Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SVT] Duel Decks: Sorin vs Tibalt

Eclavyrr
11 jaren geleden




On the world of Innistrad, humans have always been pawns. For the mighty vampire families, humans are the source of blood and the foundation of their power. For the werewolf packs, humans are prey. For the ghouls and ghosts of the plane, humans are reminders of lives gone by, the despised living to be hunted and terrified. And for demons and devils, humans are targets for their hatred and torment.

Sorin was among the first generation of vampires created on Innistrad. He saw how his kind spread over the plane, feeding on and ultimately diminishing the populace. He argued for restraint, but the other vampire families resented his intrusion. Unknown to his kin, however, Sorin was a Planeswalker. He traveled the Multiverse searching for a solution to the grave situation on his home plane. Ultimately, he created the archangel Avacyn, a protector that would watch over the humans of Innistrad and serve as the symbol of hope. Thousands of years later, Innistrad is still afflicted with monstrous creatures, but thanks to Sorin’s intervention, the Avacynian Church continues to lend its protection to the world’s humans.

The fiendish mage Tibalt was born human, but immediately showed a predilection for inflicting pain. When a dark invocation caused his essence to be merged with infernal devils of Innistrad, his Planeswalker spark was ignited. He was free to traverse the Multiverse looking for new unfortunates to torment, but the innocent people of his native Innistrad were always his favorite victims.

Sorin, with his long-sighted, vampiric perspective, knows that humanity may lose its tenuous grip on survival if Innistrad’s monstrous forces hunt too recklessly. The young pain-mage Tibalt, on the other hand, respects no authority but his own vicious whims. As they clash, neither will tolerate anything but the utter defeat of his foe. Who will prevail is up to you.




Deck Design and Deck Development: Chris Millar and Kelly Digges
Twitter Hashtag: #MTGSVT
Languages Available: English, Japanese
Release Date: March 15, 2013 (zie ook de Release data pagina)
MSRP: $19.99



Bron: Wizards Arcana

UPDATE:


 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
Zoockey
11 jaren geleden
Just plain AWESOME
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Vind ik dus juist niet... Venser vs Koth, was awesome... Elspeth vs Tezzeret was awesome, maar voorlopig zijn hier alleen nog maar 2 planeswalkers bekend (ik neem aan dat ze Sorin, Lord of Innistrad nemen en Tibalt, the Fiend-Blooded) en ik vind die laatste een beetje underwhelming...
Zoockey
11 jaren geleden
Tibalt, the Fiend-Blooded is met de juiste kaarten best wel awesome ook.. Maar je hebt wel gelijk dat Tibalt op zich een beetje een dud is.
 bijgewerkt door Zoockey 11 jaren geleden
derooy89
11 jaren geleden
als et sorin word die wij kennen doe em dan maar 2x xD
briljant! het duivels kind vs dracula
Bargok
11 jaren geleden
Ben niet zo'n fan van Tibalt, the Fiend-Blooded
Eclavyrr
11 jaren geleden
Hoop idd dat het Sorin, Lord of Innistrad vs Tibalt, the Fiend-Blooded is. Ben ERG benieuwd wat ze er om heen gaan bouwen.
derooy89
11 jaren geleden
duurt wel takke lang voor deze is uitkomt
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik vind Tibalt erg cool, en ik ben benieuwd naar zijn deck! Plus, een alternate art foil Tibalt en Sorin (dat moet wel Sorin, Lord of Innistrad zijn) is natuurlijk niet te versmaden .
royalroy1990
11 jaren geleden
Vet, dit ga ik dan meteen kopen, denk wel dat de waarde van Sorin, Lord of Innistrad drastisch omlaag gaat.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Dat zal erg meevallen, er zijn wel meer Planeswalkers gereprint in deze Duel Decks en dat heeft geen enorme invloed gehad op de prijzen van de gewone.
TheRobinros
11 jaren geleden
mmm... Eerst Orzhov-Gatecrash nog maar ff afwachten
kv83
11 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 31-08-2012 om 09:16
Dat zal erg meevallen, er zijn wel meer Planeswalkers gereprint in deze Duel Decks en dat heeft geen enorme invloed gehad op de prijzen van de gewone.

Koth en Venser kelderde anders behoorlijk laag bij de release
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Had dat niet ook met het feit te maken dat beide nauwelijks in toernooien gespeeld worden?
Thorvik
11 jaren geleden
ik vind tibalt wel tof, maar sorin is gewoon veel stoerder
TheRobinros
11 jaren geleden
Sorin wordt toch redelijk gespeeld in Token? Helemaal nu Selesnya uitkomt Token!
kv83
11 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 14-10-2012 om 18:13
Had dat niet ook met het feit te maken dat beide nauwelijks in toernooien gespeeld worden?

Even veel als Sorin en stukken meer als Tibalt
Xarian
11 jaren geleden
Blij dat ik iemand gevonden heb waar ik Tibalt en z'n deckje meteen kwijt kan. Kom ik ook nog eens van de andere helft van die duel decks af
 bijgewerkt door Xarian 11 jaren geleden
kv83
11 jaren geleden
Even een vraag voor BoM; komt hier een soort release-event voor waar je met één helft van dit deck het kan opnemen tegen anderen die ook dit deck (op die dag) kopen?
Alliehj
11 jaren geleden
Gaat Tibalt serieus met een tandenstoker, een sword wielding Sorin te lijf op dat plaatje?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 104 posts
  • Laatste post Eclavyrr 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top