Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

nummer 256: Sander Postma

SanderPostma
8 jaren geleden
Hallo allen,

Mijn naam is Sander Postma.
Ik speel magic sinds Khans of Tarkir Kom regelmatig op de FNM in de BoM om te draften. Dit vind ik dan ook het leukste onderdeel van het spelen van Magic. Iedereen start van niets met het bouwen van zijn deck, om het vervolgens tegen elkaar op te nemen. Verder ben ik een verzamelaar, ik vind het tof om complete sets bij elkaar te verzamelen.

Ik heb gelijk m'n haves en wants ingevoerd dus mocht er iemand iets willen ruilen kan er natuurlijk altijd contact opgenomen worden. Ik ben op het moment bezig om heel Battle for Zendikar compleet in een map te stoppen en ik ben er bijna.

groetjes en tot Magic!
Joram
8 jaren geleden
Welkom op de bazaar!
Belinda
8 jaren geleden
Welkom! Veel plezier hier op de Bazaar en met Magic natuurlijk
Blasty
8 jaren geleden
Welkom Sander, succes met het verzamelen!
Pixie
8 jaren geleden
Welkom Sander
Dordledum
8 jaren geleden
Welkom, misschien tot ruils!
Farone
8 jaren geleden
Welkom! verzamelen is altijd leuk
carlovdm
8 jaren geleden
Welkom en enjoy!
hallowman3
8 jaren geleden
Welkom bij de BoM.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Hoi Sander! Welkom op het Bazaar forum! Tof om te horen dat je al een vaste gast bent in de winkel zelf. Men kan je daar vast ook helpen, maar aarzel niet om vragen te stellen in het forum, we helpen je graag!

Verder vroeg ik me af: nummer 256?
Joram
8 jaren geleden
MagnusMagicus, als je kijkt in het introductieforum kun je zien dat dit de 265ste 256ste thread is
 bijgewerkt door Joram 8 jaren geleden
hallowman3
8 jaren geleden
*256e.
Joram
8 jaren geleden
You're right
 bijgewerkt door Joram 8 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top