Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic'ers in Delft (of omgeving) gezocht voor game-avonden!

Achille
8 jaren geleden
Hi mede Magic'ers!

Ik verzamel MTG sinds de 7th Edition/Planeshift block en ben in 2014 ook begonnen met het proberen om het spel zelf onder de knie te krijgen. Drafts weet ik (nog) niks vanaf, ik heb tot nu toe alleen 1v1 potjes gedaan met pre-constructed decks, deze heb ik dan wel al aardig onder de knie ;-) Ook heb ik de game van MTG via Steam gespeeld en uitgespeeld.

Helaas is degene waar ik voorheen vaak tegen speelde niet meer into MTG en sindsdien heb ik zelf ook niet meer het spel zelf opgepakt. Hier wil ik graag verandering in brengen en dus zoek ik naar spelers/verzamelaars met hetzelfde probleem

Uiteindelijk is dat waar MTG om draait: gezellige avonden met games, eten en drinken :-)

Stuur me maar een PB!
Achille
8 jaren geleden
Oh en nog even als toevoeging: zoals in de titel dus ook al staat gaat dit over Delft en / of omgeving.
Joram
8 jaren geleden
Toevallig zit Bazaar of Magic zelf in Delft, dus ik zou zeggen, ga er eens langs! Je kan vast wel aanschuiven bij een potje en zo gelijk nieuwe mensen leren kennen!
Achille
8 jaren geleden
Quote:
Joram 20-10-2015 om 19:36
Toevallig zit Bazaar of Magic zelf in Delft, dus ik zou zeggen, ga er eens langs! Je kan vast wel aanschuiven bij een potje en zo gelijk nieuwe mensen leren kennen!


I know Joram, maar dat is altijd op vrijdag en ik kan niet altijd op vrijdag (me vriendin is dan vaak bij me), daarbij snap ik nog helemaal niks van het draften haha Vandaar!
Joram
8 jaren geleden
Ik zou zeggen, check de pagina Boosterdraft eens
Achille
8 jaren geleden
Thx, zal hem is doorlezen. Verder doel ik met mijn topic op simpele 'kitchen table' casual magic, eten en drinken erbij en desnoods de ps4 erbij knallen haha
bartist
8 jaren geleden
Het is dat ik het tot aan de kerstvakantie moeilijk druk heb, anders had ik je graag geholpen :/
Misschien heb ik tussendoor een keer tijd, want een potje casual is altijd leuk ter ontspanning, maar voorlopig lukt het me niet om iets op vaste basis te doen
Achille
8 jaren geleden
Hoeft ook niet op vaste basis hoor, desnoods eens in de zoveel tijd eens een game avondje houden, dit valt altijd wel af te spreken via whatsapp ofzo
bartist
8 jaren geleden
Dat kan ook! ik stuur je een berichtje. Kijk vooral alvast op m'n BoM-spot, daar staan de decks die ik het meest speel
Achille
8 jaren geleden
Zal eens kijken! En je hebt bericht terug
JEV
8 jaren geleden
Op de Koornbeurs proberen we elke maandagavond wat te Magicen. Stuur me vooral een berichtje als je langs wil komen! Gisteren hebben we nog gedraft, maar meestal is het gewoon casual potjes. Soms ook commander.
Zoockey
8 jaren geleden
Hoi Achille! Leuk om te horen dat je wat meer mensen van de community hier wilt ontmoeten. De Bazaar organiseert niet alleen op vrijdagavond de FNM, maar ook op woensdag avond zijn er vaak toernooitjes (draft met een oude serie, Commander League, Modern, Tiny Leaders...)
Daarnaast willen er nog wel eens af en toe mensen casual spelen op een zaterdag overdag, maar dat zou ik van te voren even aangeven op de site, wellicht dat je dan nog wat mensen kan overtuigen om te komen. Kortom, hou de site in de gaten voor opkomende events!
bartist
8 jaren geleden
Ooeh, Magic op maandagavond op de Koornbeurs? Dat klinkt interessant sorry als ik meelift, maar ik stuur je een berichtje JEV
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 13 posts
  • Laatste post bartist 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Achille 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top