Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[HOU] Hour of Devastation

hallowman3
6 jaren geleden
Ideale mill commander of in de 99 met Phenax, God of Deception aan het roer, mill je opponents kapot en jat vervolgens hun beesten om daarmee te millen.
RadioDragon
6 jaren geleden
Ik wilde al een tijdje een blue black commander deck maken, en deze is daar perfect voor ^-^
Morph
6 jaren geleden
Plaatje:



En even de Engelse versie van Reason // Believe

 bijgewerkt door Morph 6 jaren geleden
Pelgrim1994
6 jaren geleden
Die Scarab god Nu wil ik zeker een zombie EDH deck maken.
Frank024
6 jaren geleden
Leuke kaarten weer! Vooral die drie goden vind ik erg geslaagd.
Afflict lijkt me trouwens best een leuke ability.. Block of niet je verliest toch wel wat van je leven. Laat het maar snel het pre release weekend zijn!
Waus
6 jaren geleden
Top God! was al een UB Zombie deck aan het bouwen, maar deze is wellicht nog beter als Commander. Gelijk even een Training Grounds regelen
bartist
6 jaren geleden
Nog twee spoilers: een uncommon en een legendary




Djeru the Purified
3WW
Legendary Creature - Human Warrior
Vigilance

When Djeru the Purified enters the battlefield, you may search your library for a Planeswalker card, reveal it and put it into your hand. Shuffle your library.

If a source would damage to a Planeswalker you control, prevent 1 of that damage.
4/3

Nieuw speeltje voor superfriends... nieuwe kaart voor mij om te verachten. Tenzij je een planewalker uit een andere booster haalt, heb je een 4/3 vigilance voor 5...
RadioDragon
6 jaren geleden


deze ook nog
Sunitram
6 jaren geleden
Holy shit, deze set wordt cool! Scarab God lijkt me heel snel uit de klauwen te lopen, Reason // Believe is hartstikke speelbaar of je nu 1 of allebei de kanten gebruikt, en Djeru is niet alleen heel stoer, maar de flavor druipt er echt af.

Om de een of andere reden voelt Djeru trouwens nog net iets meer episch aan in het Duits Zal wel aan mij liggen denk ik...

EDIT: Hope Tender kwam er nog even tussendoor. Coole mana dork en 2 landjes untappen is best heftig! Zou het me dan toch nog gaan lukken om dat Gideon, Martial Paragon Standard deck te bouwen?
 bijgewerkt door Sunitram 6 jaren geleden
Morph
6 jaren geleden
Oeh die hope Tender is goed voor mijn Derevi, Empyrial Tactician untap deck . Die gaat sowieso wel speeltjes krijgen in deze set denk ik

Laat maar, Hij kost ook om te gebruiken, daar had ik overheen gelezen.
Meteen een heul stuk slechter
 bijgewerkt door Morph 6 jaren geleden
goeth78
6 jaren geleden
Potver, die drie goden zijn echt fantastisch. Mooie flavor en extreem sterke kaarten.
Skywise
6 jaren geleden
Nog eentje:


Damn, wat zijn Djeru en die Exert creatures ongekend slecht zeg
Op de goden, Ramunap Excavator en de Supreme Will-cycle na is deze set wat mij betreft een onwijze teleurstelling, zeker qua rares...
 bijgewerkt door Skywise 6 jaren geleden
bartist
6 jaren geleden
Hoe is dit een uncommon...
RadioDragon
6 jaren geleden
als dit een common was, en je zou er meerdere op het veld hebben, zeg 4, dan kan je gemiddeld per beurt 2 power en toughness op het veld krijgen zonder verder iets te doen. kaarten krijgen rarities aan de hand van powerlevel in limited, en meerdere van deze kaart zouden al heel snel sterk worden, vooral met untap effecten.

ik zeg niet dat hij goed is, maar wel te goed voor een common.
 bijgewerkt door RadioDragon 6 jaren geleden
Skywise
6 jaren geleden
Nog zo een...
bartist
6 jaren geleden

Vliegende card-draw voor als je ramp speelt
RadioDragon
6 jaren geleden
sad songs, hmmm. is het dan misschien Edgar Allen Hoopoe?
thewoodcutter
6 jaren geleden
Geinig vogeltje. Die zou ik, echter, qua kleurstelling (vooral in de art) meer verwachten in de aankomende piraten & dino's set.
Blasty
6 jaren geleden
Leuk vogeltje:



Kan in limited grindy matches geheel omkeren, zeker een hoge pick wat mij betreft. Ik zou hier zeker voor willen splashen.
bartist
6 jaren geleden


Dit kan nog een interessante zijn. exerten zonder aanvallen om toch schade te doen.
 bijgewerkt door bartist 6 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top