, en evt. voor de PC/Xbox... afhankelijk wat de promo's zijn (vorig jaar waren het Titans... jaar daarvoor o.a. Lilliana )
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
ubes
11 jaren geleden
Ik kan niet wachten op de iPad versie. Dat is de eerste versie die ik ondersteun..
Ik ben wel benieuwd naar de boosters.
MarcelN
11 jaren geleden
Die ga ik zeker op de iPad knallen!! Wat kicken zeg!!

Ik speelde 't op de PS3, maar dan moet m'n meisje weer haar series kijken enzo.. bummer Nou gaat marcel fijn met de iPad op de bank zitten, oordopjes in en speuluh!!!

Nog even een klein vraagje.. Is er al een prijs bekend?
 bijgewerkt door MarcelN 11 jaren geleden (Financieel :P)
kv83
11 jaren geleden
Voor steam is het gewoon de normale 9 euro. Dus gok dat je ook zoiets moet neertellen voor de iPad versie. XBox 360 zal wel 800 punten zijn.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik ga ook voor de iPad versie, ben benieuwd .
kv83
11 jaren geleden
Nieuwe trailer
Cheesey, maar wel indrukwekkend voor een Wizards reclame

En via twitter
Quote:
Eli Hodapp @hodapp

I played Duels of the Planeswalkers on the iPad today at E3. It is better than the 360 version, shockingly enough. Screens tomorrow, I hope.
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Nijntje
11 jaren geleden
heb geen Xbox of ps3 of een IPad. Wel een pc...maar ik kreeg dotp12 nog niet eens fatsoenlijk gedownload dus waarschijnlijk geen dotp13 voor mij. Vond de trailer wel fun, beetje easy maar hoe voorspelbaar dat die middelste kerel een jace werd zeg.
ubes
11 jaren geleden
Maar Bolas is dus aan het wachten op Jace... Dus we krijgen ook nog een Bolas, Jace's Pet? Of Jace, Messenger of Bolas?
kv83
11 jaren geleden
Ik denk dat het meer refereert aan het feit dat je met een Jace-deck speelt in DotP 2013, en dat de laatset baas Bolas is
ubes
11 jaren geleden
Daar ging ik weer over de kop met mijn gevoel voor flavor...
kv83
11 jaren geleden
Quote:
When you buy Duels 2013, you'll go into a store to receive a special booster - one with cards from Magic 2013, including a mythic rare alternate-art promotional card depending on your platform: Serra Avatar on Steam and iPad, Primordial Hydra on XBox, and Vampire Nocturnus on PlayStation Network.


PSN krijg denk ik wel de beste deal. Die van XBox is lame
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top