Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Goedendagjes mensen, je m'appelle Kevin.

Nyvec
12 jaren geleden
Goedenavond/middag/ochtend menschen, hier is mijn geweldig interessante introductie verhaaltjen;

Mijn naam is, zoals jullie waarschijnlijk al gelezen hadden, Kevin.
Ik ben geboren en getogen in het epicentrum van beschaving en cultuur; het prachtige Hoogeveen (Drenthe).

Op het moment van schrijven ben ik 24 jaartjens jong/oud, en werk ik vol plezier (soms semi-plezier..) bij 's lands grootste optiek keten.

Ik begon met magic rond mijn, uhh, 11e levensjaar (of hoe oud je ook mag zijn in groep 8 haha).
Rond deze tijd waren de Mercadian Masque en Invasion cycles in de verkoop, en ik heb toen ook menig booster (voor 7 hollandse guldens en 95 hollandse centen) mogen aanschaffen.

Vanaf de serie Odyssey ben ik minder fanatiek gaan sparen/spelen, en na Onslaught was ik zelfs helemaal gestopt. Tussendoor heb ik nog wel een sealed deck toernooitje Champions of Kamiwaga gespeeld en later een booster boxje Zendikar gekocht, maar meer dan dat ook eigenlijk niet.

Tot nu!

Om de één of andere reden kreeg ik opeens de drang om mijn favoriete series (Invasion/Planeshift/Apocalypse) compleet te maken (iets wat mede dankzij BoM gerealiseerd heeft kunnen worden). En toen ik toch bezig was heb ik meteen de Mercadia cycle ook maar compleet gemaakt.

Na al die mooie kaartjens weer in mijn klauwtjes te hebben gehad moest ik toch weer eens een potje spelen. Zo gezegd zo gedaan, en nu ben ik weer net zo 'verslaafd' als vroegah.

't Is soms nog wel een beetje wennen, met al die fancy nieuwe stijl kaarten en die nieuwe pseudo-planeswalkers (Urza waarom heb je ons verlaten? /sadface), maar het is en blijft een geweldig spelletje.
Ik heb niet echt een favo kleur, maar als ik zou moeten kiezen ga ik voor blauw (lang leve de counterspells!). Ik speel eigenlijk alleen maar huis-tuin-en-keuken magic, maar ga binnenkort eens van het commander spel type snoepen.

Voor de rest is dat eigenlijk alles wat er te vertellen valt.

Haste la huego, Kevin.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Hoi Kevin!

Wat een mooi verhaal . Welkom op de Bazaar! Hier kun je je hart ophalen aan alles dat Magic is, en zeker ook info over het Commander formaat!

Heb je nog vragen over het een of ander, stel ze!

Veel plezier!

Mark
Blasty
12 jaren geleden
Hartelijk welkom!

Zo zie je maar, Magic laat je niet los XD
Firebolt
12 jaren geleden
Welkom
Cas146
12 jaren geleden
Welkom Kevin! Veel plezier hier!
beany
12 jaren geleden
lol wij hebben een speelgroep in/rond hoogeveen en daar zit ook een kevin inXD
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Welkom Kevin,

tjah, die goede oude tijd met de gulden...
Bassiuz
12 jaren geleden
Welkom Kevin!
Waus
12 jaren geleden
Welkom
Eclavyrr
12 jaren geleden
Welkom op de BoM!
ikzegmaarzoo
12 jaren geleden
Welkom naamgenoot
painer
12 jaren geleden
Welkom!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post painer 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Nyvec 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top