Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Spelers omgeving Eindhoven gezocht

bvanosch
11 jaren geleden
Hallo Bazaar people,

Helaas ken ik weinig mensen in mijn omgeving die Magic spelen (op mijn vriendin en schoonbroer na) maar ik zou het tof vinden om eens wat mensen te ontmoeten uit mijn regio. Ik ben van tijd tot tijd te vinden bij Gameforce in Eindhoven, maar helaas heb ik niet altijd tijd om daar eens FNM of Draft te spelen.. *bummer*

Mensen die contact willen opnemen kunnen een berichtje sturen, of gewoon hier reageren
MadSteven
11 jaren geleden
Och had dit een paar jaar geleden gevraagd.

Toen kon ik in Eindhoven ook geen spelers vinden. Ironie: ik woon niet meer in Eindhoven.
Bittemommy
11 jaren geleden
Ik woon in Uden, ken je het?
bvanosch
11 jaren geleden
Uden ken ik zeker, dat is nog aardig dichtbij
Viridia
11 jaren geleden
Ik woon zelf in Someren en ben al een tijdje het zoeken naar wat mensen om meer Casual/Legacy/EDH/alles eigenlijk te spelen.
We kunnen misschien ergens een keer afspreken? (Heb bij mij thuis evt plek voor 4-8 mensen)

Gr

Michèl
bvanosch
11 jaren geleden
Quote:
Viridia 29-05-2012 om 20:01
Ik woon zelf in Someren en ben al een tijdje het zoeken naar wat mensen om meer Casual/Legacy/EDH/alles eigenlijk te spelen.
We kunnen misschien ergens een keer afspreken? (Heb bij mij thuis evt plek voor 4-8 mensen)

Gr

Michèl


Lijkt me een prima plan! ik heb tevens wel plek voor een aantal mensen, alleen helaas geen fijne grote tafel om te spelen. We houden contact
Bassiuz
11 jaren geleden
Vergeet niet dat er ook Casual Magic wordt gespeeld op de zaterdagmidagen in de Gameforce! Hartstikke leuk (heb ik opgezet (A)). Gateway spelen voor toffe promo's, toffe mensen en toffe winkel.
Viridia
11 jaren geleden
Casual spelen in de Gameforce kost weer 2,50 aan inschrijf en dan ben je weer semi verplicht om daar te drinken/eten als je iets wilt.
Viridia
11 jaren geleden
Zijn er nog mensen die deze/volgende week een middag of avond tijd hebben en langs willen komen om wat Casual te spelen of te ruilen?
Viridia
11 jaren geleden
Iemand? Niemand?
Trex
9 jaren geleden
Hey ben je nog actief bezig met magic?

Ik woon in Helmond, Kan wel 2 personen ontvangen.

Zou wel een casual potje willen spelen.
Trex
9 jaren geleden
mail me maar naar aredevil_243@hotmail.com">daredevil_243@hotmail.com.
Kan topic niet zo 1 2 3 vinden...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post Trex 9 jaren geleden
  • Gemaakt door bvanosch 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top