Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BoM Secret Santa 2018!

Sunitram
5 jaren geleden
Morgenavond sluit ik de inschrijvingen mensen, wie o wie wil er nog een leuke verrassing krijgen en een ander blij maken?
nielsbap
5 jaren geleden
en vergeet niet op je profiel te zetten wat je allemaal leuk vindt. (of laat het een verrassing voor jezelf en houdt het vaag)
 bijgewerkt door nielsbap 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Quote:
32 minuten geleden
en vergeet niet op je profiel te zetten wat je allemaal leuk vindt. (of laat het een verassing voor jezelf en houdt het vaag)

Ik hoop niet op verassingen, dat geeft zo'n gedoe met de brandweer en zo.
Liever verrassingen.
nielsbap
5 jaren geleden
ligt aan de schaal ik denk niet dat de brandweer langskomt voor een wierrook stokje
(laatste tijd is mijn spelling echt verschrikkelijk)
 bijgewerkt door nielsbap 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
50 minuten geleden
ligt aan de schaal ik denk niet dat de brandweer langskomt voor een wierrook stokje
(laatste tijd is mijn spelling echt verschrikkelijk)


Jup, want als je wier probeert te verbranden krijg je wel rook, maar dat ruikt niet hetzelfde als wierook
TheRobinros
5 jaren geleden
"Ohh, wat een lekker geurtje! Ernstig mislukte sushi!"
Sunitram
5 jaren geleden
Oh ja, want daarin zit wier ook
Zullen we wel even on topic blijven? Straks worden er nog mensen bang dat dit cadeau-ideën zijn
StickyGator
5 jaren geleden
Graag zou ik ook mee willen doen.
Sunitram
5 jaren geleden
Sticky, je staat erbij!

Koendert, ik mis van jou nog een adres. Zou je die zsm kunnen pm'men?
nielsbap
5 jaren geleden
kunnen we een geluksvogel krijgen of heeft Koendert nog steeds geen adres doorgegeven
Sunitram
5 jaren geleden
Subtiliteit is duidelijk niet voor iedereen weggelegd, maar inderdaad, ik mis nog een adres. Ik heb 'm erover ge-pm'd, misschien reageert ie nog en anders trek ik vanavond hoe dan ook de lootjes
LeKrutes
5 jaren geleden
Wil iedereen op zijn BOM ook een secret santa tekst maken. Sommige hebben helemaal geen informatie op hun BOM staan. Geen wants, geen decks, geen tekst. Dan kun je lastig iets gepersonaliseerd maken.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Sunitram
5 jaren geleden
Je kan altijd nog voor 10 euro aan Storm Crows aan die mensen geven
Maar serieus, mensen maak het je Santa niet te lastig; geef 'm wat tips!
nielsbap
5 jaren geleden
sorry voor de non-Subtle Strike was niet de bedoeling haha
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Het adres issue is opgelost en zodra Sunitram tijd heeft kan hij losgaan met de verdeling!

Tijd voor de Season's Beatings!
Sunitram
5 jaren geleden
Ja mensen, jullie hebben als het goed is allemaal een PM van me binnen! Maak die mensen blij!
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Dank voor het bericht Sunitram, ik kan wel iets leuks met mijn lootje!

Even een praktische vraag: ik wil via de Bazaar een cadeau kopen voor mijn lootje, maar af laten leveren bij degene die ik getrokken heb. Hoe kan ik dat het beste regelen?
Sunitram
5 jaren geleden
Als je alles hebt wat je voor die persoon wilt kopen, klik je op "verder naar bestellen". Dan kun je links onderin een nieuw afleveradres invullen
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Top
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Jep, berichtje is binnen, BoMspot is afgespeurd, cadeau's zijn geselecteerd, nu nog postzegels zoeken
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 127 posts
  • Laatste post RSelen 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Sunitram 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top