Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mutate

DuAL1tyHQ
4 jaren geleden
Hi Allen,

Sinds enkele dagen speel ik Ikoria op MTGA. Hierbij merk ik dat Mutate een vrij ingewikkelde mechanic lijkt. Zeker wanneer dit gaat voorkomen bij paper magic.. Hoe ga je alles onthouden? Zijn hier bepaalde handigheidjes voor? Of zal ik pen en papier moeten meenemen naar mijn potjes?
BluezamX
4 jaren geleden
Er komen in Ikoria boosters kaarten met keyword tokens erop, die je eruit kan halen om het duidelijk op je creature aan te geven. Verder is het qua keywords inderdaad lastig. Ik merk op Cockatrice dat het bijhouden verder inderdaad wat moeilijk gaat.
Wellicht dat iemand op Reddit een geniaal idee post?
nederland439
4 jaren geleden
Volgens mij kun je in paper magic gewoon alle creatures waarvan je niet P/T wilt onder je gemuteerde creature leggen. Dan kunnen beide spelers ten alle tijden het stapeltje eronder bekijken en hoef je dus niets te onthouden. Al maakt het natuurlijk wel makkelijk als je een beetj onthoud wat er mogelijk allemaal triggert
Stalkative
4 jaren geleden
Je hoeft voor mutate toch geen extra dingen te onthouden? Je kunt gewoon de kaarten lezen. Ja, het is natuurlijk wel handig als je onthoudt wat er op de kaarten staat, maar dat is ook zo als de kaarten niet op elkaar liggen.
BluezamX
4 jaren geleden
Nou ja je hebt ze niet direct in je blikveld dus onthoud je ze minder snel. Opzich zou je ze neer kunnen leggen zodat je de namen van de kaarten kan lezen, maar dat is weer minder handig bij tappen en zo.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het handigste is om inderdaad alle kaarten onder elkaar te leggen, zodat je de tekstbox van allen kunt lezen. De power/toughness is dan van de bovenste. Als je hem moet tappen, tap je alleen de bovenste, dat is wel duidelijk. Het is op Arena wel iets mooier dan in het echt denk ik, maar moet te doen zijn . En anders moet je er maar een Murder op gooien
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Het handigste is om inderdaad alle kaarten onder elkaar te leggen, zodat je de tekstbox van allen kunt lezen. De power/toughness is dan van de bovenste. Als je hem moet tappen, tap je alleen de bovenste, dat is wel duidelijk. Het is op Arena wel iets mooier dan in het echt denk ik, maar moet te doen zijn . En anders moet je er maar een Murder op gooien

Dat is inderdaad het voordeel: één removal spell maakt alles een heel stuk simpeler
DuAL1tyHQ
4 jaren geleden
Hahaha, Murder ook echt. Die ga ik maar eens even inslaan dan
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
15 uren geleden
Het handigste is om inderdaad alle kaarten onder elkaar te leggen, zodat je de tekstbox van allen kunt lezen. De power/toughness is dan van de bovenste. Als je hem moet tappen, tap je alleen de bovenste, dat is wel duidelijk. Het is op Arena wel iets mooier dan in het echt denk ik, maar moet te doen zijn . En anders moet je er maar een Murder op gooien


Zoals Arena het doet is ook niet alles: als er teveel abilities op 1 'kaart' komen, moet je gaan scrollen in de tektbox om alles te kunnen lezen... Een goede vuistregel is natuurlijk wel: als je moet scrollen, gooi er maar gewoon removal op
Erwby
3 jaren geleden
Quote:
18 dagen geleden
Quote:
19 dagen geleden
Het handigste is om inderdaad alle kaarten onder elkaar te leggen, zodat je de tekstbox van allen kunt lezen. De power/toughness is dan van de bovenste. Als je hem moet tappen, tap je alleen de bovenste, dat is wel duidelijk. Het is op Arena wel iets mooier dan in het echt denk ik, maar moet te doen zijn . En anders moet je er maar een Murder op gooien


Zoals Arena het doet is ook niet alles: als er teveel abilities op 1 'kaart' komen, moet je gaan scrollen in de tektbox om alles te kunnen lezen... Een goede vuistregel is natuurlijk wel: als je moet scrollen, gooi er maar gewoon removal op

een goede vuistregel die ik zal onthouden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post Erwby 3 jaren geleden
  • Gemaakt door DuAL1tyHQ 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top