Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Koop advies voor nieuwe speler, 200 euro budget Brawl 2019 +

P-A-Trick
4 jaren geleden
Ik ken magic the gathering goed, ken de regels heb decks op Areana

Op arena speel ik een standard 400,- aristocrats deck (cat food Korvold, Fae-Cursed King) maar heb voor nu 200,- over, en wil ongeveer 100 euro per jaar uitgeven aan magic (max hopelijk).

Ik heb geen faste speelgroup dus wil het liefst een paar kant en klare decks hebben zodat ik die fysiek kan spelen met andere ook op reis.
Nogmaals heb 0 fysieke kaarten!

Dus ik zat te denken aan Brawl friday night actie, Find Korvold en de Fearie deck de 2 beste decks en wil willicht de 2 andere decks niet openen en te ruilen voor singles.

Redenen om deze brawl decks te kopen is dat het me goede comanders geeft, en in elk deck zit een signet en een pain land (betaal 2 life) en veel "bulk" maar heb nog geen land base ect.

Zat de denken aan actie comander 2018 ook 4 decks en daar ook 2 decks van te openen en de rest of te ruilen of later als ik meer ervaring heb kan ik ze altijd toch te openen ;0.

Concrete vragen.

Wat vinden jullie, Brawl deck 2019 en Comander 2018 qwa waarde voor een "Brand new Player"?

Hamvraag:
Ik weet dat voor commander de meeste kaarten niet goed genoeg zijn en dat je voor 10 cent rares kan halen online, is het nog steeds af te raden om deze producten te halen, of is het echt beter om je geld 200,- niet in de producten te stoppen maar in singles.
 bijgewerkt door Twigwalker 4 jaren geleden
Twigwalker
4 jaren geleden
Vaak zijn producten met veel kaarten erg goed voor beginnende spelers omdat je veel kaarten krijgt voor relatief weinig geld.

Als je precies weet welke kaarten je wilt is het vaak goedkoper om singles te kopen, maar zoals je zelf al aangaf is dat op dit moment buiten budget. Je kan kijken naar alternatieve kaarten voor je decks of inderdaad kijken naar een sealed product wat goed aansluit bij je wensen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Zeker als je kant-en-klare decks wil hebben zodat je gewoon lekker potjes kan spelen dan kan ik de Commander 2019 of Brawl decks absoluut aanraden! Die spelen zoals je gewend ben in Arena (beetje op hetzelfde niveau), en zijn goed tegen elkaar opgewassen als set.

Oh, en de Hallowed Fountain en vriendjes die in de Brawl decks zitten hebben als bijnaam "shock lands", omdat ze jezelf Shocken als je ze untapped speelt . Er zijn namelijk al "pain lands", dat zijn Adarkar Wastes en zijn 9 vriendjes .
BluezamX
4 jaren geleden
Als je korte potjes wil met vrienden die het spel misschien nog niet helemaal kennen, zou ik eerder de Brawl decks nemen. Commander kan, zeker met niet aangepaste precons, wel een uur of 3 duren.
Jsterck1
4 jaren geleden
Heb zelf ook de Alela deck gekocht om deze een Commander upgrade te geven en dat is wel goed te doen.
Ik heb er meer de artifact heavy kant mee op gegaan dus afhankelijk wat je wil zit je wel bijna met een compleet nieuw deck.

Als je al arena ervaring hebt en echt een voorkeursdeck hebt gaat het waarschijnlijk goedkoper zijn om die kaarten gewoon los te kopen.
P-A-Trick
4 jaren geleden
Jep dat heb ik uiteindelijk ook gedaan (los kopen) naast de basis brawl decks aan te shaffen

Ben het hele weekend beziggeweest om te kijken wat en hoe ik ga kopen ik deel hier mijn ervaring en met de info voor de mensen die ook hun deck wilen upgraden

Ik heb er voor gekozen om het Korvold, Fae-Cursed King brawl deck om te bouwen aangezien ik dit speel op arena.

hier 3 video's met info om hem te pimpen.
https://www.youtube.com/watch?v=zi70GySV3Mk 40 euro tech
https://www.youtube.com/watch?v=Qu5VbSivuhY 100 euro tech
https://www.youtube.com/watch?v=PpUWKrwfM04 out of budget tech

Ik heb er voor gekozen om de goedkoper kaarten hier te bestelen.

1x Brawl Deck Throne of Eldraine complete set (4 decks) € 89,95
4x Soft Sleeves Premium (100 stuks) € 7,80
1x Falkenrath Noble € 0,30
1x Harrow € 0,35
1x Springbloom Druid € 0,35
1x Skarrg, the Rage Pits € 0,35
1x Victimize € 2,40 sac a creature get 2 back tapped
1x Pawn of Ulamog € 2,20
1x Fleshbag Marauder € 0,45
1x Plaguecrafter € 0,50 evry player sacs a creature (kan dus ook Plaguecrafter zijn)
1x Putrefy € 0,35
1x Reassembling Skeleton € 0,35
1x Poison-Tip Archer € 0,60
1x Aspect of Mongoose € 0,60
1x Merciless Executioner € 0,60
1x Catacomb Sifter € 0,30
1x Ulvenwald Mysteries € 0,30
1x Ruthless Knave € 0,30
1x Pitiless Plunderer € 1,00
1x Deathsprout € 0,35
1x Mayhem Devil € 0,35
1x Emergence Zone € 0,40
1x Awakening Zone € 3,60
1x Wave of Vitriol € 0,80
1x Butcher of Malakir € 0,90
1x Spine of Ish Sah € 0,90
1x From Beyond € 0,60
1x Smothering Abomination € 0,60
1x Sifter of Skulls € 0,90
1x Revel in Riches € 3,20 alternate win con, als je 10 treasure tokens hebt win je
1x Brass's Bounty € 0,70
2x Izoni, Thousand-Eyed € 1,40
1x Shattergang Brothers € 1,50 goede kaart ! je kunt voor 3 mana een permanent sacrificen en dan moeten alle spelers dezelfde soort sacrificen

Dus ben heel blij met de website, werkt goed, kan ook goed zien wat er in de producten zit, wellicht zijn ander websites goedkoper, maar dan moet je ook verzendkosten rekenen, dus ik ga kijken of ik de duure kaarten in slechte conditie kan opkopen, ruilen ect, deck dat ik het Knights' Charge sealed zal proberen te ruilen voor andere kaarten.
 bijgewerkt door Twigwalker 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Cool! Succes met bouwen . Je kunt de deck ook op de Bazaar zetten, dan kunnen we meegenieten en wellicht nog wat tips geven
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top