Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SVT] Duel Decks: Sorin vs Tibalt

beany
11 jaren geleden
volgens mij is het een briefopener
royalroy1990
11 jaren geleden
OEW bijna jongens^^ woei heb nu al zin in 15 maart (geld die datum nogsteeds? )
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Jazeker, dit soort officieel aangekondigde data verandert eigenlijk nooit, en anders wordt dat ook wel officieel aangekondigd .
Skywise
11 jaren geleden
Ik ben nog steeds erg benieuwd wat ze hier nou van gaan maken.
Tibalt, the Fiend-Blooded lijkt me toch echt wel lastig voor een product als deze, gezien het feit dat ie niet echt sterk is. Mono R zou denk ik het beste werken, maar het zou ook nog best kunnen dat ze er RB van maken. Misschien met wat Madness kaarten? Die werken goed met Tibalt's +1 ability.
Wat Sorin betreft kan ik alleen maar hopen dat het Sorin, Lord of Innistrad word, die moet ik gewoon nog hebben. De rest van zijn deck doet er dan al niet meer toe Misschien dat ze er wat leuke vamps in doen?
kv83
11 jaren geleden
Even me vraag naar de nieuwe pagina tillen
Quote:
kv83 28-01-2013 om 20:22
Even een vraag voor BoM; komt hier een soort release-event voor waar je met één helft van dit deck het kan opnemen tegen anderen die ook dit deck (op die dag) kopen?


De reden dat ik dat vraag is dat ik een achievement op de PWP site zag langs komen, dus was benieuwd of dit iets nieuws is vanuit Wizards ofzo
MagnusMagicus
11 jaren geleden
En Duel Decks: Sorin vs. Tibalt is nu te preorderen!
Ralf
11 jaren geleden
Quote:
kv83 30-01-2013 om 09:52
Even me vraag naar de nieuwe pagina tillen
Quote:
kv83 28-01-2013 om 20:22
Even een vraag voor BoM; komt hier een soort release-event voor waar je met één helft van dit deck het kan opnemen tegen anderen die ook dit deck (op die dag) kopen?


De reden dat ik dat vraag is dat ik een achievement op de PWP site zag langs komen, dus was benieuwd of dit iets nieuws is vanuit Wizards ofzo


We willen inderdaad een release-event organiseren voor het nieuw Duel Deck: Sorin vs. Tibalt. Dit zal niet volledig de vorm krijgen zoals je het zelf voorstelt; dat zou waarschijnlijk een vrij eentonig event worden met veel dezelfde decks. We willen daarom ook eerdere Duel Decks in dit event betrekken. De details volgen later.
kv83
11 jaren geleden
Quote:
Ralf 06-02-2013 om 09:55
We willen inderdaad een release-event organiseren voor het nieuw Duel Deck: Sorin vs. Tibalt. Dit zal niet volledig de vorm krijgen zoals je het zelf voorstelt; dat zou waarschijnlijk een vrij eentonig event worden met veel dezelfde decks. We willen daarom ook eerdere Duel Decks in dit event betrekken. De details volgen later.

Kijk. Super tof!
notimeremains
11 jaren geleden
is dit dan eigk t laatste duel deck dat wotc gaat uitbrengen?
Skywise
11 jaren geleden
Waarom zou dit het laatste duel deck zijn? Er is nog geen nieuwe aangekondigd maar die zal binnenkort wel komen. De duel decks worden altijd uitgegeven in maart en september. Het duel deck van september vorig jaar (Izzet vs Golgari) werd ook pas in mei aangekondigd.
 bijgewerkt door Skywise 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
@notimeremains: hoe komt je bij die gedachte?
notimeremains
11 jaren geleden
ach heb t verward met de Premium decks (http://wiki.mtgsalvation.com/article/Premium_Deck_Series). Die worden niet meer uitgebracht omdat ze schijnbaar niet genoeg opbrachten.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ah juist, dat klopt. Premium decks is gestopt, en op die plek komt nu een Commander product uit elk jaar.
Bittemommy
11 jaren geleden
Wanneer komt dan de eerste commander die in die oplage verkrijgbaar is?
Skywise
11 jaren geleden
Dat was vorig jaar november al: Commander's Arsenal De volgende komt dus in november dit jaar waarschijnlijk.
kv83
11 jaren geleden
Commander's Arsnal was niet het eerste product in die serie, maar gewoon een special uitgave omdat ze niet op tijd de commander deck's konden maken... De commander decks zullen volledige commander decks zijn met reprints en nieuwe kaarten.
Skywise
11 jaren geleden
Is dat zo? Commanders Arsenal viel precies gelijk met de datum van de Premium Deck Series. Waarschijnlijk zullen de nieuwe commander producten wel alsnog in november uitkomen gezien het release schedule van wizards.

OT: Wanneer kunnen we de decklists verwachten van SvT?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Meestal zijn die een week of twee van te voren bekend. Mijn gok is: niet komende maandag, maar de week erna.
kv83
11 jaren geleden
Quote:
Is dat zo? Commanders Arsenal viel precies gelijk met de datum van de Premium Deck Series. Waarschijnlijk zullen de nieuwe commander producten wel alsnog in november uitkomen gezien het release schedule van wizards.
Dat is zo ja. Is geen mening, maar een feit
Quote:
But we came to that conclusion too late to hit 2012. New decks will smack you in the face in 2013, and lucky for you, the powers that be tapped the wackiest, brilliantest, Gottliebiest designer around to lead the design team. But, again, that doesn't help 2012. To fill the gap this year, and let you all know that we're serious about supporting the Commander format, we're putting out a kit of cool cards and accouterments specifically for Commander players.


Anyway; over SvT:
Kans is dik dat we de decklists pas zien in de week ervoor. Waarschijnlijk 4 maart, uitgaande van de vorige duel decks
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Skywise
11 jaren geleden
Ah ok, duurt dus niet al te lang meer

En @kv83 Thanks for enlightening me, dat stuk heb ik waarschijnlijk ergens gemist. Weet ik dat dus ook weer
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 104 posts
  • Laatste post Eclavyrr 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top