Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Switcheroo trucjes...

vanmaanen
5 jaren geleden
Mag ik mbv switcheroo een planeswalker van de tegenstander overnemen, als deze tijdelijk (ook) een Creature is? Bijvoorbeeld Gideon of the Trials na de 0-ability...?
Morph
5 jaren geleden
Als de planeswalker ook een Creature is op dat moment mag dat.

MAAR waaschijnlijk is de Gideon of the Trials geen Creature, omdat deze "Until end of turn" clausule heeft.
En in jou beurt dus geen creature meer is.
 bijgewerkt door Morph 5 jaren geleden
vanmaanen
5 jaren geleden
Thanks, ja klopt. Ik had t niet gemeld maar ik speel het in een deck waar ik sorcery cards met flash - dus als instant - kan spelen. In dat geval zou het dus werken...
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ja, als je Switcheroo met Flash kan spelen dan mag dat zeker. Creatures die van controller wisselen die in combat zijn, worden trouwens uit combat verwijderd.

Wat wel erg grappig is, is dat als je tegenstander met Gideon die een creature is en een ander creature aanvalt en je jat dan in combat Gideon, dan mag je met Gideon blocken .

Na het einde van de beurt stopt Gideon met een creature zijn, maar hij blijft onder jouw controle.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top