Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik speelde hem in Ezuri, Claw of Progress die graag veel kleine creatures maakt. Het idee van de kaart is perfect, mijn resultaten ermee niet. Maar wellicht had ik gewoon pech . Inmiddels gecut, dus we gaan er nooit achterkomen
MarcelN
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik heb Path geprobeer, maar 4 mana is teveel. Ik ben nooit tevreden geweest met de momenten dat ik hem had en kon spelen, omdat ik dan dingen wilde spelen die meer impact hadden.


Ik herken dit ook wel een beetje... paar keer gehad dat ie een beetje dood was.. Maar telkens denk ik bij mezelf.. damn... deze kan je zoveel opleveren.. in theorie...

Ik ben m aan t overwegen voor een Phylath, World Sculptor deckje.. Ervoor kunnen zorgen dat je geen landdrops mist zeg maar.. en t liefst kunnen rapen zodat je meerdere landdrops per beurt kunt veroorzaken
Jeff
3 jaren geleden
Je moet denk ik wel echt heel erg consistent beesten in het spel laten komen. 2+ per turn-cyclus met gemak. Als je ook veel andere dingen doet, die geen beesten in het spel laten komen kan ik me voorstellen dat het gauw minder goed wordt. Maar de interactie met kaarten als Maja, Bretagard Protector en Emeria Angel is wel echt extreem sweet natuurlijk.
offspring
3 jaren geleden
...ik zal er eens een persoonlijke favoriet ingooien. Hoe zijn jullie ervaringen met:

MagnusMagicus
3 jaren geleden
Superleuke kaart! Soms wat lastig om te plannen om de mana open te houden en te zorgen dat je een creature over hebt, maar dit kan zo'n heerlijke blow out zijn! Ik heb er maar eentje, maar ik speel die met veel plezier
Teabee
3 jaren geleden
In eerste instantie zou ik vooral denken aan het counteren van een instant in ruil voor een creature.

Maar naar beter lezen zou je hem ook mogen gebruiken om een vervelende artifact of enchantment te ruilen voor een creature. Of lees ik het dan verkeerd?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Oh absoluut! Als jij een creature hebt liggen (een Goat token bijvoorbeeld ), en je tegenstander cast een instant, sorcery, enchantment, artifact, of planeswalker, dan kun je die hiermee omruilen.
offspring
3 jaren geleden
Sterker nog, het hoeft niet eens je eigen creature te zijn. Je kunt ook twee van je tegenstanders iets laten ruilen. Ik hou echt van deze kaart.

Speciale aandacht voor de sfeertekst ook.
MitchDeBaas
3 jaren geleden
ohh dit is een topding, ik heb hiermee van de week een Villainous Wealth geruild voor een Healer's Hawk. STONKS
Jeff
3 jaren geleden
Ik kan me vagelijks herinneren dat een zekere robbertvanderkleij een Biomass Mutation castte voor X=0 en die vervolgens ruilde tegen een beest van een tegenstander. Ik ken de details niet want ik zat niet in die pot, maar wel aan het andere eind van de tafel in een andere pot.
JEV
3 jaren geleden
Quote:
30 minuten geleden
Ik kan me vagelijks herinneren dat een zekere robbertvanderkleij een Biomass Mutation castte voor X=0 en die vervolgens ruilde tegen een beest van een tegenstander. Ik ken de details niet want ik zat niet in die pot, maar wel aan het andere eind van de tafel in een andere pot.

Haha, voor dit soort plays doe je het natuurlijk. Slim bedacht! Er zullen vast nog wel meer van dit soort combo's te maken zijn als er ergens een downside aan zit, Glorious End of een iets minder rigoureuze andere spell.

Prima effect als je zelf wat random tokens hebt liggen, en zo niet dan kan je altijd nog andere combinaties maken, top!
Teabee
3 jaren geleden
Dit soort kaarten en de daarbij de horende verhalen is de rede dat commander het leukste format is wat mij betreft. Meedoen is in dat soort gevallen daadwerkelijk belangrijker dan winnen.
Coen333
3 jaren geleden
Oeh, wat leuk zeg.... Bedankt heh, weer een want erbij...
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Wat vinden we van:



Ik speel hem in Firesong and Sunspeaker, maar ik ben nog niet verder gekomen dan er een keer mee blocken .
Veekeren
3 jaren geleden
Hebben we die niet al een keer gehad? Anyway, ik speel hem regelmatig: ik vind hem echt geweldig! Schrikt attackers af, kan nog nog best aardig damage doen met de activated ability. Natuurlijk nog toffer in een deck waar wat Blasphemous Act-achtige kaarten in zitten. Het is qua powerlevel echt niet de meest bizarre kaart natuurlijk, maar ik heb er altijd plezier van.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Is goed mogelijk, ik ben al blij als ik nog weet wat er gisteren besproken is

Ik heb net Hour of Devastation gecast, maar ik had de Taunter equipped met Sword of Fire and Ice. Daarna wilde ik een Erebos, God of the Dead fighten (want geen indestructible!), maar ja....de Taunter dus ook niet meer Oeps
MitchDeBaas
3 jaren geleden
ik heb er over nagedacht om hem in mijn krenko deck te schuiven. maar ik vind de CMC wel een beetje te hoog. dus al en al nog nooit mee gespeeld.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Quote:
14 minuten geleden
Is goed mogelijk, ik ben al blij als ik nog weet wat er gisteren besproken is

Ik heb net Hour of Devastation gecast, maar ik had de Taunter equipped met Sword of Fire and Ice. Daarna wilde ik een Erebos, God of the Dead fighten (want geen indestructible!), maar ja....de Taunter dus ook niet meer Oeps
Ik kom er net achter dat mijn Taunter het gevecht overleeft, want ik had ook The Wanderer na de Hour nog gecast, was ik even vergeten . Woohoo!
JEV
3 jaren geleden
8 mana klinkt wel veel en dan zijn er ook nog buffs nodig. Wel vaak overwogen om te spelen in equipment decks. Kan je vast geinige dingen mee doen.

Edit: Ik zie nu toevallig net op Reddit een pittige combo langskomen met Wheel of Misfortune en Martyrdom. Al werkt dit met die Wheel al met elke andere Indestructible creature of redirect.
 bijgewerkt door JEV 3 jaren geleden
Krabbel
3 jaren geleden
Zit in mijn Neyith of the Dire Hunt deck, en doet daar redelijk werk. Heb m wel eens met een Ghalta, Primal Hunger laten vechten, dan gaat het hard
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top