Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Western flavour set

maus
1 maand geleden
Hallo mede magic genieters. Het valt me in het spoiler season nu al erg op dat er in de set outlaw of thunder junction wat leuke pop media hints zitten. Ik ben altijd erg fan van easter eggs dus ik wou er een forum voor open.

Zelf vond ik al dat Wile E. coyote en de road runner in de set zitten: Cunning Coyote en Resilient Roadrunner. De art is zelfs een ponorama. (ik zal de links tovoegen als ze op de bazaar staan)

Daarnaast heb je natuurlijk wat directere woordgrappen zoals het creature loan shark.

En ik zag wat reacties onder Jolene, Plundering Pugilist.

Dus ik ben benieuwd wat er nog meer te vinden is. Mocht je wat ontdekken, plaats het hier!
 bijgewerkt door maus 1 maand geleden (Links toegevoegd)
marcoboth
1 maand geleden
Slingerrrr
1 maand geleden
Holy Cow!
 bijgewerkt door marcoboth 1 maand geleden
offspring
1 maand geleden
De reminder text bij Shoot the Sheriff is ook heerlijk: "(...) everyone else is fair game."
 bijgewerkt door offspring 1 maand geleden
BluezamX
1 maand geleden
Ik ben heel hyped om met deze kaarten te spelen! Ze voelen erg sterk en ik ben benieuwd of ze dat ook zijn, en de flavour is 10/10. Ik moet wel zeggen dat ik erg blij ben dat MaRo heeft geconfirmed dat niet iedere Omenpath set zo wordt volgepompt met bekende karakters, maar dat ze dat alleen af en toe doen als het de set goed uitkomt.

Is het trouwens een idee als voor nieuwe releases een forum wordt aangemaakt en op de voorpagina aan het "tegeltje" wordt geplakt?

"[Outlaws of Thunder Junction
voordelige voorverkoop acties]"
Bespreek > De laatste Magic sets
MrAdrian
29 dagen geleden
Quote:
3 dagen geleden
Ik ben heel hyped om met deze kaarten te spelen! Ze voelen erg sterk en ik ben benieuwd of ze dat ook zijn, en de flavour is 10/10. Ik moet wel zeggen dat ik erg blij ben dat MaRo heeft geconfirmed dat niet iedere Omenpath set zo wordt volgepompt met bekende karakters, maar dat ze dat alleen af en toe doen als het de set goed uitkomt.

Is het trouwens een idee als voor nieuwe releases een forum wordt aangemaakt en op de voorpagina aan het "tegeltje" wordt geplakt?

"[Outlaws of Thunder Junction
voordelige voorverkoop acties]"
Bespreek > De laatste Magic sets


Een pinned forum maken is makkelijk! Al zien we graag wel dergelijke discussies (ook) in Discord gevoerd worden, Gelukkig gebeurt dat nu ook al, in het spoilers kanaal. Een link op de voorpagina moet ik me ff in verdiepen.
maus
29 dagen geleden
Ik hoop dat dat een 'ook' gaat worden. Want je gaat mij niet vinden op discord.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post maus 29 dagen geleden
  • Gemaakt door maus 1 maand geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top