Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Care to Visit?

MarcelN
5 jaren geleden
Er was vanuit Wizards volgens mij laatst ook al een soort online survey over welke planes er op de wishlist staan van spelers om (weer) te gaan bezoeken.. We zijn nu ondertussen op veel plekken geweest en terug geweest (Zendikar, Innistrad) en op Ravnica zijn we ondertussen met de inboedel meeverzekerd.

Ik ben, gewoon voor poepjes en grinnikjes, wel benieuwd waar jullie naar uitzien. Ik zeg zou t errug gaaf vinden als Wizards het toch aan zou durven om terug te keren naar Ulgrotha. Dat is in de (oude) storyline nog een groot open einde gebleven.. ook zou daar een nog steeds erg achtergebleven creaturetype eindelijk s de aanwezigheid kunnen krijgen die het verdient in een fantasy-setting: Dwarves!

Nou! Kom er maar in! Waar wil je heen?
Krabbel
5 jaren geleden
Ik vind het Alara block heel erg sweet, dus hoop dat we daar ooit nog eens naar terugkeren
BluezamX
5 jaren geleden
Dwarves zaten ook in Kaladesh! Maar ja, buiten dat valt het inderdaad wat tegen, zeker in vergelijking met de auto-included Elfs.

Terugkomend op de vraag;
1. Theros
2. New Phyrexia (/Mirrodin)
3. Alara
4. Shandalar

Een heleboel coole planes die gevisit (of gementioned) zijn voor ik speelde. En Theros vooral omdat het m'n favoriete, en eerste, Plane is.
AncientOne
5 jaren geleden
"Ulgrotha" had ik dus nog nooit van gehoord... Maar even googlen gaf aan dat Homelands en Future Sight zich daar hebben afgespeeld...
Nooit geweten dat Future Sight zich op hetzelfde plane als Homelands afspeelde...

Ik vond met name Innistrad en Ravnica erg mooi qua flavor, maar geen idee welke planes daarmee gemoeid zijn.
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
"Ulgrotha" had ik dus nog nooit van gehoord... Maar even googlen gaf aan dat Homelands en Future Sight zich daar hebben afgespeeld...
Nooit geweten dat Future Sight zich op hetzelfde plane als Homelands afspeelde...


Future Sight speelt zich vooral af op Dominaria. Er moet t één en ander gerepareerd worden, nadat Urza en Mishra t na een potje knokken vrij belabberd hebben achtergelaten. Er zitten scheuren in de “planar fabric” waardoor er poorten zijn naar andere planes en er allerlei narigheid binnen kan komen. Zou kunnen dat ze zodoende ook even met Ulgrotha te maken hebben gehad, maar Future Sight heeft als set niet veel op gehad met Ulgrotha.

Innistrad vind ik ook een erg coole setting hebben.. dat gothische spreekt me erg aan. Wel vond ik t 2e Innistrad block STUKKEN minder dan de eerste, ook qua flavor.. Die eldrazi maakten t verhaal echt ontzettend MEH als je t mij vraagt.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Wat mij betreft mogen we ook wel eens terug naar Lorwyn!
Ik vond die setting zo gaaf...
Blasty
5 jaren geleden
Wat mij betreft gaan we naar Innistrad en walken we nooit meer weg

Als we dan toch weg moeten, dan naar het zonnige Lorwyn (of is het nu eeuwig duister?).
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik vind Dominaria nog steeds heel cool, en wat mij betreft mogen we daar nog wel meer verhalen van horen
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Ik vind Dominaria nog steeds heel cool, en wat mij betreft mogen we daar nog wel meer verhalen van horen


I concur! Maar de eerste Dominaria set was een prelude naar veel meer, durf ik wel te stellen

Quote:
53 minuten geleden
Wat mij betreft mogen we ook wel eens terug naar Lorwyn!
Ik vond die setting zo gaaf...


Zeker! Schijnt een populaire te zijn inderdaad! Ook zeker vanwege de stijl in art
 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
Thedouwegames
5 jaren geleden
ik houd het meeste van Theros en New Phyrexia
kolonelnick
5 jaren geleden
Waar ik vooral benieuwd naar ben zijn de planes die we wel al kennen, maar nog weinig van gezien hebben. Bijvoorbeeld vrynn of kaldheim. Ik zit gewoon stiekem al een tijd te hopen op een viking set okay
Over terugkeer:
Ik verwacht dat er een theros terugkeer aan zit te komen, en we hebben natuurlijk een bbeg nodig voor de volgende jacetice league arc, dus waarom niet phyrexia
nielsbap
5 jaren geleden
ik heb ook echt zin in theros. had ten tijde van theros geen inkomen kon dus niet draften zoals ik nu zou willen.
wat me ook leuk lijkt is de plane waar vivien vandaan komt. (skalla dacht ik)
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Dominaria vond ik erg cool. Ik zou graag een nieuwe plane vinden die zich vooral op enemy color pairs of wedges (de clans van Khans block bijvoorbeeld).
Sanderdl
5 jaren geleden
Ik ga dan maar de eerste (en waarschijnlijk enige in de wereld) zijn die heel hard het volgende roept: Mercadia! Hoewel het powerlevel van de set misschien niet om over naar huis te schrijven was ... Ok, laat dat misschien maar weg, zaten er toch zat interessante dingen in de set. En de plane is gewoon een ondergewaardeerde klassieker in de MTG historie.

Daarnaast wil ik ook terug naar New Phyrexia. Dat zeg ik met enige verbazing, want ik heb er een passie voor om alles aan Mirrodin af te kraken en het is toch wel zo een beetje mijn minst favoriete plane. Ok, eigenlijk kraak ik Mirrodin nooit af. Ik doe gewoon liever alsof de plane niet bestaat. Dus bedankt Phyrexians, jullie hebben goed huisgehouden en die rotplane in iets interessants verandert. Laten we nu eens kijken hoe het er op het moment uitziet. Ik vermoed ook dat dit de eerstvolgende revisit gaat worden na Ravnica. Karn heeft immers de Golgothian Sylex opgegraven tijdens de Dominaria storyline. En hij heeft blijkbaar de intentie om die tegen de phyrexians in te zetten. Zet hem op, Phyrexians. Laat je niet kennen!

Daarnaast ben ik een groot fan van de sprookjesachtige wereld Lorwyn/Shadowmoor en wil graag zien hoe de zaken ervoor staan daar. Bovendien ben ik een groot fan van tribal blocks. Dus kom maar op!

Kaldheim lijkt me ook interessant en mijn "gut-feeling" zegt dat we daar spoedig naartoe gaan. Misschien zelfs nog dit jaar. Ook een leuke kans om weer eens wat met snow permanents te doen?
Teferi
5 jaren geleden
Shandalar en New Phyrexia!
LeKrutes
5 jaren geleden
Kamigawa. Hoelanger het duurt hoe interessanter het wordt. Met alle nieuwe caracters. Als er bij de nieuwe een goed verhaal kan het een goed succes worden. Dominaria heeft op grote lijnen het zelfde themas als die kamigawa had. Sagas zouden daar ook tof zijn.

New phyrexia gaat ergens de komende 2 jaar wel gebeuren. Vermoed dat we karn gaan volgen de komende tijd.

Voor mij lijkt me het cool dat ze snow covered landen/plane toevoegen. Denk dat zal gebeuren met de set na ravnica.
Jordyvdlans
5 jaren geleden
Quote:
15 uren geleden
Kamigawa. (...) Sagas zouden daar ook tof zijn.


Kamigawa en Saga's! Jaaa, dat lijkt mij ook vrij bruut!
En misschien de terugkeer van Ninjutsu .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top