Wastes (4) (foil) (full art)

Wastes (4) (foil) (full art)

Oath of the Gatewatch

: Add to your mana pool.
€ 15,00

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

 Breng mij op de hoogte
Spaar 15 gratis BoM punten Verdien BoM punten met elke bestelling. Spaar BoM punten voor gratis producten of winkeltegoed.

Kaart informatie

NaamWastes
Manacost
Converted mana cost0
TypeBasic Land
SetOath of the Gatewatch 
RarityCommon
Oracle tekst: Add to your mana pool.
ArtiestRaymond Swanland
 

Trivia

Lees alles over basic land op de Basic pagina.

Decks met Wastes

modern
Tron Eldrazi
door Kairados 7 dagen geleden
commander
budget check
door plokko 16 dagen geleden
commander
Traxos
door Gigglepants 3 dagen geleden
modern
Eldrazi rampage
door jasperafca410 1 maand geleden

Reacties op Wastes

MagnusMagicus
5 dagen geleden
Dat klopt inderdaad .

Sol Ring zei vroeger "Add " en nu "Add ".
TheRobinros
5 dagen geleden
Yep! Alle kaarten die voor tappen, zijn van voor het laatste Zendikar-block en hebben allemaal errata gekregen dat ze voor een aantal tappen. Dus Basalt Monolith tapt voor inderdaad!
Dim-Q-Pire
5 dagen geleden
En als je krijgt, dan moet je dus altijd lezen, right? (Je had het over Sol Ring, maar das dus ook bij Basalt Monolith, Mana Vault, en uberhaupt alle kaarten die je geven)
MagnusMagicus
6 dagen geleden
Nope, want je moet een kleur kiezen. Als je een Birds of Paradise tapt voor mana, dan kies je of je , , , , of wil, maar kan niet, want dat is kleurloos, en dat is inderdaad geen kleur .
TheRobinros
6 dagen geleden
Helaas niet! Colorless is namelijk geen color
Dim-Q-Pire
6 dagen geleden
Ah, ok, thx. Nog ff voor de zekerheid: met "Add one mana of any color" kan je toch ook een betalen?
MagnusMagicus
6 dagen geleden
Dat klopt, je hebt niet perse nodig voor een Karn, Silver Golem. Je hebt nodig, en dat kan zijn, maar ook of of . De staat voor kleurloos, niet meer, niet minder. Als je een Kozilek, the Great Distortion wil casten heb je nodig, en heb je dus niets aan 10 Forests. Nou ja, 8 van die kunnen helpen de te betalen van zijn mana cost, maar de moet echt van een kleurloze bron komen, zoals 2 Wastess, een Sol Ring of wat dan ook dat maakt.

Let wel: het symbool is pas in Oath of the Gatewatch ingevoerd. Voor die tijd gaf een Sol Ring niet , maar . Het is exact hetzelfde, alleen wordt er nu onderscheid gemaakt in het feit dat het expliciet kleurloos is.
Galbatorix
6 dagen geleden
Wastes kun je gebruiken om en te betalen, en is dus alleen handig in decks met (veel) kleurloze kaarten zoals artifacts en Eldrazi. als mana cost komt alleen voor bij sommige kaarten uit Oath of the Gatewatch.
Dim-Q-Pire
7 dagen geleden
Huh?? hier staan een aantal berichten dat je nodig hebt voor Solemn Simulacrum en Karn, Silver Golem, maar die hebben toch juist of any color, dus blauw ofzo kan toch ook?? Ik dacht dat de alleen nodig was als de kaart zelf in manakost had staan zoals bij Kozilek, the Great Distortion....
MagnusMagicus
30 dagen geleden
Kijk nou, wat was ik wijs 3 jaar geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top