Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Introductie van Patrick

Achille
8 jaren geleden
Hallo mede Magic'ers! Mijn naam is Patrick, 23 jaar en ik ben bekend met MTG (voornamelijk verzamelen) sinds de uitgave van Planeshift & 7th Edition in 2001. Ik was er dus vroeg bij haha.

We zijn inmiddels 14 jaar verder en tussendoor heb ik zo'n 2 tot 3 keer mijn gehele verzameling verkocht met veel spijt achteraf. Dit komt door een andere hobby's tussendoor die op dat moment toch wat meer prioriteit had.

Maar ik ben sindskort weer 'rustig' aan begonnen met het verzamelen van waardevolle foils van Invasion block tot en met Onslaught block (de oude layout dus!).

Naast verzamelen heb ik 2 jaar geleden ook eindelijk het spel zelf een beetje onder de knie gekregen en zou hier graag weer mee verder gaan dmv eens in de week met een of meerdere Magic'ers in Delft bij iemand thuis gezellig een avond Magic te spelen (van draften heb nog totaal geen verstand, alleen 1 op 1 gaat me tot nu toe goed af haha).

Ik hoor het graag als er Magic'ers zijn in/rondom Delft die soms is willen Magic'en!

En ik heb zojuist mijn BoM spot aangepast met al mijn haves tot nu toe, ofterwijl mijn Hall of Fame pronk kaarten haha
 bijgewerkt door Achille 8 jaren geleden
Blasty
8 jaren geleden
Hi Patrick, welkom op de Bazaar! Je gaat vast en zeker wel magiccers in Delft vinden
Achille
8 jaren geleden
Dankje Blasty!
 bijgewerkt door Achille 8 jaren geleden
Kosowizard
8 jaren geleden
Hoi Naamgenoot! Ik was er ook vroeg bij, ook in 2001, mijn geboortejaar.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Welkom terug bij Magic en welkom bij de Bazaar! Ik kan een Boosterdraft wel ten zeerste aanraden! En als je toch in Delft woont, doe dat dan op vrijdagavond op de FNM van Bazaar of Magic!

Een Prerelease is ook altijd bijzonder aan te raden, en daar is er toevallig komend weekend eentje van! De Bazaar organiseert er 2 op zaterdag in Delft, 2 op zondag in Delft en 2 op zondag in Leiden. Je kunt het topic met alle informatie hier vinden!

En als je nog vragen hebt, aarzel niet om ze te stellen!
Pixie
8 jaren geleden
Welkom Patrick
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Pixie 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Achille 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top