Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[NEO] Kamigawa: Neon Dynasty

MagnusMagicus
2 jaren geleden
De Bazaar of Magic Kamigawa: Neon Dynasty spoiler staat online en wordt dagelijks bijgewerkt met nieuwe kaarten!

Rody
2 jaren geleden


Deze kaart is insane of niet in commander? Stel je voor dat je deze Reanimate beurt 2 of 3 wat me niet heel lastig te doen lijkt. Dat is wel heel lastig terugkomen voor je tegenstanders. ]



Deze kaart staat nu ook behoorlijk in de spotlights. Wat denken jullie? Multi-format all star of hype?

Verder vind ik de art weer fantastisch. Ook al de alternate arts. Moet ze allemaal verzamelen .
 bijgewerkt door Rody 2 jaren geleden
Veekeren
2 jaren geleden
Die Boseiju is here to stay denk ik. In veel decks nul opportunity cost om hem in je deck te doen. In Modern decks met Wrenn and Six of Life from the Loam een herbruikbaar antwoord, of in Tron een Expedition Map te tutoren antwoord, die je eigenlijk niet kan counteren. Ik zie hem wel zitten!
Blasty
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden


Deze kaart is insane of niet in commander? Stel je voor dat je deze Reanimate beurt 2 of 3 wat me niet heel lastig te doen lijkt. Dat is wel heel lastig terugkomen voor je tegenstanders. ]



Misschien voor cEDH maar voor casual commander kan ik me niet voorstellen dat iemand in mijn speelgroep dit in zijn deck doet. Puur spelbederf.
Luc
2 jaren geleden
Fun factor van de Jin-Gitaxias, Progress Tyrant ligt niet heel hoog. De gedachtengang achter de bans van commander beetje volgend denk ik dat deze daar ook snel op de radar komt.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
De Bundle Kamigawa: Neon Dynasty promo is:



De Buy-a-Box promo is:

BluezamX
2 jaren geleden
Ik vind de nieuwe Jin-Gitaxias, Progress Tyrant zeer prima, snap de haat niet helemaal. Het is niet alsof het per speler triggered. De value voor jezelf is nice, en je tegenstanders kunnen nog gewoon Planeswalkers, Creatures en Enchantments spelen. Ik gok zo dat deze 1 spell countered en hij daarna weg is.
Als opponent A een Murder heeft en opponent B een Opt dan spreek je gewoon af om eerst de opt te casten en daarna de murder, en klaar.

Je moet even je denkwijze even aanpassen als je er tegen speelt, ik hou wel van zulke kaarten.

EDIT:

Dat groene landje is sterk, maar wat denken we van

Otawara, Heavenly City
Legendary Land
T: Add U.

Channel - 3U, Discard Otawara, Heavenly City: Return target artifact, creature, enchantment, or planeswalker to its owner's hand. This ability costs 1 less to activate for each legendary creature you control.

Dat is volgens mij een instant Commander, Standard, Modern staple. Untapped landje dat ook werkt als bounce effect? Insane!
 bijgewerkt door BluezamX 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Het is wel een bounce effect, en hoeveel legendary creatures ga je nou hebben in een Modern deck?
BluezamX
2 jaren geleden
Ik verwacht rond de 0 (speel het niet dus ik zou het niet weten), maar het feit dat het je geen landdrop kost en je wel de optie hebt lijkt me zeer nice. Zeker in control, het is gewoon "gratis" meer control. Maar, opnieuw, Modern weet ik niet. Ik kan het me in ieder geval in EDH en Standard wel voorstellen
Veekeren
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Het is wel een bounce effect, en hoeveel legendary creatures ga je nou hebben in een Modern deck?


Exact. En je moet er een basic land slot voor opofferen waarschijnlijk. In veel decks zijn die er niet zoveel. Ik denk dat het effect te duur is voor veel decks in Modern, maar als je het ergens gaat zien dan is control wel een goede kandidaat. Maar kan me zomaar voorstellen dat je deze minder gaat zien dan Boseiju.
 bijgewerkt door Veekeren 2 jaren geleden
Awvanzijl
2 jaren geleden
Ik verwacht dat alle 5 channel landjes veel in commander gespeeld zullen worden. Vergelijkbaar met de MDFC landjes, is het gratis versatility in veel gevallen.
TheRobinros
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Het is wel een bounce effect, en hoeveel legendary creatures ga je nou hebben in een Modern deck?


Gemiddeld ongeveer 5, namelijk 1 Lurrus of the Dream-Den en 4 Ragavan, Nimble Pilferer Maar ja, Otawara is imo een stukje minder indrukwekkend dan de nieuwe Boseiju. Niet heel moeilijk, trouwens, wat pffft wat is dat een kaart...
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Boseiju gaat een staple in Tron en in Titan decks in modern worden.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
De Bazaar of Magic Kamigawa: Neon Destiny spoiler is bijgewerkt met nieuwe kaarten!
SceneFizza
2 jaren geleden
Aanvankelijk liep ik er niet warm voor, maar deze set begint me steeds meer te boeien.
maus
2 jaren geleden
Grappig feit van de speelgroep waar ik in zit. Nadat we gedraft hebben gaat de buy-a-box promo naar de gene die het minste geluk had en de minste waarde uit het draften heerft gehaald. Als zijnde een compensatie. Maar we hadden al besloten dat niemand zin had in een Satoru Umezawa deck dat op beurt 4 de game bepaald. Dus nu in de compensatie kaart een housebanned commander.

Dus nader besproken mag het een etb deck worden dat niet op beurt 4 iemand eruit gooit.
Eclavyrr
2 jaren geleden
Ahem... zojuist de spoiler gezien voor de beste kaart in de gehele set. WotC kan onmogelijk ooit nog een betere kaart uitbrengen dan deze.... Omae wa mou shindeiru!
 bijgewerkt door Eclavyrr 2 jaren geleden
Jasper90
2 jaren geleden
Toch jammer dat living weapon al een ding is, kaarten als Simian Sling verdienen de titel living weapon
Coen333
2 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Ahem... zojuist de spoiler gezien voor de beste kaart in de gehele set. WotC kan onmogelijk ooit nog een betere kaart uitbrengen dan deze.... Omae wa mou shindeiru!

Een Fist of the Northstar kaart? Echt?
Eclavyrr
2 jaren geleden
Ja, de kaart heet letterlijk, You are already dead.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top