Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[LTR] Universes Beyond: Lord of the Rings

offspring
1 jaar geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik vind The one Ring die gespoiled is nu ook niet echt iets bijzonders doen.


Poeh, ik denk echt dat The One Ring een topkaart is eigenlijk. In principe pak je voor drie kaarten (1 direct, en 2 daarna vrijwel gegarandeerd want je hebt een beurt lang protection from everything). De beurt daarna pak je 3 kaarten. Als je nog een manier vindt om deze te untappen dan is het echt een ontzettende bom van een kaart.
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
2 minuten geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik vind The one Ring die gespoiled is nu ook niet echt iets bijzonders doen.


Poeh, ik denk echt dat The One Ring een topkaart is eigenlijk. In principe pak je voor drie kaarten (1 direct, en 2 daarna vrijwel gegarandeerd want je hebt een beurt lang protection from everything). De beurt daarna pak je 3 kaarten. Als je nog een manier vindt om deze te untappen dan is het echt een ontzettende bom van een kaart.


Héél veel potentie, inderdaad. Interessant kaartje.

En er komt sowieso nog een Gandalf op Mythic slot, gegarandeert.
Rody
1 jaar geleden
Lekker untappen met Voltaic Key... of nog beter met Mind Over Matter.

Nog een paar mooie kaartjes gespoiled vandaag:

Frodo & Sam en de tempted by the ring mechanic:



Mount Doom:


Nieuwe Commander voor Saga's of gaat hier iemand een modern deck mee maken?


Deze wordt waarschijnlijk wel behoorlijk modern playable, nieuwe Remand maar dan in wit:


Voor de gelukkige vinder... 1/1 Serialized Ring. Slechts één exemplaar.


Er zijn ook serialized Sol Rings. 300 voor de Elven, 700 voor de dwergen en 900 voor de mensen.




Uiteraard komen de serialized kaarten alleen uit Collector Booster Lord of the Rings: Tales of Middle-earth.
BluezamX
1 jaar geleden
Dat zijn flink grote plaatjes

[k]Reprieve[/k] is wel een mooie kaart!
Rody
1 jaar geleden
Kan je van de mooie art genieten
Obadja
1 jaar geleden
@Rody: Tom Bombadil is uit de Commander-set, dus niet Modern legal
Twigwalker
1 jaar geleden
Quote:
2 minuten geleden
@Rody: Tom Bombadil is uit de Commander-set, dus niet Modern legal


Nee toch? Het set symbool is in ieder geval die van de gewone set dacht ik.
Obadja
1 jaar geleden
Oh ja, my bad, ik zie het! Sorry
BluezamX
11 maanden geleden
Nou, we weten eindelijk wat de Ring doet!



Ook lijken de landkaart landjes me leuk in andere sets. In Ixalan of Zendikar zou het ook heel vet zijn! Die zou ik zeker spelen
maus
11 maanden geleden
En als je de laatste ability gehad hebt ga je weer van boven naar beneden? of mag je maar één emblem hebben dus na dit rijtje ben je klaar?
Left4Doner
11 maanden geleden
Had half verwacht dat er nog een interessante drawback als laatste ability zou komen, wat flavorful zou zijn. Gemiste kans
Cobaltius
11 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
En als je de laatste ability gehad hebt ga je weer van boven naar beneden? of mag je maar één emblem hebben dus na dit rijtje ben je klaar?
Het werkt een beetje zoals de classes van Adventured in the Forgotten Realms. Als je vier keer een 'the ring tempts you' effect heb gehad dan heeft de emblem alle abilities. Het enige bonus die je daarna krijgt van 'the ring tempts you' is dat je een nieuwe ring bearer mag kiezen.
maus
11 maanden geleden
Dankje, nu snap ik hem. Bij iedere stap krijg je mogelijk meer en je kiest een ring bearer uit als je er nog geen hebt.
 bijgewerkt door maus 11 maanden geleden
Rody
11 maanden geleden
Quote:
31 minuten geleden
Dankje, nu snap ik hem. Bij iedere stap krijg je mogelijk meer en je kiest een ring bearer uit als je er nog geen hebt.


Als je al een ring-bearer hebt aangewezen mag je mag ook een andere creature kiezen als ring-bearer om zo te wisselen.

Ziet er uit als een leuke mechanic! Ik ben benieuwd of er ook nog nieuuwe battles komen in Lord of the Rings... zou wel toepasselijk zijn
offspring
11 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
Ziet er uit als een leuke mechanic! Ik ben benieuwd of er ook nog nieuuwe battles komen in Lord of the Rings... zou wel toepasselijk zijn


Je zou toch hopen dat ze de Battle of Helm's Deep maken he, eigenlijk.

Blijf ook wel heel nieuwsgierig naar deze set. Er zit nog niet echt iets bij waar ik heel vrolijk van word, maar we zijn pas aan het opwarmen, natuurlijk.
PrinceRuppertsDog
11 maanden geleden
(image werkt niet meer de kaart heet Wizard's rockets)

Moet dit een nerved down Arcum's Astrolabe voorstellen? Lijkt me nog steeds erg sterk en een vooral een goed antwoord tegen Blood Moon voor bijvoorbeeld creativity in modern
 bijgewerkt door PrinceRuppertsDog 11 maanden geleden
Lavinius
11 maanden geleden
Ben heel erg benieuwd hoe de kaart het zal doen, hij ziet er heel cool uit. Het is wel eerder een versie van Chromatic Star ipv de astrolabe. En Magus Lucea Kane kan dit ook wel appreciëren!
 bijgewerkt door Lavinius 11 maanden geleden
Rody
11 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
3 uren geleden
Ziet er uit als een leuke mechanic! Ik ben benieuwd of er ook nog nieuuwe battles komen in Lord of the Rings... zou wel toepasselijk zijn


Je zou toch hopen dat ze de Battle of Helm's Deep maken he, eigenlijk.

Blijf ook wel heel nieuwsgierig naar deze set. Er zit nog niet echt iets bij waar ik heel vrolijk van word, maar we zijn pas aan het opwarmen, natuurlijk.


Oh ik word al warm van de art alleen al. Als de set niet totally awesome wordt (en daar ga ik wel een beetje vanuit) dan wordt het alsnog gaaf om te verzamelen. Alleen al die kaarten die samen een groter geheel vormen .
TheRobinros
10 maanden geleden
Duurt het nog lang voordat iedere kaart op de site staat? Ik zou namelijk graag mijn preorder in één keer willen doen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 43 posts
  • Laatste post Rody 10 maanden geleden
  • Gemaakt door Rody 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top