Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

RSelen
5 jaren geleden
Met Brilliant Ultimatum moet je wat geluk hebben, als je 3 of meer spells kan removen, dan kan het zeker de moeite zijn. Als je met wat pech 4 land removed is het een beetje een kaart die niet heel veel doet.

Key to the City kan kan een prima discard outlet zijn die je ook nog wat kaarten kan opleveren. Dat een creature unblockable wordt, is altijd goed volgens mij
Roks1983
5 jaren geleden
Key to the City is erg leuk als enabler in een madness deck met, bijvoorbeeld, Olivia, Mobilized for War als commander. Verder vooral naar als grote beesten en/of voltron commanders unblockable worden...
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Met de Ultimatum moet je volgens mij echt 4 of 5 spells exilen, anders doet hij echt veel te weinig. Ik vind het effect heel vet, maar de kaart kost teveel mana.

Key ben ik steeds groter fan van aan het worden. Het is een combinatie van ": Discard a card, then draw a card" en "At the beginning of your upkeep, you may pay . If do you, draw a card" en ": Target creature can't be blocked this turn."

Sure, net niet helemaal, maar het is wel looten, unblockable maken EN card draw op een goedkope kleurloze kaart!
MalcolmS
5 jaren geleden
het is niet carddraw EN looten, hoor, want de -ability trekt uit zichzelf geen kaart. (daarnaast is looten technisch gezien andersom)
Het is meer : rummage en target creature kan niet worden geblockt
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik heb de ultimate kunnen regelen voor mijn Jodah, Archmage Eternal deck. Mocht hij niet werken kan hij er ook weer uit en gaat conflux op die plaats.

De key heb ik zo geen ervaring mee leuke kaart in reanimator like decks denk ik.
JEV
5 jaren geleden
Hmmm... misschien wel wat voor Glissa, the Traitor. Eigenlijk een standaard cycling die je steeds 1x/ronde kan gebruiken.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
het is niet carddraw EN looten, hoor, want de -ability trekt uit zichzelf geen kaart. (daarnaast is looten technisch gezien andersom)
Het is meer : rummage en target creature kan niet worden geblockt


Oh ja, rummage inderdaad. Maar ik bedoel met de looting vooral dat je een kaart discard en de beurt erna weer een kaart pakt. Beetje traag, maar het voordeel is een creature unblockable maken
Magicfreak
5 jaren geleden
Ik had Key to the City vroeger in mijn Rishkar, Peema Renegade deck.
Rishkar volgooien met counters, unblockable maken en dan lekker Commander damage gaan doen!
Magicfreak
5 jaren geleden
Wat vinden jullie vandaag van:



Ik vind het wel interessant om te weten wat jullie van de oudere versie van Lich's Mastery vinden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Flavor: 10. Speelbaarheid: 1 .

MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
4 uur geleden
Flavor: 10. Speelbaarheid: 1 .

Dit..

Je ziet 'm in je map zitten en je denkt! VET, daar kan ik wel iets leuks mee.. Vervolgens zitten er een paar kaarten teveel in je deck na het enthousiast bij elkaar harken van dingetjes en staat deze kaart met stip op 1 om gecut te worden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Lich's Mastery is fringe speelbaar in een aantal staxx decks, en het feit dat die kaart hexproof heeft, en je eventueel kaarten laat verwijderen uit je yard ipv je speelveld is datgene wat die kaart speelbaar maakt.
Lich is nauwer en veel gevoeliger voor removal of een fumble omdat je geen permanents meer over hebt.

Qua flavor supergaaf, maar echt onspeelbaar. Maar, ik moet eerlijk zeggen, het is een geweldig target voor Donate-achtige effecteb.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Je Lich Donaten is tof, behalve dat je dan wel nog iets moet hebben liggen dat je in leven houdt . Iets van een Platinum Angel of - heel toepasselijk - Lich's Tomb (of Lich's Mirror, maar dat brengt ook weer lastige dingen met zich mee) .

Want je staat wel op 0 leven .
Triskelion88
5 jaren geleden
leuke kaart maar inderdaad onspeelbaar zeker in commander
Triskelion88
5 jaren geleden
Wat vinden jullie van
ik speel hem in een aantal commander decks als een soort 2e Deflecting Palm.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Helaas prevent Eye for an Eye geen damage. Ik vind het daarom niet zo'n interessante kaart. Als je per se burn wilt spelen kunt je dat beter in rood doen, hoef je zelf ten minste ook niet eerst in je gezicht gemept te worden.
n4ppy
5 jaren geleden
Alle twee werkt niet toch?
Jeff
5 jaren geleden
Ik denk dat dit wel een grappige kaart is voor het 'burning cow' deck, aka met die commander die alleen als buy-a-box promo beschikbaar is waarvan ik niet op de naam kan komen. MagnusMagicus heeft zo'n deck en het was stiekem best wel sterk.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Firesong and Sunspeaker . Maar zelfs daar is hij niet nuttig, want rode spells krijgen Lifelink en als je met witte spells life gained, dan mag je Lightning Bolten. Maar Eye for an Eye is niet rood en gained geen leven .
sibrand
5 jaren geleden
De kaart van vandaag:

En dan doel ik niet alleen maar op de combo met Dramatic Reversal.
 bijgewerkt door sibrand 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top