Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Neem het op tegen een Jace-deck?

HaHarr74
2 jaren geleden
Goedemorgen, een vraag over een evenement bij de feestelijke opening. Er staat dat je het op kunt nemen (als je durft) tegen een Jace-deck, en dan wel met een Vraska- of een Chandra-deck. Over welk format hebben we het dan? A la Planeswalkerdeck. 60 kaarten? Of een singletonvariant?
Twigwalker
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Goedemorgen, een vraag over een evenement bij de feestelijke opening. Er staat dat je het op kunt nemen (als je durft) tegen een Jace-deck, en dan wel met een Vraska- of een Chandra-deck. Over welk format hebben we het dan? A la Planeswalkerdeck. 60 kaarten? Of een singletonvariant?


Wat de challenge precies inhoudt houden we nog even geheim en kun je zondag zelf ontdekken. Je hoeft in ieder geval niet zelf een deck mee te nemen om de uitdaging aan te gaan.
HaHarr74
2 jaren geleden
Cool, dankjewel! En tot zondag.
MitchDeBaas
2 jaren geleden
waar kan ik meer onfo vinden over zondag? ik wil graag komen maar wil wel even weten wat ik ongeveer kan verwachten.
MitchDeBaas
2 jaren geleden
thanks!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top