Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

shapesharer en trisks

Victorvndoom
12 jaren geleden
ik heb een Triskelion liggen en een shapesharer.Als ik de ability van Shapesharer gebruik mag ik dan 'pingen' met de shapesharer. De volgende beurt hem weer activeren en weer schieten etc ?
wordt de shapesharer altijd 'herladen' met +1/+1 counters van de trisk ?
marcoboth
12 jaren geleden
Nee. De shapesharer verandert in een triskelion, maar komt niet opnieuw in het spel. Een Clone bijvoorbeeld, komt in het spel als Triskelion en krijgt daarom de counters.
Victorvndoom
12 jaren geleden
hmm dan moet je +1/+1 op een of andere manier op de sharer zien te krijgen ?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Klopt. Je zou ook bv. eerst een Sphinx of Magosi kunnen kopieren. Dan leg je daarmee counters op de Shapesharer (en pak je kaarten), en daarna kopieer je de Triskelion en schiet je ze er weer af.
Victorvndoom
12 jaren geleden
beetje mana intentief om een shapesharer tokens te doen afschieten


hoe pas ik mijn deck aan met een shapesharer en een Sphinx of Magosi
wat haal ik eruit ?
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
magu
12 jaren geleden
ik vond het vroeger leuk om deze in een deckje te spelen met amoeboid changeling en beestjes zoals arcbound worker of arcbound stinger.

Gebruik de amoebe om een beestje van de tegenstander te veranderen in een shapeshifter, maak dat beest vervolgens een kopie van je arcbound beestje. Dit werkt natuurlijk alleen als dat beestje geen buffs krijgt van bijvoorbeeld counters of bijvoorbeeld een glorious anthem.
Victorvndoom
12 jaren geleden
heb ze in het sideboard gestoken . Heb er ook traininggrounds ingestoken om de activeringcost van beide sharer en sphinx goedkoper te maken ? enige opmerkingen?


sideboard aangepast met sphinx,sharer en traininggrounds
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top