Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Beta nieuwe website gelanceerd door Bazaar of Magic!

MarcelN
6 jaren geleden
Quote:
11 dagen geleden
Is het een idee om op de nieuwe site van de bom je wants te kunnen indelen in high, medium en low?

En is het een idee de wants voor de versie ook “elke versie” te kunnen kiezen?


Goed idee! Ik zat ook al te fantaseren dat t wel leuk is dat je bij een kaart een soort bookmark kan zetten. Ongeveer zoals bij SALE items (met zo’n rood bannertje erbij), met verschillende invulmogelijkheden, of misschien wel custom, met een beperkt aantal tekens.

Zal denk ik technisch gezien wel lastig zijn...
stefke78
6 jaren geleden
Quote:
11 dagen geleden
Quote:
11 dagen geleden
Is het een idee om op de nieuwe site van de bom je wants te kunnen indelen in high, medium en low?

En is het een idee de wants voor de versie ook “elke versie” te kunnen kiezen?


Goed idee! Ik zat ook al te fantaseren dat t wel leuk is dat je bij een kaart een soort bookmark kan zetten. Ongeveer zoals bij SALE items (met zo’n rood bannertje erbij), met verschillende invulmogelijkheden, of misschien wel custom, met een beperkt aantal tekens.

Zal denk ik technisch gezien wel lastig zijn...


Misschien een goede functie van het sterretje bij de want
MarcelN
6 jaren geleden
Quote:
11 dagen geleden
Quote:
11 dagen geleden
Quote:
11 dagen geleden
Is het een idee om op de nieuwe site van de bom je wants te kunnen indelen in high, medium en low?

En is het een idee de wants voor de versie ook “elke versie” te kunnen kiezen?


Goed idee! Ik zat ook al te fantaseren dat t wel leuk is dat je bij een kaart een soort bookmark kan zetten. Ongeveer zoals bij SALE items (met zo’n rood bannertje erbij), met verschillende invulmogelijkheden, of misschien wel custom, met een beperkt aantal tekens.

Zal denk ik technisch gezien wel lastig zijn...


Misschien een goede functie van het sterretje bij de want


Kan.. maar ik zou bijvoorbeeld ook wel aan willen geven wat voor mij high wants zijn of misschien welke gezien kunnen worden als throwtips of dealclosers..

Aan de andere kant zijn dat ook allemaal onderwerpen die je in een PM kunt overleggen met een potentiële trader.. kan me voorstellen dat daar de prioriteit niet ligt voor developer
 bijgewerkt door MarcelN 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
12 dagen geleden
Quote:
12 dagen geleden
Edit: check trouwens links eens in de filters. Staat "foil" toevallig uitgevinkt?


dat zal het zijn, doh! dank!


Dryad Arbor komt trouwens niet naar voren als ik op land zoek..
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Hoe zocht je exact? Ik vind hem wel
Dordledum
6 jaren geleden
Uitgebreid zoeken / land / alles behalve basic land
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik ben naar Uitgebreid zoeken gegaan. Ik heb bij type "Land" ingetypt. Daarna heb ik alles behalve "basic land" aangevinkt en heb op zoeken geklikt. En voila, op pagina 3: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/query?types=land&coloring=any-exclude&common=1&uncommon=1&rare=1&mythic=1&token=1&special=1&variant=nonfoil&tab=singles&page=3&items=144

Wat deed jij anders?
Dordledum
6 jaren geleden
Ik had "land" aangevinkt bij kleur, niet ingetypt bij type, dat is het verschil denk ik!

De Dryad Arbor telt dan mee als groen en blijkbaar niet als land.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ah! Ja, dat zou kunnen. Is wel de enige uitzondering, dus daar had je dan net pech
Slagbroder
6 jaren geleden
Momenteel kan ik via de oude site niet reageren op het forum. Het moment dat ik een reactie wil plaatsen, krijg ik een foutmelding.
 bijgewerkt door Ralf 6 jaren geleden (admin edit)
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Tip: ga naar de nieuwe site
Slagbroder
6 jaren geleden
Quote:
12 uur geleden
Tip: ga naar de nieuwe site


Ik doe mijn best, maar ik vind het forum gebruiksvriendelijker en overzichtelijker op de oude site.
Ralf
6 jaren geleden
Quote:
Slagbroder 19-02-2018 om 16:24
Momenteel kan ik via de oude site niet reageren op het forum. Het moment dat ik een reactie wil plaatsen, krijg ik een foutmelding.


Probleem is met een noodfix verholpen, je kunt weer posten op de oude website.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ah mooi dat het gefixed is. En Slagbroder: ik herken wat je zegt, maar dat komt echt doordat je de oude site gewoon gewend bent en goed kent. Eenmaal overgestapt gaat het allemaal even wat trager en onhandiger, maar als je gewend bent wil je niet terug. Ik kom letterlijk nooit meer op de oude site en ben gelukkiger dan ooit!

Plus, als je NU overstapt kun je NU aangeven wat er beter kan en helpen de site beter voor jou en voor anderen te maken!
burtyoungsters
6 jaren geleden
Wat ik fijn vind aan de oude site, is dat je de meest recente forum posts kunt zien. Dat kon ik zo snel niet vinden op de nieuwe site. Komt die optie er nog wel? Of kijk ik er helemaal overheen?
BuidingMage
6 jaren geleden
(Op de desktop) staan ze helemaal rechts bij "Tracker".
Dordledum
6 jaren geleden
Enige waarvoor ik soms nog inlog op de oude site is voor de piecharts van manaverdeling en staafdiagrammen van CMCs in de deckviewer. Dat mis ik echt op de nieuwe site.
Thomasvdk
6 jaren geleden
Ik krijg het op de mobiele site niet voor elkaar om kaarten toe te voegen aan mijn verkoop.
n4ppy
6 jaren geleden
Quote:
11 uur geleden
Enige waarvoor ik soms nog inlog op de oude site is voor de piecharts van manaverdeling en staafdiagrammen van CMCs in de deckviewer. Dat mis ik echt op de nieuwe site.

+1
Taacoo
6 jaren geleden
Quote:
burtyoungsters 19-02-2018 om 20:12
Wat ik fijn vind aan de oude site, is dat je de meest recente forum posts kunt zien. Dat kon ik zo snel niet vinden op de nieuwe site. Komt die optie er nog wel? Of kijk ik er helemaal overheen?


Dit is de reden dat ik voornamelijk nog de oude gebruik eigelijk.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top