Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Cockatrice - free online magic

Doyle
11 jaren geleden
Ik speel op de naam Doyle
En de kaarten download je in het begin als je het programma hebt gedownload, card database downloaden, krijg je pop-up iets van
relax007
11 jaren geleden
Ik ben er ook, Speedup
Komende week zal ik even kijken of ik wat mensen van hier toe kan voegen, lijkt me wel leuk om een paar x online tegen jullie te draften/edh-en etc ^^
lucas
11 jaren geleden
Ik heb het gedownload mijn naam is lucas0174 dus voeg me maar toe als jullie een keer willen spelen, ik heb nu alleen nog een standard deck gemaakt.
Doyle
11 jaren geleden
Vergeet niet om te registreren op de homepage van cockatrice, anders kan je niet op iemands buddylist staan
Caspertimmermans
11 jaren geleden
caspertimmermans voor iedereen die een potje tegen elvish champion wil >
kv83
11 jaren geleden
Hasbro heeft Cockatrice plat gelegd door een "C&D"-letter te sturen naar de maker (welke daaraan gehoor heeft gegeven).

Hasbro heeft een terecht punt in mijn ogen, maar dat betekend dus dat je iig niet meer met Cockatrice je decks kan testen, wat dan wel weer jammer is
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Doyle
11 jaren geleden
Inderdaad. Beetje jammer wel van Cockatrice, maar er is al een oplossing, vul bij host gewoon in: play.woogerworks.com

je bent alleen je friend list kwijt en moet even opnieuw registreren bij die site om een friendlist te kunnen aanmaken zoals de eerste keer bij cockatrice
Yossip
11 jaren geleden
Ik had er dus net mee willen beginnen en zie dat het offline is gehaald. Heeft iemand een versie voor de Mac op z'n computer staan? Kan hem namelijk nergens vinden als download behalve op cockatrice.de

Ik zal je eeuwig dankbaar zijn als je het zip bestand zou willen mailen via bijvoorbeeld wetransfer naar yossip at passie.nl

 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
Rody
11 jaren geleden
Quote:
Yossip 11-03-2013 om 09:51
Ik had er dus net mee willen beginnen en zie dat het offline is gehaald. Heeft iemand een versie voor de Mac op z'n computer staan? Kan hem namelijk nergens vinden als download behalve op cockatrice.de

Ik zal je eeuwig dankbaar zijn als je het zip bestand zou willen mailen via bijvoorbeeld wetransfer naar yossip at passie.nl




Check je mail
Yossip
11 jaren geleden
Quote:
Rody 12-03-2013 om 01:05
Quote:
Yossip 11-03-2013 om 09:51
Ik had er dus net mee willen beginnen en zie dat het offline is gehaald. Heeft iemand een versie voor de Mac op z'n computer staan? Kan hem namelijk nergens vinden als download behalve op cockatrice.de

Ik zal je eeuwig dankbaar zijn als je het zip bestand zou willen mailen via bijvoorbeeld wetransfer naar yossip at passie.nl




Check je mail


Super, thanks! kan alleen de sets niet downloaden in oracle (Network error: Error downloading http://www.cockatrice.de/files/sets.xml - server replied: Not Found.)

Kan ook geen account aanmaken op de site want die is offline gehaald
Doyle
11 jaren geleden
zie site die ik meldde, is ook een gewone site waar je je moet registreren. ben nu niet thuis dus kan precieze site niet geven maar zal het vanmiddag eens linken. maar dat invoeren bij oracle moet het ook doen als het goed is.
ichi
11 jaren geleden
Voor de registratie.

http://www.woogerworks.com/cockatrice/

Voor de complete set met kaarten. (nog niet getest):

https://mega.co.nz/#!XBY1xYyJ!Q__i5X5nTMqEaW8SZSWdUWjefccsJ4Gz5N8QUwINhw0
 bijgewerkt door ichi 11 jaren geleden
volantynys
11 jaren geleden
Thanks ichi hij werkt nu nog Buddies zoeken
Yossip
11 jaren geleden
Thanks ichi, registreren is gelukt! Alleen de link van het downloaden vd kaarten werkt niet. Blijft hangen op het einde.
ichi
11 jaren geleden
Graag gedaan .
Yossip, probeer het nog eens? Eventueel met een andere browser? Hij werkt bij mij nog wel.
VoodooSkull
11 jaren geleden
Nevermind.
 bijgewerkt door VoodooSkull 11 jaren geleden
supercalgonman
11 jaren geleden
Is Cockatrice het spelen of proberen waard ?
gertjan1997
11 jaren geleden
Quote:
supercalgonman 21-03-2013 om 17:39
Is Cockatrice het spelen of proberen waard ?


Zeker weten! Het is geweldig!
vinnystams
11 jaren geleden
is dit ook voor op de mac?
ichi
11 jaren geleden
@ Supercalgonman
Jazeker! Je kan heel goed je deck playtesten. (Of decks maken waar je anders nooit mee zou kunnen spelen omdat ze te duur zouden zijn / decks voor de fun)

@ vinnystams
Ja het is ook voor de Mac alleen is de officiele cockatrice site down dus kan je het niet bij hun downloaden. Op internet heb ik hem helaas ook niet gevonden. Ik zou kunnen kijken of ik de installer bij mn vriendin nog kan vinden maar ik beloof niks.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 99 posts
  • Laatste post ichi 11 jaren geleden
  • Gemaakt door mmmarkk01 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top