Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MM3] Modern Masters 2017

goeth78
7 jaren geleden
Vrijdagavond meegedaan aan de draft op Bazaar. Vlak naast me werd een Tarmogoyf geopend

Zelf mocht ik niet klagen met oa een Abrupt Decay en vooral een Scalding Tarn. Maar bovenal: supergave set om te draften en te spelen; de hele avond leuke, spannende, interactieve potten gespeeld.
Dordledum
7 jaren geleden
Gewoon even voor de lol een sealed deckje gebouwd uit 6 boosters, bij wijze van oefening voor draft vanavond: [d]28939[/d]
lacielle
7 jaren geleden
Vrijdag op draft bij 1st picks tarmo en Liliana uit mijn boosters gevist. Wat was ik blij dat ik in sultai zat.

Mijn box was dan weer minder indrukwekkend daardoor.
Sunitram
7 jaren geleden
Ik heb nog geen idee wat er in mijn box zit. Bezorger had er blijkbaar geen zin in zaterdag; ik kreeg een niet thuis bericht, terwijl ik op dat moment gewoon in de woonkamer was.
Dordledum
7 jaren geleden
Nou, gisteren doos 2 opengedraft en die was echt ziek goed!

Doos 1 (zie boven) kwam ik net aan 230 euro BoM-kaartwaarde, maar bij doos 2 haal ik 545 euro BoM-kaartwaarde!

Dit zat er (onder andere) in:

Stony Silence
Gifts Ungiven
Venser, Shaper Savant
Liliana of the Veil
Tarmogoyf
Abrupt Decay
Zur the Enchanter
Basilisk Collar
Cavern of Souls
Marsh Flats
Scalding Tarn

Abrupt Decay {foilR}

Path to Exile – 2x
Inquisition of Kozilek

De draft zelf was ook erg leuk, we waren met 7 man (1 last-minute cancellation). Falkenrath Noble heeft best wel geheerst. 
Blasty
7 jaren geleden
Wij hadden in het Zaanse ook een erg mooie box gedraft, even uit mn blote hoofd:
5 Fetches!
Goblin Guide {foilr}
Zur the Enchanter
Blood Moon
Damnation
Liliana of the Veil
Grafdigger's Cage
Stony Silence
Gifts Ungiven
Path to Exile
Might of Old Krosa {foil}

Best nuts zo!

Ik mocht de Liliana openen in mn laatste booster, fantastisch
burtyoungsters
7 jaren geleden
Ik had echt de beste boosterbox die ik ooit heb gekocht, geloof ik!

Tarmogoyf
Scalding Tarn
Misty Rainforest
Misty Rainforest
Cavern of Souls
Blood Moon
Goblin Guide
Domri Rade
Death's Shadow
Basilisk Collar
Thragtusk

Maar vreemd genoeg geen één Path to Exile!

In de draft nog een Liliana of the Veil getrokken!
 bijgewerkt door burtyoungsters 7 jaren geleden
Dordledum
7 jaren geleden
Doos 3 - waarde er ruim uit, maar niet zo episch als doos 2 (zie boven):

Linvala, Keeper of Silence
Phantasmal Image
Snapcaster Mage
Temporal Mastery
Blood Moon
Voice of Resurgence
Zur the Enchanter
Grafdigger's Cage
Verdant Catacombs

Foil Goblin Guide
Foil Terminate

Path to Exile

Over drie dozen genomen zeer tevreden!

De vierde en laatste doos volgende week vrijdagavond opendraften. Hopen op een foil Cavern of Souls en/of foil Scalding Tarn.
 bijgewerkt door Dordledum 7 jaren geleden
Sunitram
7 jaren geleden
Nou, ik heb gisteren ook m'n box mogen openen en het was het wachten waard hoor!
Griselbrand, Linvala, Keeper of Silence, Cavern of Souls, een foil Domri Rade, Damnation, Blood Moon, Goblin Guide, Zur the Enchanter, Venser, Shaper Savant, twee Terminates, waarvan 1 foil, 2 Path to Exiles, 1 Inquisition of Kozilek en nog een hele hoop ander leuks en bruikbaars. Toch vraag ik me diep van binnen wel af waar m'n fetches zijn
Dordledum
7 jaren geleden
Vrijdag ga ik weer draften met deze set,

Tot nu toe 3 keer mee gespeeld en elke keer was haste/burn wel echt het sterkste archetype.

Hebben jullie dezelfde ervaring?
Eclavyrr
7 jaren geleden
Zo ongeveer, ben best vaak uitgekomen op alhoewel ik meestal op het sac engine gedeelte uit kwam. Scorched Rusalka of Gnawing Zombie is zo OP met die Kathari Bomber
Doyle
7 jaren geleden
In mijn ervaring zijn juist de controlish decks beter, grixis kan erg sterk zijn. Is dan wel erg afhankelijk van removal, maar enkele specters en het deck neemt alle control.
ExodiaReignited
7 jaren geleden
In mijn drie drafts leek het ook telkens alsof rood de sterkste kleur is in deze set. Of het nu een aggro, sacrifice of control is, rood lijkt echt de sterkste commons en uncommons te hebben.
Jeff
7 jaren geleden
Ik heb het formaat pas 1x gedraft en daar gaat het voorlopig bij blijven lijkt het op, maar veel mensen om me heen lijken veel te winnen met 4 of 5 kleuren goodstuff. Die ene draft die ik zelf speelde won ik met een sweet sacrifice deck, met een splash naar voor Teleportal. Het hielp wel dat ik ook Bonfire of the Damned en Falkenrath Aristocrat had, maar het deck was ook zonder die kaarten zeer awesome.
hellhound
7 jaren geleden
ik heb de set inmiddels drie keer gedraft, en kom juist elke keer op groen uit, tot nu toe waren mijn decks Aggro, Aggro en Control
robbertvanderkleij
7 jaren geleden
Quote:
Jeff 28-03-2017 om 16:01
Ik heb het formaat pas 1x gedraft en daar gaat het voorlopig bij blijven lijkt het op, maar veel mensen om me heen lijken veel te winnen met 4 of 5 kleuren goodstuff. Die ene draft die ik zelf speelde won ik met een sweet sacrifice deck, met een splash naar voor Teleportal. Het hielp wel dat ik ook Bonfire of the Damned en Falkenrath Aristocrat had, maar het deck was ook zonder die kaarten zeer awesome.


Zal vast nog wel een paar keer bijkomen. Ik ben van plan m'n box te sleeven
Eclavyrr
7 jaren geleden
Ik heb afgelopen disndag weer eens gedraft en was in terecht gekomen. Zwart lag ver open (op een enkeling na die een tier 1 pick eruit haalde voor te splashen) dus ik kreeg veel solide removal en value creatures door. Dik 3-0 gewonnen die avond.

[d]29009[/d]

Overall value was bout, maar de box was sowieso matig. Beste kaarten uit de gehele draft waren Craterhoof Behemoth, Misty Rainforest, Marsh Flats, Linvala, Keeper of Silence en een foil Sphinx's Revelation. Alle andere rares lagen (ver) onder pack value en er waren bijna geen dure uncommons getrokken (geloof 1 Path en 1 Inquisition)
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
Dordledum
7 jaren geleden
Gisteravond helemaal loos gegaan tijdens de draft met Vampire Sacrifice: [d]29024[/d]

Ik heb tegen 1 speler (Grixis control) 1-2 verloren, maar tegen alle andere spelers alle potjes 2-0 gewonnen. Dit deckje was bruut!!!



Het was gelijk het openen van mijn laatste doos MM17 en de value is ook weer binnen!

Restoration Angel
Gifts Ungiven
Phantasmal Image
Venser, Shaper Savant
Damnation
Death's Shadow
Blood Moon
Goblin Guide
Domri Rade
Falkenrath Aristocrat
Sphinx's Revelation
Zur the Enchanter
Grafdigger's Cage
Arid Mesa
Cavern of Souls
Marsh Flats
Misty Rainforest
Verdant Catacombs

Serum Visions
Inquisition of Kozilek
Might of Old Krosa - 2x

Flickerwisp
Lone Missionary

Olivia Voldaren
Arid Mesa

Ik ben nu wel redelijk compleet, alleen nog proberen om een foil Cavern of Souls en een foil Scalding Tarn bij te ruilen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 241 posts
  • Laatste post Dordledum 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top